Even voorstellen

Ben je nieuw? Stel jezelf dan hier voor!
Plaats reactie
Maxcedes
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 dec 2022 12:36

29 dec 2022 13:55

Hallo allemaal,
Ik ben Max, 20 jaar oud en woon in limburg. Ik wil dit aankomend jaar graag een degelijke eerste auto kopen en ben al zoekende op een aantal mercedessen gestuit waar ik langzamerhand nogal verliefd op ben geworden. Ik ben sinds ik me kan herinneren dol op auto's, en dan voornamelijk Mercedes-Benz, Mazda, Porsche, Ferrari en Alfa Romeo. Ik begin dit jaar ook met mijn hbo automotive, om zo nog meer over deze wonderlijke machines te leren. Ik hoop dan ook veel van u te kunnen leren over mijn (hopelijk) toekomstige eigen mercedes :)

Tot ziens op het forum! :D
Gebruikersavatar
Arjen
Moderator
Berichten: 8145
Lid geworden op: 29 apr 2011 17:57
Mercedes-Benz: ✇ GLK350cdi 4Matic Prestige (X204) en ✇ SLK350 (R171)
Locatie: Rotterdam

29 dec 2022 16:14

Beste Max,

Welkom op het forum! :goedzo:
We vinden het vaak leuk om mee te denken met iemands zoektocht naar diens nieuwe (gebruikte) bolide. Maak een onderwerp aan in bijvoorbeeld de "Mercedes weetjes en discussies" rubriek, of eventueel de "Off-topic" rubriek.
Geef dan alsjeblieft wel iets richting aan het onderwerp door in ieder geval iets te melden qua budget, je handigheid en bereidheid om wel/niet zelf te klussen, en iets qua mogelijke modellen (en wellicht leeftijden) die je op het oog hebt.

Als je in de zoekfunctie als zoekterm "aankoopadvies" gebruikt, dan zie je wellicht beter wat ik bedoel.
Veel leesplezier op het forum gewenst, en heel veel plezier bij je zoektocht. :)
Arjen.

Kunststof lipje afgebroken, of een andere kunststof reparatie nodig? Klik hier voor een tip.
Klik hier voor het logboek van mijn R171 SLK350.
Klik hier voor het logboek van mijn X204 GLK350cdi 4Matic.
Het logboek van mijn voormalige W245 B200.
Maxcedes
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 dec 2022 12:36

30 dec 2022 09:36

Hoi Arjen,

Dankjewel voor de tip! Zal ik zeker doen :)

Max
Plaats reactie