Even voorstellen

Ben je nieuw? Stel jezelf dan hier voor!
Plaats reactie
BertMeijer
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 jun 2023 22:01

02 jun 2023 22:14

Beste Leden,

Mijn naam is Bert Meijer, 42 jaar en vader van 2 zonen. Ik sta momenteel voor de keuze om een g klasse w460, oldtimer aan te schaffen. Het plan is Deze auto te rijden totdat de wetgeving het onmogelijk maakt of tot mijn overlijden…

Ik heb een erg dikke gezien, om617 turbo met een 5bak met een overdrive, schijfremmen voor en stuurbekrachtiging. Is 10 jaar geleden gerestaureerd, maar heeft wat roest blaasjes en een rotte hoek aan de achterkant. Bovendien zweet de motor best wel wat olie en heeft ie wat speling in de schakelstangen waardoor de juiste versnelling wat moeilijk te vinden is. Verder, redelijk ok. Naar mijn mening. Maar ik ben geen expert.

Ik zou graag deze auto willen aanschaffen, maar zou graag een second opinie willen hebben om geen kat in de zak te kopen. Is er iemand in dit forum met genoeg g ervaring, wonend in het noorden van nl die, tegen betaling uiteraard, met mij nog een keer wilt kijken of dit een goede koop is? Ik hoor het graag en dank voor jullie reacties alvast!! Mvg Bert
Gebruikersavatar
patrickcstation
Berichten: 314
Lid geworden op: 12 jun 2019 23:46
Mercedes-Benz: S205
Locatie: Roermond
Contacteer:

05 jun 2023 23:27

Welkom op het forum Bert.
Dat klinkt niet heel gunstig, al die kwaaltjes....
Misschien toch nog even door zoeken voor eentje in betere staat ?
What seperates the men from the boys, is just the size of their toys (A)
Kpn
Berichten: 11
Lid geworden op: 11 apr 2024 21:28
Mercedes-Benz: G 2.3 coupe

20 apr 2024 16:13

Hallo ,
Ik heb een w460 230ge van 1995
Te koop voor 8500€
Plaats reactie