Mercedes A200 turbo 2006
- W204Avantgarde
- Berichten: 4067
- Lid geworden op: 01 nov 2007 22:09
- Mercedes-Benz: C63s Amg, GLC250, W246 B200, Vito 447
- Specialisatie: Mercedes-Benz & Smart
- Locatie: Noord Limburg
Nou ik heb wel 2x geflusht en van alles geprobeerd... enigste juiste oplossing heb ik beschreven.
Bedankt voor het meedenken allen.
Ben vandaag toch even naar Peters in duitsland gereden, daar hebben ze voor mij gekeken en het advies gegeven om voor de zekerheid de olie af te laten en frisse + een nieuw filter te steken.
Daarmee is het gelukkig opgelost en loopt hij weer als een zonnetje.
Gr
Ben vandaag toch even naar Peters in duitsland gereden, daar hebben ze voor mij gekeken en het advies gegeven om voor de zekerheid de olie af te laten en frisse + een nieuw filter te steken.
Daarmee is het gelukkig opgelost en loopt hij weer als een zonnetje.
Gr
Overigens alle lof voor Peters in Itterbeck voor het te woord staan en meedenken. Was zelf een beetje sceptisch omdat ik toch met een oud beestje met de staart tussen de benen bij een grote dealer kwam die veelal nieuwe en dure auto’s had staan.
Mooi bedrijf om te zien, en zeer netjes hoe ik geholpen werd.
Mooi bedrijf om te zien, en zeer netjes hoe ik geholpen werd.
Benz1993 schreef: ↑08 aug 2022 19:47 Bedankt voor het meedenken allen.
Ben vandaag toch even naar Peters in duitsland gereden, daar hebben ze voor mij gekeken en het advies gegeven om voor de zekerheid de olie af te laten en frisse + een nieuw filter te steken.
Daarmee is het gelukkig opgelost en loopt hij weer als een zonnetje.
Gr
-
- Berichten: 3853
- Lid geworden op: 22 okt 2011 20:26
- Locatie: Oost Vlaanderen
Zo hoort Mercedes service te zijn. Of je nu een oude A klasse rijdt of een nieuwe S klasse.
Ik probeer hetzelfde bij mijn klanten.
Ik probeer hetzelfde bij mijn klanten.
Geluk was helaas van korte duur,
Nu 1200 kilometer verder begint het getikker opnieuw.
En had daarmee ook mijn vraagtekens waarom deze dan zou tikkeren.
Het viel mij vandaag op met olie peilen dat de olie dusdanig dun was, dat hij niet te vergelijken was met de olie die ik erin had gedaan. Hij rook mij ook iets teveel naar benzine weer. En ik ben bang dat er weer een groot project zit aan te komen.
Iemand enig idee waar ik zou kunnen beginnen met zoeken?
1. Af en toe met een koud start schiet hij een blauwe rookpluim eruit.
2. Met regelmaat stinkt hij naar verbrande olie als ik eens flink doortrek.
3. Olie wordt binnen 1500 km dusdanig dun door vermoedelijk benzine, dat de kettingspanner en klepstoters hun werk niet kunnen doen.
Bij voorbaat dank.
Nu 1200 kilometer verder begint het getikker opnieuw.
En had daarmee ook mijn vraagtekens waarom deze dan zou tikkeren.
Het viel mij vandaag op met olie peilen dat de olie dusdanig dun was, dat hij niet te vergelijken was met de olie die ik erin had gedaan. Hij rook mij ook iets teveel naar benzine weer. En ik ben bang dat er weer een groot project zit aan te komen.
Iemand enig idee waar ik zou kunnen beginnen met zoeken?
1. Af en toe met een koud start schiet hij een blauwe rookpluim eruit.
2. Met regelmaat stinkt hij naar verbrande olie als ik eens flink doortrek.
3. Olie wordt binnen 1500 km dusdanig dun door vermoedelijk benzine, dat de kettingspanner en klepstoters hun werk niet kunnen doen.
Bij voorbaat dank.