Hoi allen:
Bij mijn W115 wordt het in de hoeken van de hoedenplank vochtig. Na de ventilatie-rooster inde C-stijl van buiten af schoongemaakt te hebben werd dit minder. Door het slechte weer en alles(banken en bedekking hoedenplank )weg gehaald te hebben, kon ik waarnemen dat
het vochtig blijft/lekt. Ik dacht aan de rubbers. Ik heb het rubber op het dak wat een 'opening' heeft naar het dak toe ingesmeerd met vaseline.
Want ik wil de mogelijk uitsluiten dat het water via de rubbers naar beneden(hoeken) loopt.
Echter het dunne laagje schuimrubber onder de hemelbedekking t.h.v. de ventilatie opening C-stijl is ook nat, zou het van de sierstrip, die doorloopt op de C-stijl kunnen komen. Wie heeft hier ervaring mee?
Alvast bedankt voor de genomen moeite bij reactie.
P.S. Ik zie dat onder de ventilatie opening ook een lasnaad is, en dan bedoel bij de fabricage van een w115, dus van fabriekswege.
Lekkage bij de C-stijl W115
- deJongTimer
- Donateur
- Berichten: 1621
- Lid geworden op: 21 jul 2018 13:27
- Mercedes-Benz: MB SLK350 R171
- Locatie: Kop Noord-Holland
Ervaring delen is Kennis vermenigvuldigen.
- pascalvd
- Berichten: 5148
- Lid geworden op: 15 jan 2012 20:01
- Mercedes-Benz: w114 250c met 280 m110 en de w639 122cdi
- Specialisatie: techniek
- Locatie: lemmer
- Contacteer:
Schuifdak ?
Dan verwacht ik slangetje defect/lek
De slangetjes komen bij de coupe in een paardenharen bakje uit of dit bij de sedan ook zo is weet ik niet )
Maar om dit te zien zal de hemel er uit moeten of in iedergeval achter los moeten helaas zit de hemel volgens mij ook in het ruit rubber vast (bij de coupe wel zo )
Maar kan mischien ook een ruitrubber wezen maar mijn gevoel zegt bij een schuifdak de slangetjes of een verrot paardenharen bakje
Dan verwacht ik slangetje defect/lek
De slangetjes komen bij de coupe in een paardenharen bakje uit of dit bij de sedan ook zo is weet ik niet )
Maar om dit te zien zal de hemel er uit moeten of in iedergeval achter los moeten helaas zit de hemel volgens mij ook in het ruit rubber vast (bij de coupe wel zo )
Maar kan mischien ook een ruitrubber wezen maar mijn gevoel zegt bij een schuifdak de slangetjes of een verrot paardenharen bakje