Lijkt me niet dat Olav zo belangrijk is dat ze rechten kopen om hem dwars te zitten...
Formule 1 2023
- Marco
- Forum Held
- Berichten: 8035
- Lid geworden op: 05 apr 2006 12:27
- Mercedes-Benz: ㉦ S211 Exyz 2004
- Specialisatie: 3D Engineering softw. consult
- Locatie: 078
- Contacteer:
Gr. Marco * 00\=i=/00
-/-
x=6-4 | y=x*2 | z=(x*y)-(x+x)*x
Cilinderindex: x+y | Prestatie-index: y | Verbruiksindex: x*y | Probleemindex: z
-/-
x=6-4 | y=x*2 | z=(x*y)-(x+x)*x
Cilinderindex: x+y | Prestatie-index: y | Verbruiksindex: x*y | Probleemindex: z
- ruub-sterw201
- Berichten: 6355
- Lid geworden op: 24 mei 2010 19:30
- Mercedes-Benz: W201 + S203
- Specialisatie: W201
- Locatie: Sliedrecht
Ik heb Viaplay erom opgezegd. Enorme grote partijen brengen vaak nadelen met zich mee. Het commentaar kan ik nog steeds niet uit staan, en nu proberen ze het aan te horen commentaar toch weg te kopen.
190D, Deutz Fahr 64', S203 200K
- Helmy
- Beheerder
- Berichten: 7564
- Lid geworden op: 23 jan 2010 20:29
- Mercedes-Benz: '11 C218 CLS350 CDI AMG
- Specialisatie: Nieuws, Design, Google
- Contacteer:
Waarom hoort Olav dan pas vier weken geleden dat er een kaper op de kust is voor de radio uitzendrechten terwijl Grand Prix Radio al zeker sinds juli 2022 bezig is met FOM over de rechten vanaf 2023? En Viaplay heeft momenteel geen radioprogrammering, en er is met minder dan een week te gaan tot de eerste race nog niets bekendgemaakt over wat ze willen doen met die radio-rechten.
Nu: '11 218.323 AMG-pakket
Ex: '94 202.020 Sport -- '01 203.004 Classic -- '00 202.134 Elegance Selection
Ex: '94 202.020 Sport -- '01 203.004 Classic -- '00 202.134 Elegance Selection
- Marco
- Forum Held
- Berichten: 8035
- Lid geworden op: 05 apr 2006 12:27
- Mercedes-Benz: ㉦ S211 Exyz 2004
- Specialisatie: 3D Engineering softw. consult
- Locatie: 078
- Contacteer:
Het is slechts speculeren, en my best gues is dat men wellicht de radio programmering wil dwarsbomen om er voor te zorgen dat men niet via andere kanalen naar de GP kan kijken met commentaar van keuze of dat men wil voorkomen dat men de keuze kan maken alleen maar naar de radio te luisteren...Helmy schreef: ↑02 mar 2023 15:56 Waarom hoort Olav dan pas vier weken geleden dat er een kaper op de kust is voor de radio uitzendrechten terwijl Grand Prix Radio al zeker sinds juli 2022 bezig is met FOM over de rechten vanaf 2023? En Viaplay heeft momenteel geen radioprogrammering, en er is met minder dan een week te gaan tot de eerste race nog niets bekendgemaakt over wat ze willen doen met die radio-rechten.
Het is maar net hoe je het uitlegt...
Er zal best geld mee gemoeid zijn, en ik kan me echt niet voorstellen dat men dat geld uitgeeft om meneer Mol te dwarsbomen (of hem mond dood te maken zoals zijn eigen bewering) want dat impliceert een persoonlijke vete, en zo belangrijk (en goed, en bepalend) is zijn commentaar niet... maar de eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik zijn commentaar prefereerde boven dat van het std NL commentaar bij F1 Pro...
Ik was halverwege het vorige seizoen al gestopt met GP radio omdat het ronduit vervelend was dat wanneer je de sync eindelijk op orde had, en F1 TV even een hickup had, je daarna weer opnieuw kon syncen...
Het (nog beroerdere) NL commentaar wat standaard bij F1 zit heb ik daar maar voor lief genomen... en alles went, zelfs dat...
Ik ga kijken hoe het dit jaar vergaat, maar er is steeds meer aan de F1 wat me gewoon totaal niet bevalt, en dus ben ik wellicht potentieel exit
De 'huldiging' van Verstappen na zijn GP winst op Circuit of Americas 'the US way' (met alle zwaailichten and so on, nog los van de nep harbour) als 1 van de voorbeelden vond ik dermate uit de toon vallen dat ik echt het idee kreeg: oke, dit is niet meer waar ik naar wil kijken....
Gr. Marco * 00\=i=/00
-/-
x=6-4 | y=x*2 | z=(x*y)-(x+x)*x
Cilinderindex: x+y | Prestatie-index: y | Verbruiksindex: x*y | Probleemindex: z
-/-
x=6-4 | y=x*2 | z=(x*y)-(x+x)*x
Cilinderindex: x+y | Prestatie-index: y | Verbruiksindex: x*y | Probleemindex: z
- MBenzNL
- Moderator
- Berichten: 20703
- Lid geworden op: 03 jul 2005 19:37
- Specialisatie: sinds 18-12-2018 niet meer
- Locatie: Achterhoek
- Contacteer:
en juist daarom kun je meteen na de race de TV (of wat dan ook) uitzetten en wat anders gaan doen in plaats van naar dat achterlijke vertoon te kijken (doe ik ook altijd bij die race)Marco schreef: ↑03 mar 2023 08:18 De 'huldiging' van Verstappen na zijn GP winst op Circuit of Americas 'the US way' (met alle zwaailichten and so on, nog los van de nep harbour) als 1 van de voorbeelden vond ik dermate uit de toon vallen dat ik echt het idee kreeg: oke, dit is niet meer waar ik naar wil kijken....
greetingz,
- ElGriffo
- Berichten: 8356
- Lid geworden op: 23 okt 2010 16:54
- Mercedes-Benz: S211 E55 AMG, W451 Passion , W169 A170Aut, W169 A200Aut S203 C-180K Aut (Ex w126 500SEL,S203 C55AMG, W210 E55AMG ,W126 500SE)
- Specialisatie: W126, M117 en M116 Motoren
- Locatie: Houten
- Contacteer:
De eerste pole is een feit
W126 specialist ElGriffo
-
Alleen kalmte kan je redden
En alles komt goed
-
Alleen kalmte kan je redden
En alles komt goed
- AndyP
- Donateur
- Berichten: 1358
- Lid geworden op: 05 nov 2020 13:08
- Mercedes-Benz: S205 C180 Avant Garde Obsidian Schwarz
- Locatie: Twente
Mooie start van het seizoen voor Red Bull. Wat een enorm gat naar de concurrentie. Hoeft van mij niet elke race want dan wordt het saai natuurlijk. Geweldig om Alonso op het podium te zien. Wat een strijder is dat toch. Een paar mooie inhaalacties van hem. En knap hoe Aston Martin de RB19 nagenoeg heeft weten na te bouwen
Mercedes komt er niet aan te pas zo te zien. Racepace een seconde langzamer per rondje. Dat is teveel. Ben benieuwd hoe Lewis hiermee om gaat dit seizoen. Erg sneu voor LeClerc dat de Ferrari hem weer eens in de steek liet. Die jongen verdient meer.
De Vries onzichtbaar maar wel een solide race. Hopelijk gaat hij meer snelheid vinden de komende tijd. Zou leuk zijn.
Mercedes komt er niet aan te pas zo te zien. Racepace een seconde langzamer per rondje. Dat is teveel. Ben benieuwd hoe Lewis hiermee om gaat dit seizoen. Erg sneu voor LeClerc dat de Ferrari hem weer eens in de steek liet. Die jongen verdient meer.
De Vries onzichtbaar maar wel een solide race. Hopelijk gaat hij meer snelheid vinden de komende tijd. Zou leuk zijn.
Check mijn S205 blog
viewtopic.php?t=108999
viewtopic.php?t=108999
Blijft toch beetje vaag verhaal. en de FOM die snap ik ook niet echt Liberty media is ook eigenaar van Ziggo en dan verkoop je de f1 rechen aan de concurrent...Helmy schreef: ↑02 mar 2023 15:56Waarom hoort Olav dan pas vier weken geleden dat er een kaper op de kust is voor de radio uitzendrechten terwijl Grand Prix Radio al zeker sinds juli 2022 bezig is met FOM over de rechten vanaf 2023? En Viaplay heeft momenteel geen radioprogrammering, en er is met minder dan een week te gaan tot de eerste race nog niets bekendgemaakt over wat ze willen doen met die radio-rechten.
Mercedes 560 SEC 1986
Was wel even mooi stukje machtsvertoon van RB en vooral Max. Sergio zei achteraf dat als hij betere start had gehad dat hij dan Max had kunnen bedreigen. Misschien als hij een goeie dag heeft en max te lang met Kelly heeft gespeeld de nacht ervoor dat ie een kans maakt. Maar ik ben bang voor sergio dat hij zonder een dosis geluk al snel gedeclasseerd wordt.
Alonso, wat is het toch een gaaf karakter, hij is af en toe beetje wispelturig, maar in de auto... heerlijk om naar te kijken en dat mag nog wel het hele seizoen zo doorgaan en gun hem ook echt een overwinning!
Denk niet dat RB het hele seizoen zo ruim gaat winnen, de rechte lijn snelheid van de Ferrari is wel erg sterk want Perez kwam met DRS de Ferrari niet voorbij in de eerste stint. Als Leclerc geen technische issues meer heeft en Ferarri pak tie slijtage aan dan worden het spannende races.
Alonso, wat is het toch een gaaf karakter, hij is af en toe beetje wispelturig, maar in de auto... heerlijk om naar te kijken en dat mag nog wel het hele seizoen zo doorgaan en gun hem ook echt een overwinning!
Denk niet dat RB het hele seizoen zo ruim gaat winnen, de rechte lijn snelheid van de Ferrari is wel erg sterk want Perez kwam met DRS de Ferrari niet voorbij in de eerste stint. Als Leclerc geen technische issues meer heeft en Ferarri pak tie slijtage aan dan worden het spannende races.
Mercedes 560 SEC 1986
- Marco
- Forum Held
- Berichten: 8035
- Lid geworden op: 05 apr 2006 12:27
- Mercedes-Benz: ㉦ S211 Exyz 2004
- Specialisatie: 3D Engineering softw. consult
- Locatie: 078
- Contacteer:
De toon is weer gezet en vooralsnog niet veel anders dan vorig seizoen, inclusief het 'stemmetje' bij Ferrari met als enig verschil de inhoud: 'We stick to plan A' (wat zowaar een verbetering lijkt te impliceren, want vorig jaar was het zelden plan A maar meer iets vanaf D dan wel gewoon X)
Afgezien van een paar mooie acties van vooral Alonso (lekker driften met dat ding) vond ik het eigenlijk maar een saaie race...
Afgezien van een paar mooie acties van vooral Alonso (lekker driften met dat ding) vond ik het eigenlijk maar een saaie race...
Volgens deze procedure te werk gegaan... Ja, best goed...
Gr. Marco * 00\=i=/00
-/-
x=6-4 | y=x*2 | z=(x*y)-(x+x)*x
Cilinderindex: x+y | Prestatie-index: y | Verbruiksindex: x*y | Probleemindex: z
-/-
x=6-4 | y=x*2 | z=(x*y)-(x+x)*x
Cilinderindex: x+y | Prestatie-index: y | Verbruiksindex: x*y | Probleemindex: z
- Cornelis
- Berichten: 11201
- Lid geworden op: 12 mar 2011 17:39
- Mercedes-Benz: ㉦ S211 E320 CDI R6 AvantGarde 2004 (ex) & ㉦ R129 500SL 1990
- Specialisatie: Infra mobiele netwerken
- Locatie: Haarlem
Groet Kees (ex 508D, S123 240D, S210 300TD, R129 500 de vorige, S211 320cdi R6 550+ dkm)
....Buddha zat ook altijd, niks mis mee....
....Buddha zat ook altijd, niks mis mee....
- AndyP
- Donateur
- Berichten: 1358
- Lid geworden op: 05 nov 2020 13:08
- Mercedes-Benz: S205 C180 Avant Garde Obsidian Schwarz
- Locatie: Twente
Genoten van een mooie inhaalrace van Max. Wat een snelheid heeft RB in die auto's weten te stoppen zeg. Niet normaal.
Misschien moeten ze standaard maar iets naar achteren starten voor een leukere race
En nu begint natuurlijk weer het gespeculeer over Checo in zijn rol als teammate en zijn kansen op het kampioenschap. Er zijn notabene nog 21 races te gaan! Checo deed bijna alles goed gisteren. Jammer dat hij nu zelf een beetje suggereert dat Max de snelste ronde heeft gestolen van hem terwijl hij toch echt te horen kreeg dat hij mocht "pushen". Flauw spelletje waarmee ten onrechte onrust wordt gecreëerd door hem.
De reactie van Alonso toen hij te horen kreeg dat hij zou worden teruggezet naar 4 was ook geweldig. Deed hem geen zak en leuk om te horen dat de positie hem toch weer is teruggegeven vannacht. Weer een hoofdrol voor de FIA. In klungelen welteverstaan.....
Ben benieuwd hoelang Lewis nog bij MB rijdt nadat Russel hem alweer te snel af was. Als Toto al uitspraken doet over Lewis en andere teams.....
Misschien moeten ze standaard maar iets naar achteren starten voor een leukere race
En nu begint natuurlijk weer het gespeculeer over Checo in zijn rol als teammate en zijn kansen op het kampioenschap. Er zijn notabene nog 21 races te gaan! Checo deed bijna alles goed gisteren. Jammer dat hij nu zelf een beetje suggereert dat Max de snelste ronde heeft gestolen van hem terwijl hij toch echt te horen kreeg dat hij mocht "pushen". Flauw spelletje waarmee ten onrechte onrust wordt gecreëerd door hem.
De reactie van Alonso toen hij te horen kreeg dat hij zou worden teruggezet naar 4 was ook geweldig. Deed hem geen zak en leuk om te horen dat de positie hem toch weer is teruggegeven vannacht. Weer een hoofdrol voor de FIA. In klungelen welteverstaan.....
Ben benieuwd hoelang Lewis nog bij MB rijdt nadat Russel hem alweer te snel af was. Als Toto al uitspraken doet over Lewis en andere teams.....
Check mijn S205 blog
viewtopic.php?t=108999
viewtopic.php?t=108999
- buuntje
- Berichten: 1149
- Lid geworden op: 02 dec 2019 19:31
- Mercedes-Benz: S205 Briljantblauw AMG line
- Locatie: België
Er werd in het verleden reeds overwogen om met een omgekeerde startgrid te werken.
Dan weet je ook ineens hoe de kwalificaties gaan verlopen.
Bewust inhouden om toch een goeie startplek te bekomen.
Wat een klucht weer van de FIA.
Eerst 35 ronden wachten om een extra tijdstraf te geven om die dan na protest terug te schrappen.