Dat laatste is grappig maar ook niet meer dan dat.
Jij bent en blijft juridisch de bestuurder.
En als "bestuurder" is het verboden om.....
Verder zal het mij een worst wezen
FlitsMeister One
- Peter
- Oprichter
- Berichten: 44422
- Lid geworden op: 03 jul 2005 13:19
- Mercedes-Benz: ✇ Ja ✇
- Locatie: Achterhoek
- Contacteer:
Helemaal mee eens, maar IK heb niet gezegd dat de bestuurder de foto's heeft gemaakt.
De foto's zijn bewust zo genomen zodat je de FM One (en de LED), de locatie en de 'volle' binnenspiegel goed ziet
De foto's zijn bewust zo genomen zodat je de FM One (en de LED), de locatie en de 'volle' binnenspiegel goed ziet
#doeslief
- TheDiver
- Berichten: 4275
- Lid geworden op: 17 jul 2005 13:12
- Mercedes-Benz: X218 350cdi 4matic / W211 E500
- Specialisatie: Wereldreiziger
Ik heb hem ook daar zitten, alleen aan de zijkant van de spiegelkap. Prima plekkie.
Enne, je mag je telefoon op je knie hebben liggen en dan met 10sec ontsluitertijd voor de foto.
Grt
Enne, je mag je telefoon op je knie hebben liggen en dan met 10sec ontsluitertijd voor de foto.
Grt
Ex. S124 E200 1992 Ex. S124 E280 1996 Ex. A124 E220 1996 Ex. E320 4matic 1999. Ex. E320 4matic 2001. Ex. 190E 1993. Ex. S211 E220cdi.
- buuntje
- Berichten: 1144
- Lid geworden op: 02 dec 2019 19:31
- Mercedes-Benz: S205 Briljantblauw AMG line
- Locatie: België
Is dit systeem in België even doeltreffend als in Nederland?
Zoals ik begrijp is het deels vergelijkbaar met een Coyote.
Waarom kiezen voor FM ipv Coyote?
Hoe werkt de melding van de mobiele flitsers?
Wordt deze locatie pas gecreëerd als een FM gebruiker melding maakt?
Ik vermoed dat het systeem continu mobiele data van de telefoon nodig heeft om te kunnen werken?
Zoals ik begrijp is het deels vergelijkbaar met een Coyote.
Waarom kiezen voor FM ipv Coyote?
Hoe werkt de melding van de mobiele flitsers?
Wordt deze locatie pas gecreëerd als een FM gebruiker melding maakt?
Ik vermoed dat het systeem continu mobiele data van de telefoon nodig heeft om te kunnen werken?
- TheDiver
- Berichten: 4275
- Lid geworden op: 17 jul 2005 13:12
- Mercedes-Benz: X218 350cdi 4matic / W211 E500
- Specialisatie: Wereldreiziger
Nee hoor, laatst een uitspraak van geweest. Mag op schoot liggen. Iemand had een rechtszaak aangespannen en gewonnen.
Ex. S124 E200 1992 Ex. S124 E280 1996 Ex. A124 E220 1996 Ex. E320 4matic 1999. Ex. E320 4matic 2001. Ex. 190E 1993. Ex. S211 E220cdi.
-
- Donateur
- Berichten: 973
- Lid geworden op: 15 jul 2019 14:22
- Mercedes-Benz: W204 250 CDI
- Locatie: Utrecht
De afgelopen maanden regelmatig via Hazeldonk naar de omgeving Mechelen gereden, FM doet het prima. Heb niet het idee dat ik iets mis. Alle flitspalen op de ring Antwerpen pakt ie en de trajectcontroles. Idem lokale wegen.buuntje schreef: ↑29 aug 2021 12:10 Is dit systeem in België even doeltreffend als in Nederland?
Zoals ik begrijp is het deels vergelijkbaar met een Coyote.
Waarom kiezen voor FM ipv Coyote?
Hoe werkt de melding van de mobiele flitsers?
Wordt deze locatie pas gecreëerd als een FM gebruiker melding maakt?
Ik vermoed dat het systeem continu mobiele data van de telefoon nodig heeft om te kunnen werken?
FM registreert idd een mobiele melders als er een melding wordt gemaakt. En bij geavanceerde instellingen kan je kiezen voor populaire flitslocaties echter die staat uit bij mij. Autorijden moet wel relaxed blijven.
Iets anders, wat ik in NL niet zie en in België wel is een bord met snelheidsaanduiding als je de bebouwde kom in rijdt. En een cameraatje. Als deze meet dat je sneller dan 50 rijdt, gaat het stoplicht op rood voor 30 á 60 seconden. En de weggebruikers vóór of achter je zijn echt niet blij met je...
Ja joh praat het maar goed, iedereen vindt van zichzelf dat het wel kan.
Tot je iemand verliest door een bestuurder die te druk was mijn zijn telefoon.
Vandaag ook een Flitsmeister One besteld, als die binnen is een goed plekje in de B zoeken.
“W247 B250 2021” Wagenkaart B
Fans van Benz - S204 C200K Avantgarde '09
- Minne
- Donateur
- Berichten: 1581
- Lid geworden op: 28 aug 2019 09:07
- Mercedes-Benz: 124.090, 123.183, 203.003
- Locatie: Oost-Groningen
Stond net op het punt om een FM1 te bestellen, maar nu weet ik het niet meer. Mij leek het gebrek aan scherm/toeters en bellen van de FM1 wel handig. Een extra schermpje van de FM2 leidt alleen maar af denk ik.
Daarnaast kan ik niet vinden hoe vaak hij aan de lader moet. Heeft iemand dit kunnen achterhalen?
Daarnaast kan ik niet vinden hoe vaak hij aan de lader moet. Heeft iemand dit kunnen achterhalen?
W203,S124,S123 Ex:W123,W126,W126,W201,W124,W108,S211,T1,W140,S210,O309,W124,S211
Volgens de volgende site 6mnd.
https://www.motorverso.com/saphe-drive-mini-review/
Lijkt me wel wat maar had liever gezien dat de layout "portrait mode" hetzelfde was als bij de One.
edit:
Op de site van Flitsmeister staat batterij duur 30dagen.
Maar de Two zou gelijk zijn aan de Saphe drive mine, maar blijkbaar niet!
Nog even gespit op de Saphe site zelf en daar geven ze aan:
Charging: approx. 3-4 times a year
Dus de Motorverso zit er wat naast blijkbaar
https://www.motorverso.com/saphe-drive-mini-review/
Lijkt me wel wat maar had liever gezien dat de layout "portrait mode" hetzelfde was als bij de One.
edit:
Op de site van Flitsmeister staat batterij duur 30dagen.
Maar de Two zou gelijk zijn aan de Saphe drive mine, maar blijkbaar niet!
Nog even gespit op de Saphe site zelf en daar geven ze aan:
Charging: approx. 3-4 times a year
Dus de Motorverso zit er wat naast blijkbaar
“W247 B250 2021” Wagenkaart B
- motorhan
- Donateur
- Berichten: 2291
- Lid geworden op: 21 nov 2009 15:10
- Mercedes-Benz: e207 250 CGI Cabrio avantgarde 2013
- Locatie: Cranendonck
is er al ergens een handleiding van de FM two
Ik zie ook nog geen app op de telefoon of komt die pas als ze einde december leverbaar zijn. Ik heb de one maar zal deze ook bestellen.
elke bekeuring die het uitspaart is mee genomen. ik hou me over het algemeen wel aan de max snelheid maar bij inhalen ga je er al snel overheen. en dan loop je het net op.
Ik zie ook nog geen app op de telefoon of komt die pas als ze einde december leverbaar zijn. Ik heb de one maar zal deze ook bestellen.
elke bekeuring die het uitspaart is mee genomen. ik hou me over het algemeen wel aan de max snelheid maar bij inhalen ga je er al snel overheen. en dan loop je het net op.
Met vr gr
E207 Cabrio Avantgarde prestige 2013. W168 A160 Avantgarde 2002
E207 Cabrio Avantgarde prestige 2013. W168 A160 Avantgarde 2002
Wacht de eerste test wel even af, maar ga er ook wel een kopen.motorhan schreef: ↑05 dec 2021 12:06 is er al ergens een handleiding van de FM two
Ik zie ook nog geen app op de telefoon of komt die pas als ze einde december leverbaar zijn. Ik heb de one maar zal deze ook bestellen.
elke bekeuring die het uitspaart is mee genomen. ik hou me over het algemeen wel aan de max snelheid maar bij inhalen ga je er al snel overheen. en dan loop je het net op.
Mijn huidige pro abonnement loopt nog tot mid 2024 dus dat schijnt niet te wijzigen bij aanschaf van een Two.
“W247 B250 2021” Wagenkaart B