S213, ntg 5,5: intellen en weer oproepen van regelmatig bezochte adressen

Algemene discussie en weetjes over Mercedes-Benz.
Plaats reactie
dutchtbi
Berichten: 1274
Lid geworden op: 15 jan 2014 15:39
Mercedes-Benz: 2017 S213 E250 Premium Plus.

23 mei 2022 18:47

Ib ben erg benieuwd hoe je bij een ntg 5,5 speciale regelmatig gebruikte navigatiebestemmingen vastzet als favoriet en hoe je die vervolgens weer op kan roepen. Met de handleiding kom iker niet uit. Zou toch een hele simpele handeling moeten zijn. Als ik in de lijst recent ingevoerde bestemmingen er een selecteer en dan de draaknop naar links duw verschijnt er een klein menuutje waarin je kan aangeven dat je die bestemming als openbare favoriet wil vastzetten. Dat lukt, maar als je dan een 2e favoriet toe wil voegen lijkt het erop dat de eerste weer overschreven wordt🤷Ook is onduidelijk waar deze bestemmingen dan worden neergezet en hoe je die weer kan oproepen?
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
dutchtbi
Berichten: 1274
Lid geworden op: 15 jan 2014 15:39
Mercedes-Benz: 2017 S213 E250 Premium Plus.

23 mei 2022 20:18

Volgens mij heb ik het raadsel opgelost. Blijkbaar moet je die openbare favoriet nog een keer bevestigen voordat deze echt wordt vastgelegd🤷Daarna kan wel een volgende favoriet toegevoegd worden. Vervolgens zijn zij terug te vinden bij de lastste bestemmingen onder het kopje “openbare favorieten”. Omslachtig maar het lijkt zo te werken. Nu nog zien deze procedure te onthouden😉want vaak zal die niet gebruikt worden.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
Plaats reactie