Hallo leider gaat hij noodloop ,en dat gebeurden op de terug reis wintersport
Heb de auto nog niet zo lang , dus weet niet veel over hem
Heb wel meteen alle vloeistoffen vervangen plus filters
Maar dat zal er niets mee te maken hebben
Ik krijg bij uitlezen de codes door die boven vermeld staan
Dus heb ik een andere orginele lmm geplaatsts plus dpd drukverschilsensor
Allen blijft de nootloop en blijven die meldingen
Dus geen verandering , had op zijn minst verwacht dat er wel eentje (lmm)weg zou gaan met het vervangen
Mocht er iemand nog suggestie hebben hoor ik het graag
M.v.g
W212 noodloop p010100 /p246397
- W204Avantgarde
- Berichten: 4070
- Lid geworden op: 01 nov 2007 22:09
- Mercedes-Benz: C63s Amg, GLC250, W246 B200, Vito 447
- Specialisatie: Mercedes-Benz & Smart
- Locatie: Noord Limburg
Ik meen dat je wel de LMM en luchtfilter moet resetten bij vervanging.
Meestal geeft druksensor 1 veel storingen/klachten bij de OM651
Meestal geeft druksensor 1 veel storingen/klachten bij de OM651
- W204Avantgarde
- Berichten: 4070
- Lid geworden op: 01 nov 2007 22:09
- Mercedes-Benz: C63s Amg, GLC250, W246 B200, Vito 447
- Specialisatie: Mercedes-Benz & Smart
- Locatie: Noord Limburg
Zit bij de drossel onder het oliefilter. Je komt er makkelijk aan met vervangen
-
- Berichten: 1031
- Lid geworden op: 01 jul 2010 21:21
- Mercedes-Benz: S212 220 cdi
- Locatie: in de buurt van glane
Na veele malen geprobeerd om met de computer de auto binnen te komen
Waar ik het luchtfilter op nul kon zetten en
de nieuwe lmm aan gemeld te hebben
Daarna het regeneratie proces handmatig op gestart
Maar is uiteindelijk gelukt
En de storingen zijn weg
Alleen vond ik de voorwaarden om handmatig regeneratie uit te voeren wel apart
Moest ongeveer 40 min niet harder dan 50kmh rijden en dat valt best wel tegen
Iedereen bedankt
Waar ik het luchtfilter op nul kon zetten en
de nieuwe lmm aan gemeld te hebben
Daarna het regeneratie proces handmatig op gestart
Maar is uiteindelijk gelukt
En de storingen zijn weg
Alleen vond ik de voorwaarden om handmatig regeneratie uit te voeren wel apart
Moest ongeveer 40 min niet harder dan 50kmh rijden en dat valt best wel tegen
Iedereen bedankt
-
- Berichten: 1031
- Lid geworden op: 01 jul 2010 21:21
- Mercedes-Benz: S212 220 cdi
- Locatie: in de buurt van glane
Na veele malen geprobeerd om met de computer de auto binnen te komen
Waar ik het luchtfilter op nul kon zetten en
de nieuwe lmm aan gemeld te hebben
Daarna het regeneratie proces handmatig op gestart
Maar is uiteindelijk gelukt
En de storingen zijn weg
Alleen vond ik de voorwaarden om handmatig regeneratie uit te voeren wel apart
Moest ongeveer 40 min niet harder dan 50kmh rijden en dat valt best wel tegen
Iedereen bedankt die met info geholpen heeft
Waar ik het luchtfilter op nul kon zetten en
de nieuwe lmm aan gemeld te hebben
Daarna het regeneratie proces handmatig op gestart
Maar is uiteindelijk gelukt
En de storingen zijn weg
Alleen vond ik de voorwaarden om handmatig regeneratie uit te voeren wel apart
Moest ongeveer 40 min niet harder dan 50kmh rijden en dat valt best wel tegen
Iedereen bedankt die met info geholpen heeft