Ben op zoek naar een raammodule van de bijrijderskant voor een 2001 Mercedes CLK cabrio. (W208)
Als ik het knopje van het raam indruk en loslaat, dan zakt het raam automatisch circa 5 cm.
Heb het al gereset maar hij blijft dit doen.
Wie heeft er een goed werkende module met een identiek nummer?
Tevens zoek ik ook nog een originele gevarendriehoek.
Raammodule W208 cabrio
- Diante
- Berichten: 347
- Lid geworden op: 28 sep 2014 16:12
- Mercedes-Benz: '94 W124 320 AUT Combi / 2001 CLK 230 AUT cabrio /'99 SLK 200 AUT
- Locatie: Dronten
- Contacteer:
- Bijlagen
-
- DSC03795.JPG (153.8 KiB) 795 keer bekeken
-
- DSC03796.JPG (152.83 KiB) 795 keer bekeken
-
- DSC09679.JPG (147.97 KiB) 795 keer bekeken
Hoi, zie dit ook vaak bij gebroken deurdrangers, het afgebroken gedeelte drukt dan op de raamgeleider in de deur of kan je als je de knop ingedrukt houdt, wel helemaal naar beneden?
PK van je auto is het resultaat van je koppel vermenigvuldigt met het aantal toeren dat je rijdt gedeeld door 5252
Dus hoe meer PK's hoe verder je de muur in rijdt
Dus hoe meer PK's hoe verder je de muur in rijdt
- Diante
- Berichten: 347
- Lid geworden op: 28 sep 2014 16:12
- Mercedes-Benz: '94 W124 320 AUT Combi / 2001 CLK 230 AUT cabrio /'99 SLK 200 AUT
- Locatie: Dronten
- Contacteer:
Het raam gaat wel helemaal naar beneden, het enigste wat hij doet dus is zodra je de raamschakelaar los laat het raam meteen nog een keer circa 5 cm extra zakt.
Als ik hem helemaal dicht doe, dan zakt hij weer 5 cm, dus ik krijg mijn raam niet meer volledig dicht.
Heb nu het stekkertje eruit getrokken, maar nu werkt het raam helemaal niet meer, maar ja...kan even niet anders want hij staat buiten en met al die regen....
Als ik hem helemaal dicht doe, dan zakt hij weer 5 cm, dus ik krijg mijn raam niet meer volledig dicht.
Heb nu het stekkertje eruit getrokken, maar nu werkt het raam helemaal niet meer, maar ja...kan even niet anders want hij staat buiten en met al die regen....
hoi, snap het, zal morgenochtend even voor je kijken bij mn neef, je zoekt dus 208 820 22 26
PK van je auto is het resultaat van je koppel vermenigvuldigt met het aantal toeren dat je rijdt gedeeld door 5252
Dus hoe meer PK's hoe verder je de muur in rijdt
Dus hoe meer PK's hoe verder je de muur in rijdt
- Diante
- Berichten: 347
- Lid geworden op: 28 sep 2014 16:12
- Mercedes-Benz: '94 W124 320 AUT Combi / 2001 CLK 230 AUT cabrio /'99 SLK 200 AUT
- Locatie: Dronten
- Contacteer:
Wil het graag origineel houden, vind ik mooier.
Heb inmiddels een ander raammodule maar het probleem is nog steeds aanwezig, het raam blijft 5 cm zakken.
Heb inmiddels een ander raammodule maar het probleem is nog steeds aanwezig, het raam blijft 5 cm zakken.