Rara wat is het:
Het is Geel en gaat 30 jaar terug in de tijd....
Trein naar Brabant/Limburg
Goed weggekomen!
Wie niet? Mooiste stad van Nederland.MBenzNL schreef:rotterdam...wie wil er nu naar rotterdam???Borgmonster schreef:Je vergist je, dat is Rotterdam.
greetingz,
- Bijlagen
-
- Rotterdam.png (866.62 KiB) 1128 keer bekeken
- René SLK230
- Berichten: 11254
- Lid geworden op: 01 dec 2016 20:56
- Mercedes-Benz: W213 M274 E200 bj 2018, W114 /8 M110 280 bj 1972, W115 /8 OM615 200D bj 1975, (ex W211 E320, ex SLK230 R170, ex 2x W203 C200k)
- Specialisatie: Relativeren
- Locatie: Den Haag
Helaas, niet 010 (waar het wordt verdiend), niet 020 (waar het wordt uitgegeven),
er is maar één mooiste stad in Nederland, met 11 km strand en heel veel groen en dat is:
https://denhaag.com/nl/centrum# (waar het wordt verdeeld).
http://www.holland.com/be_nl/toerisme/b ... an-zee.htm
er is maar één mooiste stad in Nederland, met 11 km strand en heel veel groen en dat is:
https://denhaag.com/nl/centrum# (waar het wordt verdeeld).
http://www.holland.com/be_nl/toerisme/b ... an-zee.htm
Laatst gewijzigd door René SLK230 op 24 aug 2017 18:42, 2 keer totaal gewijzigd.
volledig gek te doen, zo lang er lente is in de wereld
E.E. Cummings
E.E. Cummings
- MBenzNL
- Moderator
- Berichten: 20709
- Lid geworden op: 03 jul 2005 19:37
- Specialisatie: sinds 18-12-2018 niet meer
- Locatie: Achterhoek
- Contacteer:
den haag...wie wil er nu...René SLK230 schreef:den-haag
en zo kan ik nog wel even doorgaan
zolang jullie elkaar allemaal aan die kant van nederland in de weg blijven lopen, blijf ik wel lekker rustig aan deze kant van nederland zitten
greetingz,
- CorW
- Donateur
- Berichten: 4262
- Lid geworden op: 13 jul 2016 13:09
- Mercedes-Benz: W140 S600
- Specialisatie: Van alles een beetje
- Locatie: Nijkerk
Een wijs iemand zei eens: in Almelo is altijd iets te doen, dan springt het licht op rood en daarna weer op groen.MBenzNL schreef:den haag...wie wil er nu...René SLK230 schreef:den-haag
en zo kan ik nog wel even doorgaan
zolang jullie elkaar allemaal aan die kant van nederland in de weg blijven lopen, blijf ik wel lekker rustig aan deze kant van nederland zitten
greetingz,
Met de woorden van Jeremy Clarkson: de grootste concurrent van MB is een gebruikte MB!
- René SLK230
- Berichten: 11254
- Lid geworden op: 01 dec 2016 20:56
- Mercedes-Benz: W213 M274 E200 bj 2018, W114 /8 M110 280 bj 1972, W115 /8 OM615 200D bj 1975, (ex W211 E320, ex SLK230 R170, ex 2x W203 C200k)
- Specialisatie: Relativeren
- Locatie: Den Haag
Jongens, excuses. Cor heeft gelijk.
Zoek je vertier, ga naar Nijkerk.
Momenteel is er een mooie tentoonstelling te zien over de geschiedenis van de bibliotheek en het verenigingsleven aldaar en de niet te missen collectie topstukken. http://www.museumnijkerk.nl/topstukken-en-verhalen/
Tip: niet op zondag gaan want dan zijn de winkels waarover het college van BenW in 2015 viel waarschijnlijk dicht.
Doordeweeks kan je in het nabijgelegen Barneveld ovrgs verse eitjes kopen.
Zoek je vertier, ga naar Nijkerk.
Momenteel is er een mooie tentoonstelling te zien over de geschiedenis van de bibliotheek en het verenigingsleven aldaar en de niet te missen collectie topstukken. http://www.museumnijkerk.nl/topstukken-en-verhalen/
Tip: niet op zondag gaan want dan zijn de winkels waarover het college van BenW in 2015 viel waarschijnlijk dicht.
Doordeweeks kan je in het nabijgelegen Barneveld ovrgs verse eitjes kopen.
volledig gek te doen, zo lang er lente is in de wereld
E.E. Cummings
E.E. Cummings
- CorW
- Donateur
- Berichten: 4262
- Lid geworden op: 13 jul 2016 13:09
- Mercedes-Benz: W140 S600
- Specialisatie: Van alles een beetje
- Locatie: Nijkerk
Vergeet het Demis Roussos museum niet he? Het enige ter wereld ( heb ik mij laten vertellen ).René SLK230 schreef:Jongens, excuses. Cor heeft gelijk.
Zoek je vertier, ga naar Nijkerk.
Momenteel is er een mooie tentoonstelling te zien over de geschiedenis van de bibliotheek en het verenigingsleven aldaar en de niet te missen collectie topstukken. http://www.museumnijkerk.nl/topstukken-en-verhalen/
Tip: niet op zondag gaan want dan zijn de winkels waarover het college van BenW in 2015 viel waarschijnlijk dicht.
Doordeweeks kan je in het nabijgelegen Barneveld ovrgs verse eitjes kopen.
Met de woorden van Jeremy Clarkson: de grootste concurrent van MB is een gebruikte MB!
- pascalvd
- Berichten: 5149
- Lid geworden op: 15 jan 2012 20:01
- Mercedes-Benz: w114 250c met 280 m110 en de w639 122cdi
- Specialisatie: techniek
- Locatie: lemmer
- Contacteer:
Amsterdam is soms inderdaad wel eens verwarrend te rijden sommige wegen zijn soms ineens afgesloten en de navigaties vergeten dat wel eens
maar over het algemeen vind ik het altijd heerlijk om Door Amsterdam te rijden af en toe stukje tram rails mee nemen omdat iemand die staat te laden of te lossen
en op zich rijd het niet zo heel moeilijk vooral de grachten gordel de ene straat gesperd dan pak je de volgende en je rijd zo weer naar de straat waar je heen wou
parkeren uw voor sommigen dan wel weer lastig daar maar meestal is er voor mij wel weer een plekje vrij
op de dam is het dan wel heel lastig en komen er ook meteen van die afgekeurde agenten aan u mag hier niet staan dus dan zet je 1 van de werknemers van de klant in de auto met de opdracht ga maar rondjes rijden en ik bel wel als ik je nodig heb
maar nog nooit problemen in Amsterdam gehad
Rotterdam kan ik niet echt over mee praten
den Haag staan ze meteen te toeteren als je stil staat of net half op de stoep staat en volgens hun kunnen ze er dan niet omheen met de auto terwijl je met een vrachtauto er ruim om heen kan
Gouda is net als Amsterdam die doen niet zo moeilijk als je langs de weg staat
maar over het algemeen vind ik het altijd heerlijk om Door Amsterdam te rijden af en toe stukje tram rails mee nemen omdat iemand die staat te laden of te lossen
en op zich rijd het niet zo heel moeilijk vooral de grachten gordel de ene straat gesperd dan pak je de volgende en je rijd zo weer naar de straat waar je heen wou
parkeren uw voor sommigen dan wel weer lastig daar maar meestal is er voor mij wel weer een plekje vrij
op de dam is het dan wel heel lastig en komen er ook meteen van die afgekeurde agenten aan u mag hier niet staan dus dan zet je 1 van de werknemers van de klant in de auto met de opdracht ga maar rondjes rijden en ik bel wel als ik je nodig heb
maar nog nooit problemen in Amsterdam gehad
Rotterdam kan ik niet echt over mee praten
den Haag staan ze meteen te toeteren als je stil staat of net half op de stoep staat en volgens hun kunnen ze er dan niet omheen met de auto terwijl je met een vrachtauto er ruim om heen kan
Gouda is net als Amsterdam die doen niet zo moeilijk als je langs de weg staat
-
- Berichten: 1633
- Lid geworden op: 30 mei 2016 20:06
- Mercedes-Benz: Porsche Taycan 4s
- Specialisatie: Detailing
Nou, duur parkeren, hoge drempels, 19" onvriendelijke betonsluizen, parkeer garages afgestemd op formaat VW Up
Studenten en rood volk op de fiets met een schurfthekel aan auto's. Zombie toeristen en wereldvreemde recreatief winkelaars die doelloos rondzwalken. ik heb een hekel aan "de stad" (of het nou A.dam, Utrech, AdoTown of Rotopdam is..) geef mij maar een ruime Vinex in de polder zonder doorgaand verkeer en eigen oprit voor een auto of 6 a 7 en waar ook nog je auto voor de LIDL of AH kan parkeren.
Studenten en rood volk op de fiets met een schurfthekel aan auto's. Zombie toeristen en wereldvreemde recreatief winkelaars die doelloos rondzwalken. ik heb een hekel aan "de stad" (of het nou A.dam, Utrech, AdoTown of Rotopdam is..) geef mij maar een ruime Vinex in de polder zonder doorgaand verkeer en eigen oprit voor een auto of 6 a 7 en waar ook nog je auto voor de LIDL of AH kan parkeren.
- René SLK230
- Berichten: 11254
- Lid geworden op: 01 dec 2016 20:56
- Mercedes-Benz: W213 M274 E200 bj 2018, W114 /8 M110 280 bj 1972, W115 /8 OM615 200D bj 1975, (ex W211 E320, ex SLK230 R170, ex 2x W203 C200k)
- Specialisatie: Relativeren
- Locatie: Den Haag
Was vandaag met de E een daggie naar de stadsjungle die R'dam heet en besloot heel sociaal mn auto niet ergens op straat maar netjes opgeborgen in de parkeergarage onder de oprit naar de Erasmus(:"Heel de wereld is mijn vaderland")brug te parkeren.
Het gebied aan de voet daarvan is het best te kenschetsen als bestrate betonnen -restruimte-, waar -nuchter als Rotterdammers zijn-, zelfs geen schaamgroen van enige betekenis was aangeplant om de rommelige (gekkies noemen dat eclectisch) architectuur nog iets te verzachten en verhullen. Maar, toegegeven, nu de bestrating er lag zag er heel wat netter uit dan de eerste vijftig jaar na het bombardement.
Het was er druk, heel druk zag ik toen ik zoals de borden mij bevolen rechtsaf sloeg richting ingang. Een lange rij auto's stond voor de slagboom die de ingang blokkeerde te wachten, vermoedelijk totdat er een weer auto uitkwam met inzittenden die zich in de plaatselijke Koopgoot tegoed hadden gedaan aan al het moois wat het leven op een van de laatste prachtige zomerdagen van 2017 te bieden heeft.
Erg opschieten deed het niet, Sterker nog, het duurde en duurde, zo lang zelfs dat ik, om op tijd op mn bestemming aan te komen, besloot rechtsomkeer te maken en een andere garage op te zoeken. Ik had geluk, want achter me stond nog niemand. Ik zette de bak in R, reed kijkend in alle spiegels die mn E rijk is langzaam weer achteruit zoals ik dacht gekomen te zijn om vervolgens zachtjes naar rechts te draaien.
Toen gebeurde er iets geks.
Iedereen heeft wel eens dat ie zich door de een of andere ervaring "opgetild" voelt worden; al is het maar onder invloed van te veel drank. Nu zat ik in de auto en/dus had geen druppel op en bovendien was het nog geen 16:00 uur; dat kon het niet zijn. Het duurde ook maar kort, omdat ik al snel dwars voor de inrit tot stilstand kwam en een geluid hoorde dat het midden hield tussen dat uit de soundbox van Peter elders op dit forum en dat van een kat die werd gevild. Het geluid bleek te doseren te zijn en in toonhoogte te variëren met mn rechtvoet. Daarvan wilde ik het fijne wel eens weten dus stapte uit, liep om de auto heen om te zien wie of wat dit wonder veroorzaakte.
Aanvankelijk zag ik niets. Maar toen ik met krakende knieën ineen zeeg, zag ik iets geks. Mn rechter achterwiel zweefde een centimeter of vijf boven de bestrating en nog wat verder buigend, de welbekende gebedshouding aannemend met mn neus bijna op het plaveisel (wat midden in die onbestemde ruimte ovrgs een bijzonder aandachttrekkend gezicht moet zijn geweest; en dat bleek ook al snel) zag ik dat wat ik voor witte markeringen op het wegdek had aangezien in werkelijkheid drakentanden waren die waarschijnlijk over waren en iig voor de Atlanticwal werden gebruikt om tanks te weren. Kennelijk had iemand besloten die wat verder in te graven en te (her?)gebruiken om de verfoeide automobilisten in het gareel te dirigeren en hen er van te weerhouden de rest van de prachtruimte binnen te gaan.
Daar stond of beter gezegd lag ik geknield dan; 070 in een Duitse Mercedes Benz, gespietst, uitgeschakeld, door een antitankwapen midden in een druk 010. Mn rechterachterband was achteruit langs en omhoog deels langs het driekantig blok gereden, waarna de auto net voorbij de achterste wieldraagarm weer wat was gedaald met een wiel van de grond met zn wang tegen de tand aan. Er was geen enkele schade. Maar bij gebrek aan een sperdifferentieel kon ik geen kant meer op en zou bovendien als dat wel zou hebben gekund of mn benzinetank, remleiding en bodemplaat aan diggelen hebben gereden of mn draagarm hebben verruïneerd. Het was kortom tijd voor een shaggie.
Of het nu kwam doordat ik de ingang blokkeerde, het ongewone gezicht van het gebeurde, mijn onbeholpen ambtenarenuitstraling, de US versie die ik rij, of de inborst van de bewoners die wel van aanpakken weten weet ik nog steeds niet, maar in mum van tijd stond er een aantal potige mannen links, rechts en achter de auto klaar om het varkentje even te wassen en parkeerde een andere E (een werkdiesel) naast de mijne, waarna de chauffeur er van aanwijzingen begon te geven alsof een schip moest worden gelost. De auto moest omhoog, opzij en naar voren was de aanwijzing.
Met de (nog nooit gebruikte) krik vijzelde ik de 1600 kg zware auto omhoog waarna 6 man hem op het commando één, twéé, GÁÁN met de krik als scharnierpunt optilden, opschoven en naar voren duwden.
Ik was bevrijd.
Ik wilde heel vormelijk-Haags nog handen schudden maar de dieselE was al weer verdwenen en de 6 man opgegaan in de massa.
Onderweg naar huis, met de zeefdruk van de qua humor typisch Rotterdamse kunstenaar Henk de Bont waarvoor ik gekomen was, overdacht ik wat was voorgevallen.
Het was een mooie dag.
En Rotterdammers mooie mensen.
Bedankt jongens, bedankt !
Het gebied aan de voet daarvan is het best te kenschetsen als bestrate betonnen -restruimte-, waar -nuchter als Rotterdammers zijn-, zelfs geen schaamgroen van enige betekenis was aangeplant om de rommelige (gekkies noemen dat eclectisch) architectuur nog iets te verzachten en verhullen. Maar, toegegeven, nu de bestrating er lag zag er heel wat netter uit dan de eerste vijftig jaar na het bombardement.
Het was er druk, heel druk zag ik toen ik zoals de borden mij bevolen rechtsaf sloeg richting ingang. Een lange rij auto's stond voor de slagboom die de ingang blokkeerde te wachten, vermoedelijk totdat er een weer auto uitkwam met inzittenden die zich in de plaatselijke Koopgoot tegoed hadden gedaan aan al het moois wat het leven op een van de laatste prachtige zomerdagen van 2017 te bieden heeft.
Erg opschieten deed het niet, Sterker nog, het duurde en duurde, zo lang zelfs dat ik, om op tijd op mn bestemming aan te komen, besloot rechtsomkeer te maken en een andere garage op te zoeken. Ik had geluk, want achter me stond nog niemand. Ik zette de bak in R, reed kijkend in alle spiegels die mn E rijk is langzaam weer achteruit zoals ik dacht gekomen te zijn om vervolgens zachtjes naar rechts te draaien.
Toen gebeurde er iets geks.
Iedereen heeft wel eens dat ie zich door de een of andere ervaring "opgetild" voelt worden; al is het maar onder invloed van te veel drank. Nu zat ik in de auto en/dus had geen druppel op en bovendien was het nog geen 16:00 uur; dat kon het niet zijn. Het duurde ook maar kort, omdat ik al snel dwars voor de inrit tot stilstand kwam en een geluid hoorde dat het midden hield tussen dat uit de soundbox van Peter elders op dit forum en dat van een kat die werd gevild. Het geluid bleek te doseren te zijn en in toonhoogte te variëren met mn rechtvoet. Daarvan wilde ik het fijne wel eens weten dus stapte uit, liep om de auto heen om te zien wie of wat dit wonder veroorzaakte.
Aanvankelijk zag ik niets. Maar toen ik met krakende knieën ineen zeeg, zag ik iets geks. Mn rechter achterwiel zweefde een centimeter of vijf boven de bestrating en nog wat verder buigend, de welbekende gebedshouding aannemend met mn neus bijna op het plaveisel (wat midden in die onbestemde ruimte ovrgs een bijzonder aandachttrekkend gezicht moet zijn geweest; en dat bleek ook al snel) zag ik dat wat ik voor witte markeringen op het wegdek had aangezien in werkelijkheid drakentanden waren die waarschijnlijk over waren en iig voor de Atlanticwal werden gebruikt om tanks te weren. Kennelijk had iemand besloten die wat verder in te graven en te (her?)gebruiken om de verfoeide automobilisten in het gareel te dirigeren en hen er van te weerhouden de rest van de prachtruimte binnen te gaan.
Daar stond of beter gezegd lag ik geknield dan; 070 in een Duitse Mercedes Benz, gespietst, uitgeschakeld, door een antitankwapen midden in een druk 010. Mn rechterachterband was achteruit langs en omhoog deels langs het driekantig blok gereden, waarna de auto net voorbij de achterste wieldraagarm weer wat was gedaald met een wiel van de grond met zn wang tegen de tand aan. Er was geen enkele schade. Maar bij gebrek aan een sperdifferentieel kon ik geen kant meer op en zou bovendien als dat wel zou hebben gekund of mn benzinetank, remleiding en bodemplaat aan diggelen hebben gereden of mn draagarm hebben verruïneerd. Het was kortom tijd voor een shaggie.
Of het nu kwam doordat ik de ingang blokkeerde, het ongewone gezicht van het gebeurde, mijn onbeholpen ambtenarenuitstraling, de US versie die ik rij, of de inborst van de bewoners die wel van aanpakken weten weet ik nog steeds niet, maar in mum van tijd stond er een aantal potige mannen links, rechts en achter de auto klaar om het varkentje even te wassen en parkeerde een andere E (een werkdiesel) naast de mijne, waarna de chauffeur er van aanwijzingen begon te geven alsof een schip moest worden gelost. De auto moest omhoog, opzij en naar voren was de aanwijzing.
Met de (nog nooit gebruikte) krik vijzelde ik de 1600 kg zware auto omhoog waarna 6 man hem op het commando één, twéé, GÁÁN met de krik als scharnierpunt optilden, opschoven en naar voren duwden.
Ik was bevrijd.
Ik wilde heel vormelijk-Haags nog handen schudden maar de dieselE was al weer verdwenen en de 6 man opgegaan in de massa.
Onderweg naar huis, met de zeefdruk van de qua humor typisch Rotterdamse kunstenaar Henk de Bont waarvoor ik gekomen was, overdacht ik wat was voorgevallen.
Het was een mooie dag.
En Rotterdammers mooie mensen.
Bedankt jongens, bedankt !
Laatst gewijzigd door René SLK230 op 27 aug 2017 15:40, 8 keer totaal gewijzigd.
volledig gek te doen, zo lang er lente is in de wereld
E.E. Cummings
E.E. Cummings
- Poppel180
- Forum Held
- Berichten: 3198
- Lid geworden op: 27 jun 2016 12:49
- Mercedes-Benz: 2014 X218 CLS 400 Shooting Brake, 2010 Mini Cooper, ex: 2005 S203 200CDI
- Locatie: Zuidplas
Mooie zeefdruk, niet mooi van de opgelopen schade. Als ik al een parkeergarage opzoek in RTM kies ik het liefst die bij de Blaak of de Bijenkorf oja en die van museumpark bij de Wytemaweg.