W203 c180 2003 elektriciteit werkt niet meer en dachbord lampjes aan

Voor technische vragen over Mercedes-Benz.
Plaats reactie
Ibrahim.Almazloum
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 mei 2022 01:38
Mercedes-Benz: w203, c180, 2003,

19 mei 2022 05:34

Ik hoop dat ik hier word geholpen met mijn auto probleem.
Ik heb een mercedes c180 w203 2003 en sinds een maand geleden was ik onderweg van Frankrijk naar Duitsland en opgegeven moment mijn dachbord verlichting gingen uit en alles wat heeft iets te maken met elektriciteit in de auto werkt helaas niet meer ramen, dicht of open duren, ruitenwisser, Waarschuwlichten en richtingaanwijzers ook ,Remote, Radio ging zelf uit, grootlicht knipper van zelf en als ik hem wou gebruiken dan doet soms wel en soms niet en als hij doet wel dan gaat er stroom van eens uit. Stuurbediening of stuurknopjes ook niet meer en ik krijg ook wat lampjes in mijn dachbord aan zoals SRS en ABS en handrem ook toevallig tankmeter gaat gelijk naar beneden alsof de auto leeg van benzine terwijl de auto vol is maar als ik de kabel van de batterij los en weer aan zet dan gaat alles weer normal behalve SRS lamp en over 100 of 200 km weer hetzelfde probleem. Toen ik terug was was ik bij meerdere garages geweest en een zei batterij kabel en die andere zei voor SAM Module moet vervangen worden allebei heb vervangt en nog de problemen weer terecht komen. De onderhoud en de motor zijn perfect en toen we de OBD uitlezen kregen we helemaal geen meldingen aan of codes waar mee iets vervangt moet worden en hebben de dynamo gecontroleerd en doet hij 13.8v en nadat ik die problemen krijg merkte ik als de auto gewoon stilstaat en geef ik bijvoorbeeld meer gas dan gaan de toeren niet meer dan 4000 en vroeger wel tot 6700 zo iets.

Dit problemen irriteert mee heel erg heb heel veel uitgegeven en nog niet ontdekt :'( . Als iemand mee kan helpen met een advies dan hoor ik het graag

Met vriendelijke groeten
Aan iederen :goedzo:
Plaats reactie