Mercedes c180 2003 benzine stottert
Beste leden, ik heb en mercedes c180 2003 benzine als ik kleine ritjes doe rijd de auto goed ongeveer en 20 km maar als ik em daarna stil zet en de motor is warm en ik ga weer rijden begint de auto te stotteren eerst en beetje en word steeds wat erger wat iemand wat dit kan zijn ik hoor het graag. vriendelijke groet Tijmen
- René SLK230
- Berichten: 11247
- Lid geworden op: 01 dec 2016 20:56
- Mercedes-Benz: W213 M274 E200 bj 2018, W114 /8 M110 280 bj 1972, W115 /8 OM615 200D bj 1975, (ex W211 E320, ex SLK230 R170, ex 2x W203 C200k)
- Specialisatie: Relativeren
- Locatie: Den Haag
Ik las dat je eerder ook een foutcode P001 had.
Wat is daar uitgekomen? Is er toen diagnose gesteld? Wat was er mis? Is er wat vervangen?
Wat is daar uitgekomen? Is er toen diagnose gesteld? Wat was er mis? Is er wat vervangen?
volledig gek te doen, zo lang er lente is in de wereld
E.E. Cummings
E.E. Cummings
Nee het was de foutcode p0101 Mass or Volume Air Flow. Ik denk zelf dat het niet de lucht massa meter is die is 4 maand geleden vervangen. De slangetjes van de vacuum zijn allemaal ook wat preuts ga die ook even vervangen. En de thermostaat is stuk. Maar heb geen idee als het daar aan kan liggen.René SLK230 schreef: ↑24 nov 2021 21:19 Ik las dat je eerder ook een foutcode P001 had.
Wat is daar uitgekomen? Is er toen diagnose gesteld? Wat was er mis? Is er wat vervangen?
- René SLK230
- Berichten: 11247
- Lid geworden op: 01 dec 2016 20:56
- Mercedes-Benz: W213 M274 E200 bj 2018, W114 /8 M110 280 bj 1972, W115 /8 OM615 200D bj 1975, (ex W211 E320, ex SLK230 R170, ex 2x W203 C200k)
- Specialisatie: Relativeren
- Locatie: Den Haag
Zou ik eerst die slangen en thermostaat ns vervangen en dan diagnose laten stellen. Laatste beurt op tijd uitgevoerd? Bougies, kabels en evt brandstoffilter oké?Tijmenb schreef: ↑24 nov 2021 22:02Nee het was de foutcode p0101 Mass or Volume Air Flow. Ik denk zelf dat het niet de lucht massa meter is die is 4 maand geleden vervangen. De slangetjes van de vacuum zijn allemaal ook wat preuts ga die ook even vervangen. En de thermostaat is stuk. Maar heb geen idee als het daar aan kan liggen.René SLK230 schreef: ↑24 nov 2021 21:19 Ik las dat je eerder ook een foutcode P001 had.
Wat is daar uitgekomen? Is er toen diagnose gesteld? Wat was er mis? Is er wat vervangen?
volledig gek te doen, zo lang er lente is in de wereld
E.E. Cummings
E.E. Cummings
- W204Avantgarde
- Berichten: 4067
- Lid geworden op: 01 nov 2007 22:09
- Mercedes-Benz: C63s Amg, GLC250, W246 B200, Vito 447
- Specialisatie: Mercedes-Benz & Smart
- Locatie: Noord Limburg
Je deellast slang is waarschijnlik lek, hierbij geeft die een foutcode op de LMM.
Slang loopt onder het luchtfilterbak, je kan daar wat remmenreiniger spuiten met lopende motor, als die begint te zaagen weet je genoeg
Slang loopt onder het luchtfilterbak, je kan daar wat remmenreiniger spuiten met lopende motor, als die begint te zaagen weet je genoeg
Ahh oké bedankt. Ga ik daar ook even naar kijken.W204Avantgarde schreef: ↑25 nov 2021 06:56 Je deellast slang is waarschijnlik lek, hierbij geeft die een foutcode op de LMM.
Slang loopt onder het luchtfilterbak, je kan daar wat remmenreiniger spuiten met lopende motor, als die begint te zaagen weet je genoeg
Trouwens reed net terug naar huis en naar en 15 minuten rijden begon het weer met hikken en stotteren nu erger dan anders bijna niet mee te rijden.