- Vraagprijs: €
Foto's:
S212 blindspot Assistent
- MBenzNL
- Moderator
- Berichten: 20705
- Lid geworden op: 03 jul 2005 19:37
- Specialisatie: sinds 18-12-2018 niet meer
- Locatie: Achterhoek
- Contacteer:
dus: een sensor voor de dode hoek assistent
ennuh...heb je dan de passieve dode hoek assistent (234) of de actieve (237) - daar zit namelijk verschil in; die kun je niet door elkaar gebruiken
greetingz,
ennuh...heb je dan de passieve dode hoek assistent (234) of de actieve (237) - daar zit namelijk verschil in; die kun je niet door elkaar gebruiken
greetingz,
- MBenzNL
- Moderator
- Berichten: 20705
- Lid geworden op: 03 jul 2005 19:37
- Specialisatie: sinds 18-12-2018 niet meer
- Locatie: Achterhoek
- Contacteer:
nee - het ging om de vraag...blind spot assiste/ant is een systeem dat bestaat uit meerdere onderdelen (2 sensoren, enkele kabels, 2 deurstuurunits en 2 spiegelglazen)...ik kan (net als S_W204) uit de eerste post echt niet opmaken waar de topic starter naar op zoek is...en nu hij heeft aangegeven dat hij een radarsensor zoekt, zijn er nog steeds 2 mogelijkhedenDavid_O schreef:Ging om de TENT vs TANT
greetingz,
Ik heb met een Xentry uitleesapparatuur mijn W204 uit 2012 uitgelezen ivm storing: Dodehoekdetectie functioneert niet.
Xentry geeft aan dat de Radarsensor L.A. defect is.
Om er snel achter te komen of het aan de bedrading/stekker/voeding etc. etc. lag, heb ik de Radarsensor rechts en links met elkaar gewisseld, en inderdaad; de storing is in Xentry van L.A naar R.A gegaan.
Nu heb ik twee vragen:
Vraag 1:
Straks ga ik een (gebruikte) Radarsensor ophalen.
Moet deze ingeleerd (gecodeerd) worden, of is dit gewoon een kwestie van plug&play.
Vraag 2:
Ik las iets over een passieve/actieve sensor.
Wat is hiervan het verschil, en hoe kom ik er achter welke ik heb?
Alvast bedankt voor de moeite iig.
Xentry geeft aan dat de Radarsensor L.A. defect is.
Om er snel achter te komen of het aan de bedrading/stekker/voeding etc. etc. lag, heb ik de Radarsensor rechts en links met elkaar gewisseld, en inderdaad; de storing is in Xentry van L.A naar R.A gegaan.
Nu heb ik twee vragen:
Vraag 1:
Straks ga ik een (gebruikte) Radarsensor ophalen.
Moet deze ingeleerd (gecodeerd) worden, of is dit gewoon een kwestie van plug&play.
Vraag 2:
Ik las iets over een passieve/actieve sensor.
Wat is hiervan het verschil, en hoe kom ik er achter welke ik heb?
Alvast bedankt voor de moeite iig.