ik heb antwoord van mercedes had ze een printscreen van stardiagnose meegestuurd, ze doen net of hun neus bloed , ik had hun al aangegeven dat alle ntg 1 ntg 2 ntg 3 en ntg 3.5 het probleem hebben.
Onze referentie: CS-
Uw Mercedes-Benz S-Klasse
Chassisnummer: WDD221080
Geachte heer W,
Ik verwijs naar uw bericht waarin u aangeeft dat er vermoedelijk een fout zit in de software van het navigatiesysteem in uw Mercedes-Benz S 320 CDI 4MATIC.
Uw opmerkingen heb ik voorgelegd aan de technische afdeling van Mercedes-Benz.
Het is voor onze technische afdeling niet mogelijk een diagnose te stellen op afstand. Helaas kan ik u om deze reden niet van een antwoord of oplossing voorzien.
Ik adviseer u om een afspraak te maken met een erkende Mercedes-Benz dealer om uw voertuig binnen te brengen. De dealer kan dan een diagnose stellen.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Om u beter van dienst te kunnen zijn, vragen we u om uw contactgegevens te controleren en uw toestemming te geven om deze te gebruiken:
Met vriendelijke groet,
eroen Devilee
Klantenservice Nederland
00800 9 777 7777 (Gratis internationaal nummer)
020/7219 100 (Nationaal tarief)
Mercedes-Benz Customer Assistance Center Maastricht N.V. Gelissendomein 5, 6229 GK Maastricht , Netherlands. Register
No.: K.v.K. Limburg 33014909
Indien u dit bericht ten onrechte heeft ontvangen, wordt u verzocht ons onmiddellijk te waarschuwen en dit bericht te verwijderen. Wij danken u voor uw medewerking.
Mercedes-Benz verzamelt en gebruikt uw persoonsgegevens waar noodzakelijk voor onze dienstverlening.
Indien u meer informatie wenst over uw algemene rechten inzake privacy, verwijzen we u naar onze privacy statement op
https://www.mercedes-benz.nl