Mercedes assistant

Algemene discussie en weetjes over Mercedes-Benz.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
snorremans_14
Berichten: 1288
Lid geworden op: 06 jul 2017 19:10
Mercedes-Benz: W 247
Specialisatie: Techniek
Locatie: Zeist

08 feb 2023 16:02

Buiten dat Mercedes Me vaak niet goed werkt zal het nu nog moeilijker zijn om ze te bereiken, laat staan dat de persoon je in het Grieks gaat antwoorden :o
https://www.ad.nl/auto/massaontslag-mer ... t~aa5ddf28
MB B-klasse 220 (W247)Launch edition 194 PK, Designo Mountaingrey magno, Aut 7 bak, AMG line, AMG leder pakket, High perf.Led, 19" AMG multi spaak, Pano dak, Night pakket, KeylessGo, elek. verst. memory stoelen. spacers voor 10 mm, achter 15 mm
Verwijderd29317
Berichten: 410
Lid geworden op: 14 jul 2013 19:17

08 feb 2023 19:40

De service van het Service Centrum was toch al niets, veel slechter kan het bijna niet worden.
Als ik dit lees kunnen we beter geld terug gaan vragen, we hebben bij de aanschaf van de auto ervoor betaald, maar Service krijgen zit er niet in.
Bossy
Berichten: 60
Lid geworden op: 30 jan 2023 18:50
Mercedes-Benz: C350e
Locatie: Groningen

12 feb 2023 20:14

Even hierop in hakend. Waar kan ik de QR code vinden voor het koppelen van de app of moet ik contact opnemen met het service centrum?
SebasB250E
Berichten: 646
Lid geworden op: 29 nov 2021 19:20
Mercedes-Benz: B250E

12 feb 2023 20:23

Ik moet zeggen dat de service opzich prima is betreffende de app. De dealer helpt je gratis en als je het service centrum mailt krijg je altijd antwoord. De app kan hier en daar wel beter zeker qua snelheid in communiceren met de auto.

Qr code op deurstijl geloof ik.
C350E en B250E
Gebruikersavatar
Raimon
Moderator
Berichten: 11490
Lid geworden op: 19 nov 2011 13:48
Mercedes-Benz: W205, C180 2017, W204, C180 CGI 2013, ex W204, C180 CGI 2011, ex. C200k classic, W204 2007
Specialisatie: Diagnosetechnicus MB
Locatie: Zuid-holland

12 feb 2023 22:21

adderoos schreef: 08 feb 2023 19:40 De service van het Service Centrum was toch al niets, veel slechter kan het bijna niet worden.
Als ik dit lees kunnen we beter geld terug gaan vragen, we hebben bij de aanschaf van de auto ervoor betaald, maar Service krijgen zit er niet in.
Is dit nog gebaseerd op je schade in het buitenland of zijn er meerdere contacten geweest?

Verder geen idee welke afdeling er weg gaat. Mijn I eerste lijn support zit al in Portugal sinds een jaar of wat. Garantie zaken, Xentry support en nog wat afdelingen zitten ook in Maastricht. Mogelijk dat die verhuizen. Ik gok dat het klantencontact veel meer medewerkers heeft aangezien 24/7 open in heel veel talen.
Greetz Raimon

⭐ Monteur bij Louwman Mercedes-Benz Gorinchem ⭐


Klik hier om contact op te nemen met Louwman Gorinchem
Nu in duidelijkere woorden: We stellen geen diagnose per mail!
Verwijderd29317
Berichten: 410
Lid geworden op: 14 jul 2013 19:17

13 feb 2023 07:00

Raimon schreef: 12 feb 2023 22:21
adderoos schreef: 08 feb 2023 19:40 De service van het Service Centrum was toch al niets, veel slechter kan het bijna niet worden.
Als ik dit lees kunnen we beter geld terug gaan vragen, we hebben bij de aanschaf van de auto ervoor betaald, maar Service krijgen zit er niet in.
Is dit nog gebaseerd op je schade in het buitenland of zijn er meerdere contacten geweest?

Verder geen idee welke afdeling er weg gaat. Mijn I eerste lijn support zit al in Portugal sinds een jaar of wat. Garantie zaken, Xentry support en nog wat afdelingen zitten ook in Maastricht. Mogelijk dat die verhuizen. Ik gok dat het klantencontact veel meer medewerkers heeft aangezien 24/7 open in heel veel talen.
Daarna meerdere contacten momenten gehad, service en Mercedes, een lachertje.
Gebruikersavatar
snorremans_14
Berichten: 1288
Lid geworden op: 06 jul 2017 19:10
Mercedes-Benz: W 247
Specialisatie: Techniek
Locatie: Zeist

13 feb 2023 18:52

Bossy schreef: 12 feb 2023 20:14 Even hierop in hakend. Waar kan ik de QR code vinden voor het koppelen van de app of moet ik contact opnemen met het service centrum?
Is maar de vraag of deze al in je auto verwerkt zit.
MB B-klasse 220 (W247)Launch edition 194 PK, Designo Mountaingrey magno, Aut 7 bak, AMG line, AMG leder pakket, High perf.Led, 19" AMG multi spaak, Pano dak, Night pakket, KeylessGo, elek. verst. memory stoelen. spacers voor 10 mm, achter 15 mm
Bossy
Berichten: 60
Lid geworden op: 30 jan 2023 18:50
Mercedes-Benz: C350e
Locatie: Groningen

13 feb 2023 19:45

snorremans_14 schreef: 13 feb 2023 18:52
Bossy schreef: 12 feb 2023 20:14 Even hierop in hakend. Waar kan ik de QR code vinden voor het koppelen van de app of moet ik contact opnemen met het service centrum?
Is maar de vraag of deze al in je auto verwerkt zit.
Inmiddels vin in de app gezet en met de call knop in de auto contact gehad met de klantenservice en de auto gekoppeld.
Plaats reactie