Komt vaak bij ons zoutzuur halen en brengen .
Mooi truck en dan zie je ineens een kaartje voor t raam , is de chauffeur ook een detailgek :lol
De meeste chauffeurs staan ook regelmatig hun wagens te wassen en zeker hun Chrome velgen
Trucks met een ster
-
- Berichten: 164
- Lid geworden op: 15 jul 2014 20:32
- Mercedes-Benz: Mercedes-Benz S204 250 CDI!
- Specialisatie: Zzp'er afbouw
Kennis van mij werkt ook bij intveen , maar die rijd met een Scania ..Denny84 schreef:Komt vaak bij ons zoutzuur halen en brengen .
Mooi truck en dan zie je ineens een kaartje voor t raam , is de chauffeur ook een detailgek :lol
De meeste chauffeurs staan ook regelmatig hun wagens te wassen en zeker hun Chrome velgen
Die wilt juist geen Mercedes truck rijden
Als ik zeg Mercedes truck is toch veel mooier en " de Mercedes onder de trucks " moet je ze eens horen
Mercedes S204 250CDI Elegance!
- stryker
- Berichten: 440
- Lid geworden op: 01 aug 2015 14:56
- Mercedes-Benz: mercedes c180cdi mopf
- Specialisatie: Vakantieganger
- Locatie: Diepenbeek
- Contacteer:
Ik rij ook al 17jaar met de vrachtwagen. Geef mij maar een Volvo en op de 2de plaats Scania.Pevo schreef:Kennis van mij werkt ook bij intveen , maar die rijd met een Scania ..Denny84 schreef:Komt vaak bij ons zoutzuur halen en brengen .
Mooi truck en dan zie je ineens een kaartje voor t raam , is de chauffeur ook een detailgek :lol
De meeste chauffeurs staan ook regelmatig hun wagens te wassen en zeker hun Chrome velgen
Die wilt juist geen Mercedes truck rijden
Als ik zeg Mercedes truck is toch veel mooier en " de Mercedes onder de trucks " moet je ze eens horen
Mercedes auto's vind ik geweldig de vrachtauto's iets minder.
-
- Berichten: 164
- Lid geworden op: 15 jul 2014 20:32
- Mercedes-Benz: Mercedes-Benz S204 250 CDI!
- Specialisatie: Zzp'er afbouw
En zo denken er veel, maar wat is dan de reden dat ze minder in trek zijn?stryker schreef:Ik rij ook al 17jaar met de vrachtwagen. Geef mij maar een Volvo en op de 2de plaats Scania.Pevo schreef:Kennis van mij werkt ook bij intveen , maar die rijd met een Scania ..Denny84 schreef:Komt vaak bij ons zoutzuur halen en brengen .
Mooi truck en dan zie je ineens een kaartje voor t raam , is de chauffeur ook een detailgek :lol
De meeste chauffeurs staan ook regelmatig hun wagens te wassen en zeker hun Chrome velgen
Die wilt juist geen Mercedes truck rijden
Als ik zeg Mercedes truck is toch veel mooier en " de Mercedes onder de trucks " moet je ze eens horen
Mercedes auto's vind ik geweldig de vrachtauto's iets minder.
Mercedes S204 250CDI Elegance!
- Evan
- Berichten: 6608
- Lid geworden op: 15 jun 2008 12:01
- Mercedes-Benz: S212 - W169 - C126
- Specialisatie: Hijsen
- Locatie: noord limburg
Er gaat gewoon niks boven een volvo automaat.Pevo schreef:En zo denken er veel, maar wat is dan de reden dat ze minder in trek zijn?stryker schreef:Ik rij ook al 17jaar met de vrachtwagen. Geef mij maar een Volvo en op de 2de plaats Scania.Pevo schreef:Kennis van mij werkt ook bij intveen , maar die rijd met een Scania ..Denny84 schreef:Komt vaak bij ons zoutzuur halen en brengen .
Mooi truck en dan zie je ineens een kaartje voor t raam , is de chauffeur ook een detailgek :lol
De meeste chauffeurs staan ook regelmatig hun wagens te wassen en zeker hun Chrome velgen
Die wilt juist geen Mercedes truck rijden
Als ik zeg Mercedes truck is toch veel mooier en " de Mercedes onder de trucks " moet je ze eens horen
Mercedes auto's vind ik geweldig de vrachtauto's iets minder.
greetings Evan
- W204Avantgarde
- Berichten: 4070
- Lid geworden op: 01 nov 2007 22:09
- Mercedes-Benz: C63s Amg, GLC250, W246 B200, Vito 447
- Specialisatie: Mercedes-Benz & Smart
- Locatie: Noord Limburg
Toch hebben ze er HOOP verkocht. Elke 2de op de duitse autobahn is een Mp4
- Helmy
- Beheerder
- Berichten: 7564
- Lid geworden op: 23 jan 2010 20:29
- Mercedes-Benz: '11 C218 CLS350 CDI AMG
- Specialisatie: Nieuws, Design, Google
- Contacteer:
Hier in Nederland zie ik er ook redelijk wat rijden. Bij ons bijvoorbeeld een aantal bij HSF logistics.
Nu: '11 218.323 AMG-pakket
Ex: '94 202.020 Sport -- '01 203.004 Classic -- '00 202.134 Elegance Selection
Ex: '94 202.020 Sport -- '01 203.004 Classic -- '00 202.134 Elegance Selection
-
- Berichten: 749
- Lid geworden op: 23 jun 2010 10:21
- Mercedes-Benz: S205 C300
- Locatie: DE, Bayern
- Contacteer:
Nou ja, minder in trek? Mercedes is nog steeds marktleider. Zo verkeerd zullen ze het dan wel niet doen.
En als ik zo kijk naar de presentatie van de nieuwe Scania deze week, zullen in elk geval zij er weinig aan veranderen.
En als ik zo kijk naar de presentatie van de nieuwe Scania deze week, zullen in elk geval zij er weinig aan veranderen.
-
- Berichten: 164
- Lid geworden op: 15 jul 2014 20:32
- Mercedes-Benz: Mercedes-Benz S204 250 CDI!
- Specialisatie: Zzp'er afbouw
Ik bedoel dan meer dat veel vrachtwagen chauffeurs die ik ken geen Mercedes willen , maar een Scania of Volvo .rene_fb schreef:Nou ja, minder in trek? Mercedes is nog steeds marktleider. Zo verkeerd zullen ze het dan wel niet doen.
En als ik zo kijk naar de presentatie van de nieuwe Scania deze week, zullen in elk geval zij er weinig aan veranderen.
Reden zeggen ze nooit maar vinden het meestal niks.
Als ik vrachtwagen cheaffeur zou zijn dan wis ik het wel
Mercedes S204 250CDI Elegance!
- stryker
- Berichten: 440
- Lid geworden op: 01 aug 2015 14:56
- Mercedes-Benz: mercedes c180cdi mopf
- Specialisatie: Vakantieganger
- Locatie: Diepenbeek
- Contacteer:
Een Volvo of een Scania dusPevo schreef:Ik bedoel dan meer dat veel vrachtwagen chauffeurs die ik ken geen Mercedes willen , maar een Scania of Volvo .rene_fb schreef:Nou ja, minder in trek? Mercedes is nog steeds marktleider. Zo verkeerd zullen ze het dan wel niet doen.
En als ik zo kijk naar de presentatie van de nieuwe Scania deze week, zullen in elk geval zij er weinig aan veranderen.
Reden zeggen ze nooit maar vinden het meestal niks.
Als ik vrachtwagen cheaffeur zou zijn dan wis ik het wel
De Scandinavische trekkers rijden gewoon lekkerder.
-
- Berichten: 3443
- Lid geworden op: 16 nov 2005 17:45
- Mercedes-Benz: Sparta ion
- Specialisatie: Kan niks en doet niks
580 pk......das wel achterhaald he.Stefan schreef:Wat rijdt Mammoet toch met mooi spul. Dit is een 33-tons trekker met 580pk
Beetje scania en volvo zitten op de 700+
Het is altijd wat en zelden goed
Klopt! Hardeman en Van Harten uit Lunteren rijden met een 750pk trekker. Ik weet alleen niet meer of het een Volvo of Scania is. De Sprinters zijn ook allemaal netjes 319's. Die gasten rijden en werken met echt mooi spul. Ook goed voor elkaar.bokkiebenz schreef:580 pk......das wel achterhaald he.Stefan schreef:Wat rijdt Mammoet toch met mooi spul. Dit is een 33-tons trekker met 580pk
Beetje scania en volvo zitten op de 700+
Wat de Mammoet betreft heb ik in NL nog een zwaardere MB trekker gezien.
Only dead fish go with the flow
-
- Berichten: 658
- Lid geworden op: 20 nov 2011 19:09
- Mercedes-Benz: V250d. + Ducati SS600 + Ducati 749s
- Specialisatie: beroeps oplichter
- Locatie: Bippen (de)
Bij Mercedes trucks is het jammer dat het geen pk is maar ezels waarvan de helft de verkeerde kant op loopt.
Bij me vorige werk hadden we veel daf vrachtwagens.
En bij me vader scania of daf.(chauffeurs mochten kiezen ) maar de scania deed het gewoon veel makelijker. (Me ouwe reed scania en later daf na dat scania met die waterhoofd cabine kwam)
En de meeste hijskranen hadden we Mercedes-Benz motoren er in (daarom kwamen ze ook niet hard vooruit)
Ook toen der tijd kwam afwerking en comfort voor de rijder was Mercedes gewoon een stuk minder.
Heb me rijbewijs toen op zo een knActros gehaald. En die waren ook nog eens erg traag met gangen wisselen. Wat gewoon. Niet fijn werkt bergje op.
Gr Roy
Bij me vorige werk hadden we veel daf vrachtwagens.
En bij me vader scania of daf.(chauffeurs mochten kiezen ) maar de scania deed het gewoon veel makelijker. (Me ouwe reed scania en later daf na dat scania met die waterhoofd cabine kwam)
En de meeste hijskranen hadden we Mercedes-Benz motoren er in (daarom kwamen ze ook niet hard vooruit)
Ook toen der tijd kwam afwerking en comfort voor de rijder was Mercedes gewoon een stuk minder.
Heb me rijbewijs toen op zo een knActros gehaald. En die waren ook nog eens erg traag met gangen wisselen. Wat gewoon. Niet fijn werkt bergje op.
Gr Roy
- Raimon
- Moderator
- Berichten: 11531
- Lid geworden op: 19 nov 2011 13:48
- Mercedes-Benz: W205, C180 2017, W204, C180 CGI 2013, ex W204, C180 CGI 2011, ex. C200k classic, W204 2007
- Specialisatie: Diagnosetechnicus MB
- Locatie: Zuid-holland
Met trucks is het allemaal een beetje raar. Als een chauffeur van mening is dat merk x het beste is dan zal dat nooit een ander merk worden.
Ook zal de truck het nooit goed gaan doen omdat de "liefde" van de chauffeur er niet is. Tegenwoordig via Fleetboard of vergelijkbaar systeem prima te zien hoe een truck mishandeld is.
Het hard optrekken zal volgens mij steeds minder worden omdat het allemaal via de uitlaat naar buiten gaat. Zelfde ook voor 90km/h rijden. Steeds meer transporteurs zien de winst in brandstof door wat zachter te rijden met een lichtere motor. Weer de fleetboard systemen die dat duidelijk inzichtelijk maken.
Verder doet MB het zo slecht nog niet.. Al zouden ze echt zo slecht zijn dan zou de onderstaande tabel er anders uit zien.
Ook zal de truck het nooit goed gaan doen omdat de "liefde" van de chauffeur er niet is. Tegenwoordig via Fleetboard of vergelijkbaar systeem prima te zien hoe een truck mishandeld is.
Het hard optrekken zal volgens mij steeds minder worden omdat het allemaal via de uitlaat naar buiten gaat. Zelfde ook voor 90km/h rijden. Steeds meer transporteurs zien de winst in brandstof door wat zachter te rijden met een lichtere motor. Weer de fleetboard systemen die dat duidelijk inzichtelijk maken.
Verder doet MB het zo slecht nog niet.. Al zouden ze echt zo slecht zijn dan zou de onderstaande tabel er anders uit zien.