Geachte lezer,
De automaat gaf aan in den beginnen bij een F fout P1886
Er is vandaag een revisie body valve en nieuwe solenoïdes in gegaan.
Maar probleem blijft dat hij bij het weg rijden niet op gang komt, teveel gas en hij gaat in F
Dit is tot ongeveer 20km daarna werkt alles perfect en schakelt hij OKay, kom ik onder de 20Km dan is hij niet voorruit te branden
Dit is dus even last bij een stoplicht etc.
Anyway
Nu is de vraag wat zou het anders kunnen zijn.
Let de auto is nog niet gespoeld wel nieuwe olie en filters in gegaan en dus vandaag de boby valve en solenoïdes
Het lijkt erop dat hij (zeg maar) slipt in het begin, immers wordt het teveel toeren slaat hij in F en moet ik hem uit zetten en weer starten zodat de storing weg is.
Iemand een idee?
W168 A160 722.7 automaat (aangepast)
-
- Berichten: 113
- Lid geworden op: 20 sep 2015 21:15
- Mercedes-Benz: A160 (2003)
- Locatie: Breda
- W204Avantgarde
- Berichten: 4070
- Lid geworden op: 01 nov 2007 22:09
- Mercedes-Benz: C63s Amg, GLC250, W246 B200, Vito 447
- Specialisatie: Mercedes-Benz & Smart
- Locatie: Noord Limburg
Oliepeil correct ?
-
- Berichten: 113
- Lid geworden op: 20 sep 2015 21:15
- Mercedes-Benz: A160 (2003)
- Locatie: Breda
moeilijk te controleren zonder peilstok
Er is ongeveer 5 ltr uitgekomen en die is er ook weer terug ingegaan (nieuwe dan)
Er is ongeveer 5 ltr uitgekomen en die is er ook weer terug ingegaan (nieuwe dan)
- W204Avantgarde
- Berichten: 4070
- Lid geworden op: 01 nov 2007 22:09
- Mercedes-Benz: C63s Amg, GLC250, W246 B200, Vito 447
- Specialisatie: Mercedes-Benz & Smart
- Locatie: Noord Limburg
Je zult toch echt moeten peilen met peilstok 168589012100 ... automaatbak bedrijfswarm 70/80° en dan oliepeil tussen 8 en 12 op het peilstok.
-
- Berichten: 113
- Lid geworden op: 20 sep 2015 21:15
- Mercedes-Benz: A160 (2003)
- Locatie: Breda
morgen proberen nu te donker buiten hahahah
-
- Berichten: 113
- Lid geworden op: 20 sep 2015 21:15
- Mercedes-Benz: A160 (2003)
- Locatie: Breda
Oliepeil was OKay, maar we denken dat de K1 dus kapot is
Maar nu het volgende probleem
Heb op de sloop een andere automatenbak besteld en is geleverd, vandaag bezig geweest om het gehele motorblok onder de auto uit te halen.
En we waren van plan dus de ander bak eronder te zetten.........maar........
722.000 en 722.000 blijkt een verschil in te zitten zie foto's
[album][/album]
Bij de een zit er 3 schakelhefboompjes maar op die van ons maar 2
Dus nu is de vraag van welke komt die met 3 schakelhefboompje?
VERVOLGENS kunnen we ( nu we die bak hier hebben) de K1 set daaruit halen en plaatsen in die van ons?
Wie ohhh wie kan daar antwoord op geven
Maar nu het volgende probleem
Heb op de sloop een andere automatenbak besteld en is geleverd, vandaag bezig geweest om het gehele motorblok onder de auto uit te halen.
En we waren van plan dus de ander bak eronder te zetten.........maar........
722.000 en 722.000 blijkt een verschil in te zitten zie foto's
[album][/album]
Bij de een zit er 3 schakelhefboompjes maar op die van ons maar 2
Dus nu is de vraag van welke komt die met 3 schakelhefboompje?
VERVOLGENS kunnen we ( nu we die bak hier hebben) de K1 set daaruit halen en plaatsen in die van ons?
Wie ohhh wie kan daar antwoord op geven
- Bijlagen
-
- 3 schakelhefboompjes
- 20220518_161448.jpg (178.94 KiB) 245 keer bekeken
-
- 2 schakelhefboompjes
- 20220518_161438.jpg (117.87 KiB) 245 keer bekeken
- motorhan
- Donateur
- Berichten: 2293
- Lid geworden op: 21 nov 2009 15:10
- Mercedes-Benz: e207 250 CGI Cabrio avantgarde 2013
- Locatie: Cranendonck
bij ons bleek het bij soort gelijke verschijnselen de pintplaat het brein te zijn na 2 x reparatie opgelost tot heden.
Met vr gr
E207 Cabrio Avantgarde prestige 2013. W168 A160 Avantgarde 2002
E207 Cabrio Avantgarde prestige 2013. W168 A160 Avantgarde 2002