• youngtimer en zakelijk gereden, niet bespaard op onderhoud en reparaties
• heel veel onderhoud gedaan. Ook alle dure dingen recent en meestal met originele Mercedes onderdelen door Mercedes-specialist laten uitvoeren (laatste jaar alleen al 5300 euro)
• APK tot 9 september 2023
• net vervangen: compressor van de luchtvering en de balgen
• recent: SBC pomp, EGR, voorveren, accu, gloeibougies, spoorstangen en kogels
• rekeningen ter inzage
• auto rijdt geweldig en is mede door al het onderhoud en de "lage" kilometerstand een goede basis om nog heel veel mee te rijden. Rookt niet, stinkt niet (ook niet koud).
• standkachel met afstandbediening
• 7 zitplaatsen
• trekhaak (inklapbaar, door mij niet gebruikt)
• PDC voor en achter
• niet helemaal krasjes en roestvrij. Wel rammelvrij en stuurt door verse kogels, banden, veren en uitlijning heerlijk.
• Bestuurdersstoel heeft gat in bekleding, armsteun van de de deur van de bijrijder is ook beschadigd.
Hij was hiervoor van een familie die hem van de buren had gekocht. Ik heb hem een keer van BV naar privé gehaald, dus eigenlijk heeft hij nu 3 eigenaren gehad.
Auto staat ook op marktplaats
Heb zelf een nieuwere gekocht. (w211 e3230cdi 4-matic)
- Mercedes-Benz Type: w211 combi e220cdi
Kenteken: 87NNDH
Geregistreerd in: Nederland
Bouwjaar: 2003
KM stand: 355555
Versnelling: Automaat
Brandstof: diesel
Kleur: briljant silber 744
Opties:
Vraagprijs: € 4000
Foto's: