Garage omgeving Assen - Drenthe

Zinnige onderwerpen die niet in bovenstaande categorieën passen.
Plaats reactie
JeS
Berichten: 18
Lid geworden op: 21 feb 2023 22:55
Mercedes-Benz: 208CDI

09 mar 2023 15:08

Vandaag wilde ik de schroeven van het slot van een zijportier losdraaien van onze Mercedes Sprinter 2002.
De torx30 brak bij een van de schroeven doormidden. De schroef gaf geen sjoege.
Ok.. ik vermoed dat een niet zo een goede kwaliteit bitje was.. maar toch, de rest kreeg ik zonder veel armkracht los. (Ondertussen setje kwaliteit in de wagen gelegd...)
Ik had een dag van te voren en de dag van actie, kruipolie aangebracht.

Een vriendelijke buurman met echt gereedschap kwam aanlopen en heeft geprobeerd met zijn gereedschap er beweging in te krijgen.
Ook nog even met onze accuboormachine op ‘ratelstand’ met de hoop dat een schok effect zou werken.
Helaas.

Nu lijkt mij een volgende stap een garage om hulp te vragen.
We zijn sowieso nog op zoek naar een garage aangezien we deze wagen nog maar kort hebben. Een garage voor de keuringen en wanneer we ergens zelf niet uitkomen en wanneer nodig onderhoud ed.

Onze vorige auto ging naar een garage speciaal voor Franse autos en Citroëns.
Met nu deze Mercedes zijn we op zoek naar een nieuwe garage.
Natuurlijk zijn we op zoek naar een goede garage, heel graag met een met hart voor techniek.
Is er iemand op dit forum die een garage kent of weet in Assen of omstreken?
We horen het graag!
Janneman1968
Berichten: 9
Lid geworden op: 23 jan 2020 17:46

10 mar 2023 20:36

`Hallo JeS,
Ik ga met mijn Mercedessen (W124, W203 en A209) naar Auto Douwes in Assen. Lopen een paar jongens die het echt leuk vinden om te sleutelen, en niet domweg alles vervangen. Eventueel zelf meegenomen onderdelen monteren ze ook voor je. En ook een fatsoenlijk uurloon voor de werkplaats.

Groeten Janneman
JeS
Berichten: 18
Lid geworden op: 21 feb 2023 22:55
Mercedes-Benz: 208CDI

10 mar 2023 22:41

Hallo Janneman,
Dankjewel! Daar kan ik zeker wat mee.
Ga ze bellen. Wat je schijft klinkt helemaal naar wens. Mensen die leuk vinden wat ze doen, denken en meedenken, ..goud waard.
Groet! Jeroen
JeS
Berichten: 18
Lid geworden op: 21 feb 2023 22:55
Mercedes-Benz: 208CDI

17 mar 2023 15:27

Janneman1968 schreef: 10 mar 2023 20:36 `Hallo JeS,
Ik ga met mijn Mercedessen (W124, W203 en A209) naar Auto Douwes in Assen. Lopen een paar jongens die het echt leuk vinden om te sleutelen, en niet domweg alles vervangen. Eventueel zelf meegenomen onderdelen monteren ze ook voor je. En ook een fatsoenlijk uurloon voor de werkplaats.

Groeten Janneman
Ben er geweest, en gelukkig met deze garage.
Je 'echt leuk vinden ' is helemaal correct.
Aan vakkundigheid geen twijfel.. de vriendelijkheid is een mooie plus!
Nogmaals dank,
Groet, Jeroen
Plaats reactie