Formule 1 2022
-
- Berichten: 991
- Lid geworden op: 01 dec 2020 18:11
- Mercedes-Benz: C 200 Sedan Kompressor
- Locatie: Heerlen
Vandaag heb ik via Viaplay gekeken: ik vond het technisch prima, ook goed commentaar.
Prima voor Ferrari dat ze er na zo'n lange tijd "weer bij zijn", dat is alleen maar goed voor de sport.
Fijn voor Mercedes dat ze er ondanks het blijkbare gebrek aan pace toch weer bij waren en ik denk dat Red Bull nog wat huiswerk heeft te doen.
Mooie race, eindresultaat is voor mij persoonlijk teleurstellend.
Prima voor Ferrari dat ze er na zo'n lange tijd "weer bij zijn", dat is alleen maar goed voor de sport.
Fijn voor Mercedes dat ze er ondanks het blijkbare gebrek aan pace toch weer bij waren en ik denk dat Red Bull nog wat huiswerk heeft te doen.
Mooie race, eindresultaat is voor mij persoonlijk teleurstellend.
C-200 Kompressor automaat Sedan Elegance Blauw 11-2006
- Cornelis
- Berichten: 11200
- Lid geworden op: 12 mar 2011 17:39
- Mercedes-Benz: ㉦ S211 E320 CDI R6 AvantGarde 2004 (ex) & ㉦ R129 500SL 1990
- Specialisatie: Infra mobiele netwerken
- Locatie: Haarlem
Voor mij ook niks mis met Viaplay en de commentatoren.
Groet Kees (ex 508D, S123 240D, S210 300TD, R129 500 de vorige, S211 320cdi R6 550+ dkm)
....Buddha zat ook altijd, niks mis mee....
....Buddha zat ook altijd, niks mis mee....
- MBenzNL
- Moderator
- Berichten: 20702
- Lid geworden op: 03 jul 2005 19:37
- Specialisatie: sinds 18-12-2018 niet meer
- Locatie: Achterhoek
- Contacteer:
ach...met ferrari, alfa romeo en vooral haas/magnussen vind ik het best een opmerkelijk eindresultaat
en de enige nog werkende red bull krachtbon toch ook in de punten
greetingz,
- Jeroen
- Berichten: 25800
- Lid geworden op: 10 jun 2007 09:46
- Mercedes-Benz: Een snellere PocketRocket vierzitskart
- Specialisatie: Hahaha!
- Locatie: Alkmaar
Ik ben geen fan van Olaf Mol, maar ik had het idee bij Viaplay dat de commentatoren hun eigen wedstrijd hadden. Wie kan in zo kort mogelijke tijd zoveel mogerlijk (niet altijd nuttige) informatie geven.
Misschien moet ik nog even wennen...
En die E10 wordt zo snel verbrand dat het risico van water opnemen niet echt een probleem zal zijn
gr J
Misschien moet ik nog even wennen...
En die E10 wordt zo snel verbrand dat het risico van water opnemen niet echt een probleem zal zijn
gr J
"Look for the ridiculous in everything and you will find it". - Jules Renard
Ein Auto ist erst dann schnell genug, wenn man morgens davor steht und Angst hat es aufzusperren (Zitat: Walther Röhrl)
Ein Auto ist erst dann schnell genug, wenn man morgens davor steht und Angst hat es aufzusperren (Zitat: Walther Röhrl)
- AndyP
- Donateur
- Berichten: 1358
- Lid geworden op: 05 nov 2020 13:08
- Mercedes-Benz: S205 C180 Avant Garde Obsidian Schwarz
- Locatie: Twente
Hamilton had niet verwacht op het podium te staan. IK OOK NIET!!!
Check mijn S205 blog
viewtopic.php?t=108999
viewtopic.php?t=108999
-
- Berichten: 41
- Lid geworden op: 08 aug 2021 10:43
- Mercedes-Benz: B180 w246
- Specialisatie: ICT
Wat mij opvalt is dat de Ferrari motor heel kracht erbij heeft sinds vorig jaar (vijf auto's in top tien) , en dat Red Bull het gemis van Honda engineers voelt.
Mercedes motor moeilijk is in te schatten waar ze precies staan omdat de stroomlijn (nog) niet op orde is.
Het seizoen is nauwelijks begonnen en kunnen nog verschuivingen aan gaan komen maar voor alsnog lijken de nieuwe auto's wel dichter op de voorganger te kunnen rijden.
Was in ieder geval een mooie race in Bahrein.
Mercedes motor moeilijk is in te schatten waar ze precies staan omdat de stroomlijn (nog) niet op orde is.
Het seizoen is nauwelijks begonnen en kunnen nog verschuivingen aan gaan komen maar voor alsnog lijken de nieuwe auto's wel dichter op de voorganger te kunnen rijden.
Was in ieder geval een mooie race in Bahrein.
Ik heb vast wat gemist, maar het lijkt er idd op dat ferrari veel pk's erbij heeft. Er was toch een akkoord dat er niks meer aan de motoren gedaan mocht worden?
Of moet er alleen nog worden uitgevogeld hoe ze vals spelen
Vond het een leuk gevecht met Max en leclerc en eeuwig zonde dat Max niet wist te finishen. Je wil een lekkere strijd op de baan die uiteindelijk in het voordeel van 1 coureur uitpakt omdat het pakket beter is of dat hij en het team het gewoon beter doen op de baan.
Niet dat er straks door domme pech alweer zo'n achterstand is die lastig wordt ingelopen. Pech kan altijd in een mechanische sport, maar als het echt zo is dat tijdens de testdagen er al zorgen zijn geuit over een standaard onderdeel door meerdere teams dan is het wel dubbel zuur dat je daardoor meteen al dik achter staat in de kampioenschappen.
Of moet er alleen nog worden uitgevogeld hoe ze vals spelen
Vond het een leuk gevecht met Max en leclerc en eeuwig zonde dat Max niet wist te finishen. Je wil een lekkere strijd op de baan die uiteindelijk in het voordeel van 1 coureur uitpakt omdat het pakket beter is of dat hij en het team het gewoon beter doen op de baan.
Niet dat er straks door domme pech alweer zo'n achterstand is die lastig wordt ingelopen. Pech kan altijd in een mechanische sport, maar als het echt zo is dat tijdens de testdagen er al zorgen zijn geuit over een standaard onderdeel door meerdere teams dan is het wel dubbel zuur dat je daardoor meteen al dik achter staat in de kampioenschappen.
Mercedes 560 SEC 1986
- Marco
- Forum Held
- Berichten: 8032
- Lid geworden op: 05 apr 2006 12:27
- Mercedes-Benz: ㉦ S211 Exyz 2004
- Specialisatie: 3D Engineering softw. consult
- Locatie: 078
- Contacteer:
Er is her en der enige rumoerigheid dat het uitvallen van RB alles te maken had met een brandstof tekort (want die pomp zelf is dacht ik bij elke auto het zelfde)
En dus was dat andere probleem met die AT niet gerelateerd anders dan dat het toevallig ook een Honda motor betrof...
Een brandstof tekort kun je onder de mega fuckups categoriseren (en geen pech anders dan voor VER en PER) en zal derhalve misschien ook niet publiekelijk worden...
En dus was dat andere probleem met die AT niet gerelateerd anders dan dat het toevallig ook een Honda motor betrof...
Een brandstof tekort kun je onder de mega fuckups categoriseren (en geen pech anders dan voor VER en PER) en zal derhalve misschien ook niet publiekelijk worden...
Gr. Marco * 00\=i=/00
-/-
x=6-4 | y=x*2 | z=(x*y)-(x+x)*x
Cilinderindex: x+y | Prestatie-index: y | Verbruiksindex: x*y | Probleemindex: z
-/-
x=6-4 | y=x*2 | z=(x*y)-(x+x)*x
Cilinderindex: x+y | Prestatie-index: y | Verbruiksindex: x*y | Probleemindex: z
- Helmy
- Beheerder
- Berichten: 7560
- Lid geworden op: 23 jan 2010 20:29
- Mercedes-Benz: '11 C218 CLS350 CDI AMG
- Specialisatie: Nieuws, Design, Google
- Contacteer:
Volgens meerdere berichten wist de FIA eerder al dat de pomp mogelijk niet optimaal werkte. Ze zouden de teams op de hoogte ervan hebben gebracht met de stille hint om ze even na te kijken. Meerdere teams schijnen toen inderdaad problemen te hebben gevonden en zouden vervangende units hebben gekregen.Marco schreef: ↑22 mar 2022 12:50 Er is her en der enige rumoerigheid dat het uitvallen van RB alles te maken had met een brandstof tekort (want die pomp zelf is dacht ik bij elke auto het zelfde)
En dus was dat andere probleem met die AT niet gerelateerd anders dan dat het toevallig ook een Honda motor betrof...
Idd een misser van de bovenste plank. Het gaat niet alleen om de juiste auto en bestuurder maar ook een stuk discipline/professionalisme wat betreft niets aan het toeval overlaten.
Nu: '11 218.323 AMG-pakket
Ex: '94 202.020 Sport -- '01 203.004 Classic -- '00 202.134 Elegance Selection
Ex: '94 202.020 Sport -- '01 203.004 Classic -- '00 202.134 Elegance Selection
- AndyP
- Donateur
- Berichten: 1358
- Lid geworden op: 05 nov 2020 13:08
- Mercedes-Benz: S205 C180 Avant Garde Obsidian Schwarz
- Locatie: Twente
Viaplay abo genomen en moet zeggen dat dat prima ging. Keuze uit streamen of kanaal 200 via de provider.
Het commentaar is wel even wennen aangezien Jack en Olav dat altijd op hun eigen unieke manier deden.
Al met al echter prima voor elkaar gelukkig.
Het commentaar is wel even wennen aangezien Jack en Olav dat altijd op hun eigen unieke manier deden.
Al met al echter prima voor elkaar gelukkig.
Check mijn S205 blog
viewtopic.php?t=108999
viewtopic.php?t=108999
Geloof nooit dat ze echt zonder brandstof zaten. Zoals i het las zit er in die branddstof unit een stukje electronica in hars gegoten. in het hars kwamen scheuren waardoor de electronica in contact kon komen met brandstof en de boel kan kortsluiten. Zou ook verklaren waarom de rode lichten achter en misschien zelfs max zijn stuurbekrachtiging begon te haperen.
Mercedes 560 SEC 1986
- Marco
- Forum Held
- Berichten: 8032
- Lid geworden op: 05 apr 2006 12:27
- Mercedes-Benz: ㉦ S211 Exyz 2004
- Specialisatie: 3D Engineering softw. consult
- Locatie: 078
- Contacteer:
We zullen het nooit weten, al wat wij hier kunnen doen is puzzelen met de stukjes die we toegeworpen krijgen...pvdl79 schreef: ↑23 mar 2022 12:56 Geloof nooit dat ze echt zonder brandstof zaten. Zoals i het las zit er in die branddstof unit een stukje electronica in hars gegoten. in het hars kwamen scheuren waardoor de electronica in contact kon komen met brandstof en de boel kan kortsluiten. Zou ook verklaren waarom de rode lichten achter en misschien zelfs max zijn stuurbekrachtiging begon te haperen.
Er werd 'm tot 2x toe gevraagd zijn outlap wat rustig aan te doen na pitstop, dat, zonder expliciet te zeggen dat het ook echt zo was, zou wel binnen een noodzaak voor brandstofbesparing passen...
Want zelf was VER daar iig niet over te spreken, hij had makkelijk vóór Lecler kunnen eindigen aldus hij zelf...
Dus ja... vertel het maar...
Gr. Marco * 00\=i=/00
-/-
x=6-4 | y=x*2 | z=(x*y)-(x+x)*x
Cilinderindex: x+y | Prestatie-index: y | Verbruiksindex: x*y | Probleemindex: z
-/-
x=6-4 | y=x*2 | z=(x*y)-(x+x)*x
Cilinderindex: x+y | Prestatie-index: y | Verbruiksindex: x*y | Probleemindex: z