http://www.gewoonvoorhem.nl/brabus-cabriolet/
Bron: http://www.gewoonvoorhem.nl/brabus-cabriolet/
ff lekker je haar in de wind met 350 km per uur
- Cornelis
- Berichten: 11201
- Lid geworden op: 12 mar 2011 17:39
- Mercedes-Benz: ㉦ S211 E320 CDI R6 AvantGarde 2004 (ex) & ㉦ R129 500SL 1990
- Specialisatie: Infra mobiele netwerken
- Locatie: Haarlem
Bizar zo'n raket maar supergaaf dat het gemaakt wordt en gewoon
te koop is
Quote uit het artikel:
Brabus is helemaal losgegaan op de 585 pk sterke Mercedes-AMG S 63 Cabriolet, dat resulteerde in een cabrio met 850 pk en een koppel van 1.450 Nm. In 3,5 seconden zit je op de 100 km/u en 6 seconden later tikt de teller alweer de 200 km/u aan. De Brabus 850 6.0 Biturbo cabrio is zelfs begrensd op 350 km/u, dit om de bandenslijtage een beetje tegen te gaan:)!
te koop is
Quote uit het artikel:
Brabus is helemaal losgegaan op de 585 pk sterke Mercedes-AMG S 63 Cabriolet, dat resulteerde in een cabrio met 850 pk en een koppel van 1.450 Nm. In 3,5 seconden zit je op de 100 km/u en 6 seconden later tikt de teller alweer de 200 km/u aan. De Brabus 850 6.0 Biturbo cabrio is zelfs begrensd op 350 km/u, dit om de bandenslijtage een beetje tegen te gaan:)!
Groet Kees (ex 508D, S123 240D, S210 300TD, R129 500 de vorige, S211 320cdi R6 550+ dkm)
....Buddha zat ook altijd, niks mis mee....
....Buddha zat ook altijd, niks mis mee....
- MBenzNL
- Moderator
- Berichten: 20710
- Lid geworden op: 03 jul 2005 19:37
- Specialisatie: sinds 18-12-2018 niet meer
- Locatie: Achterhoek
- Contacteer:
tja...de S63 cabrio kost al net zo veel als een mooi vrijstaand huis...zal de brabus daar nog wel een half tot heel huis overheen gaan...en dan heb je een auto waarbij er niemand achter een lange bestuurder kan zitten (viel mij afgelopen week op)...wel een grote, ruime kofferbak (nogal lastig om bij de electronische componenten te komen die daar tegen de achterbank aan gemonteerd zitten)
greetingz,
greetingz,
-
- Berichten: 1633
- Lid geworden op: 30 mei 2016 20:06
- Mercedes-Benz: Porsche Taycan 4s
- Specialisatie: Detailing
ik zag hem staan, echt een GROTE auto ook, leek wel een Rolls cabrio zo massiefMBenzNL schreef:tja...de S63 cabrio kost al net zo veel als een mooi vrijstaand huis...zal de brabus daar nog wel een half tot heel huis overheen gaan...en dan heb je een auto waarbij er niemand achter een lange bestuurder kan zitten (viel mij afgelopen week op)...wel een grote, ruime kofferbak (nogal lastig om bij de electronische componenten te komen die daar tegen de achterbank aan gemonteerd zitten)
greetingz,
Maar idd geBrabussed zal die wel de 4.5ton € aantikken
- Geertjan
- Berichten: 949
- Lid geworden op: 09 okt 2015 13:22
- Mercedes-Benz: 300SL24v.
- Locatie: Veluwezoom
Tja ... de S63Cabrio zal zeker zo duur zijn als een leuke woning, maar er zijn ook genoeg miljonairs tegenwoordig. Daarbij zal deze auto vrij zeldzaam zijn en altijd wel een leuke restwaarde behouden.
Maar een Cabriolet met 850 pk slaat eigenlijk nergens op. Doe mij maar een good old English drophead .
Maar een Cabriolet met 850 pk slaat eigenlijk nergens op. Doe mij maar een good old English drophead .
Mercedes maakt rijden geweldig .
- Peter
- Oprichter
- Berichten: 44431
- Lid geworden op: 03 jul 2005 13:19
- Mercedes-Benz: ✇ Ja ✇
- Locatie: Achterhoek
- Contacteer:
Als er niet van die BRABUS meuk op zou zitten wel ja. Doe mij dan maar een S65 AMG....Geertjan schreef:... Daarbij zal deze auto vrij zeldzaam zijn en altijd wel een leuke restwaarde behouden...
Die is wel heeeeeel lekker ja.Geertjan schreef:...Doe mij maar een good old English drophead .
PS: Een E63S is net zo snel met accelereren.
#doeslief
- Helmy
- Beheerder
- Berichten: 7564
- Lid geworden op: 23 jan 2010 20:29
- Mercedes-Benz: '11 C218 CLS350 CDI AMG
- Specialisatie: Nieuws, Design, Google
- Contacteer:
Doe mij ook maar een AMG. Ik heb niets met al dat lichte carbonfiber dat ze er lukraak opplakken, en ook niet met dat cheapskate logo van ze. Wel bizar natuurlijk dat je er zo hard mee kan.
En over de lengte gesproken, ik heb zowel bij Mercedes als bij BMW op de vorige IAA meerdere 4-zits cabrio's gezien, van 2-serie/C-Klasse tot de 6-serie en S-Klasse, en de ruimte voor de achterste passagiers neemt gewoon geen haar toe. In de persartikelen weten ze het mooi om te praten dat langere wielbases automatisch meer beenruimte betekenen maar ik heb dat, met realistische stoelverstellingen, totaal niet kunnen ontdekken. Hoe ze op die persfoto's dan wel eens 4 man erin krijgen.... geen idee. Misschien 4 van maximaal 1,70 of zo.
En over de lengte gesproken, ik heb zowel bij Mercedes als bij BMW op de vorige IAA meerdere 4-zits cabrio's gezien, van 2-serie/C-Klasse tot de 6-serie en S-Klasse, en de ruimte voor de achterste passagiers neemt gewoon geen haar toe. In de persartikelen weten ze het mooi om te praten dat langere wielbases automatisch meer beenruimte betekenen maar ik heb dat, met realistische stoelverstellingen, totaal niet kunnen ontdekken. Hoe ze op die persfoto's dan wel eens 4 man erin krijgen.... geen idee. Misschien 4 van maximaal 1,70 of zo.
Nu: '11 218.323 AMG-pakket
Ex: '94 202.020 Sport -- '01 203.004 Classic -- '00 202.134 Elegance Selection
Ex: '94 202.020 Sport -- '01 203.004 Classic -- '00 202.134 Elegance Selection
- MBenzNL
- Moderator
- Berichten: 20710
- Lid geworden op: 03 jul 2005 19:37
- Specialisatie: sinds 18-12-2018 niet meer
- Locatie: Achterhoek
- Contacteer:
dat had ik dus precies zo...laatst aan een C cabrio gewerkt en die had achterin geen ruimte (begrijpelijk) en afgelopen week aan een S cabrio en dat leek precies hetzelfde (qua gebrek aan ruimte achterin)Helmy schreef:en de ruimte voor de achterste passagiers neemt gewoon geen haar toe. In de persartikelen weten ze het mooi om te praten dat langere wielbases automatisch meer beenruimte betekenen maar ik heb dat, met realistische stoelverstellingen, totaal niet kunnen ontdekken. Hoe ze op die persfoto's dan wel eens 4 man erin krijgen.... geen idee. Misschien 4 van maximaal 1,70 of zo.
op die persfoto's zijn de achterpassagiers er waarschijnlijk later ingeshopped
greetingz,
- Helmy
- Beheerder
- Berichten: 7564
- Lid geworden op: 23 jan 2010 20:29
- Mercedes-Benz: '11 C218 CLS350 CDI AMG
- Specialisatie: Nieuws, Design, Google
- Contacteer:
Dat zal het wel moeten zijn ja
Waarschijnlijk zit de extra lengte vooral in de afstanden vooras-interieur (vanwege de grotere motoren) en 'achterbank'-achteras om een langere kont en afdekplaat te kunnen maken, zodat de auto wat langer en beter in verhouding oogt. Achterin zit het in ieder geval niet, net als bij de 2 en 6 series. Achterin een Lotus Evora is het nog beter vertoeven (ook uit ervaring te melden) .
Waarschijnlijk zit de extra lengte vooral in de afstanden vooras-interieur (vanwege de grotere motoren) en 'achterbank'-achteras om een langere kont en afdekplaat te kunnen maken, zodat de auto wat langer en beter in verhouding oogt. Achterin zit het in ieder geval niet, net als bij de 2 en 6 series. Achterin een Lotus Evora is het nog beter vertoeven (ook uit ervaring te melden) .
Nu: '11 218.323 AMG-pakket
Ex: '94 202.020 Sport -- '01 203.004 Classic -- '00 202.134 Elegance Selection
Ex: '94 202.020 Sport -- '01 203.004 Classic -- '00 202.134 Elegance Selection
- Cornelis
- Berichten: 11201
- Lid geworden op: 12 mar 2011 17:39
- Mercedes-Benz: ㉦ S211 E320 CDI R6 AvantGarde 2004 (ex) & ㉦ R129 500SL 1990
- Specialisatie: Infra mobiele netwerken
- Locatie: Haarlem
ik vind achterin zitten sowieso niks......
Groet Kees (ex 508D, S123 240D, S210 300TD, R129 500 de vorige, S211 320cdi R6 550+ dkm)
....Buddha zat ook altijd, niks mis mee....
....Buddha zat ook altijd, niks mis mee....
- Jeroen
- Berichten: 25805
- Lid geworden op: 10 jun 2007 09:46
- Mercedes-Benz: Een snellere PocketRocket vierzitskart
- Specialisatie: Hahaha!
- Locatie: Alkmaar
...350 Km/h... welk haar?
gr J
gr J
"Look for the ridiculous in everything and you will find it". - Jules Renard
Ein Auto ist erst dann schnell genug, wenn man morgens davor steht und Angst hat es aufzusperren (Zitat: Walther Röhrl)
Ein Auto ist erst dann schnell genug, wenn man morgens davor steht und Angst hat es aufzusperren (Zitat: Walther Röhrl)