Gewoon nogeven wachten op draadloos opladen.
Dan is dit klepjes probleem uit de wereld.
S205 C350e met AMG styling en trekhaak
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 03 aug 2016 22:40
- Mercedes-Benz: MB c350e
Wat zijn de kosten voor de C350e estate van de bumperombouw naar C43AMG-styling (zonder trekhaak)?
- MBenzNL
- Moderator
- Berichten: 20710
- Lid geworden op: 03 jul 2005 19:37
- Specialisatie: sinds 18-12-2018 niet meer
- Locatie: Achterhoek
- Contacteer:
dat is iets dat van de kleur van de auto afhangt (meerlaagse kleuren zoals bijvoorbeeld diamant wit en hyacint rood kosten meer om te spuiten)jnzandbergen schreef:Wat zijn de kosten voor de C350e estate van de bumperombouw naar C43AMG-styling (zonder trekhaak)?
greetingz,
-
- Berichten: 1465
- Lid geworden op: 19 aug 2015 16:19
- Mercedes-Benz: G500
Gelukkig maar.MURPHY schreef:Professioneel gedaan
J.F
Het is zijn werk!
- MBenzNL
- Moderator
- Berichten: 20710
- Lid geworden op: 03 jul 2005 19:37
- Specialisatie: sinds 18-12-2018 niet meer
- Locatie: Achterhoek
- Contacteer:
tuurlijk kunnen ze dat wel...de enige belemmerende optie is de schopfunctie (die onderdeel uitmaakt van het easy entry pakket) en die heeft qua coderen enkel en alleen invloed op de keyless-go stuurunit en verder boeit dat alle andere stuurunits helemaal nietsbradley schreef:Ik heb dit zelf bijgeplaatst, maar mijn Mercedes dealer beweert dat zij deze niet kunnen coderen omwille van de easy entry optie.
de trekhaak kan voor de rest dus gewoon overal voor gecodeerd worden en als je zelf die schopfunctie sensoren netjes hebt weggebouwd werkt ook die nog gewoon zoals het hoort PLUS dat die af en toe de klep laat bewegen wanneer je de haak in of uitklapt
in het kort: de schopfunctie (optiecode 871) is geen belemmerende optie voor de trekhaak (optiecode 550) maar de trekhaak is een belemmerende optie voor de schopfunctie...leg dat die man van de dealer nog maar eens even uit
greetingz,
-
- Berichten: 215
- Lid geworden op: 03 aug 2017 12:16
- Mercedes-Benz: S205 C200d 9G-Tronic Estate Business Solution
Dit. Ik zou die laadkabels liever niet in de buurt van de brandstof hebben.....Frits schreef:Denk niet dat MB zo iets gaat doen, iets met benzinedampen en kans op vonken.
Frits
Wer einmal hinterm Stern gesessen, der wird Mercedes dann nie vergessen!
MBenzNL schreef:tuurlijk kunnen ze dat wel...de enige belemmerende optie is de schopfunctie (die onderdeel uitmaakt van het easy entry pakket) en die heeft qua coderen enkel en alleen invloed op de keyless-go stuurunit en verder boeit dat alle andere stuurunits helemaal nietsbradley schreef:Ik heb dit zelf bijgeplaatst, maar mijn Mercedes dealer beweert dat zij deze niet kunnen coderen omwille van de easy entry optie.
de trekhaak kan voor de rest dus gewoon overal voor gecodeerd worden en als je zelf die schopfunctie sensoren netjes hebt weggebouwd werkt ook die nog gewoon zoals het hoort PLUS dat die af en toe de klep laat bewegen wanneer je de haak in of uitklapt
in het kort: de schopfunctie (optiecode 871) is geen belemmerende optie voor de trekhaak (optiecode 550) maar de trekhaak is een belemmerende optie voor de schopfunctie...leg dat die man van de dealer nog maar eens even uit
greetingz,
Beste,
Mercedes garage 1 kreeg het niet gecodeerd wegens hun uitleg easy entry optie
Auto is momenteel binnen bij Mercedes garage 2, zij zijn er vanmiddag rond 15u aan begonnen, ze hebben trekhaak gecodeerd maar krijgen nu een heel deel foutcodes, welke geen idee, ze gaan er morgen aan verder doen, hopelijk is de auto morgen klaar,
Ikzelf ben ook garagist in bijberoep alle merken & hoofdtechnieker bij opel en suzuki, hier programmeren wij ook trekhaken zonder problemen, Is dit bij Mercedes dan zo ingewikkeld ofzo omdat dit zolang duurt of dat er problemen bijkomen na een programmatie van een trekhaak?
- MIKE C200
- Berichten: 7042
- Lid geworden op: 03 jul 2005 12:43
- Mercedes-Benz: C200 + C36(bouwpakket) SMART 451
- Specialisatie: W202/208/210 Electra
- Locatie: limburg
- Contacteer:
Ik denk dat Mbenzl dit in een oogwenk gecodeerd had (ervan uitgaande dat verder alles juist is bedraad en aangesloten)
Wer später bremst ist länger schnell
Wer sein Auto liebt der schiebt
Wer sein Auto liebt der schiebt
- MBenzNL
- Moderator
- Berichten: 20710
- Lid geworden op: 03 jul 2005 19:37
- Specialisatie: sinds 18-12-2018 niet meer
- Locatie: Achterhoek
- Contacteer:
nee...dat stelt allemaal niet veel voorbradley schreef:Is dit bij Mercedes dan zo ingewikkeld ofzo omdat dit zolang duurt of dat er problemen bijkomen na een programmatie van een trekhaak?
greetingz,
Beste. Dan vraag ik mij af waar het foutloopt. Bekabeling is allemaal plug and play. Zekeringen ok alles correct aangesloten volgens schema en toch hebben ze problemen. Ook trekhaakmodule is op chassisnr besteld.MBenzNL schreef:nee...dat stelt allemaal niet veel voorbradley schreef:Is dit bij Mercedes dan zo ingewikkeld ofzo omdat dit zolang duurt of dat er problemen bijkomen na een programmatie van een trekhaak?
greetingz,
- E55amg
- Berichten: 2949
- Lid geworden op: 28 mar 2012 23:31
- Mercedes-Benz: W211 E55 AMG, A209 CLK550 cabrio, Ex W164 ML63 AMG Special 2look Edition
- Specialisatie: Commentaar leveren
- Locatie: Groene Hart
Ik vind het altijd mooi dat het elders onmogelijke bij MBenzNL wel mogelijk blijktMBenzNL schreef:kennisbradley schreef:Dan vraag ik mij af waar het foutloopt.
greetingz,
Lijkt mij dat hem dat toch wel een zeker gevoel van voldoening moet geven
Althans, wanneer ik eens iets knutsel wat door anderen als onmogelijk wordt betiteld, dan heb ik toch altijd wel het "YES.. zie je wel dat toch kan.." gevoel
Leren bekleding in de auto is als een fotomodel als vriendin: geweldige looks, maar een boel gezeik bij gebruik.
Warm in de zomer en koud in de winter..
Warm in de zomer en koud in de winter..