Opnieuw voorstellen

Ben je nieuw? Stel jezelf dan hier voor!
Plaats reactie
JB
Berichten: 17
Lid geworden op: 04 nov 2021 21:26
Mercedes-Benz: W211 E320

04 nov 2021 21:49

Hallo ik kom mij opnieuw voorstellen, voorheen ben ik lid geweest van de "oude benz club " als janbenz1 ook hier staan mijn belevenissen nog op de site.
Een mooie tijd gehad toen met deze club en nog naar Stutgard geweest met de hele club naar het museum onder leiding van Arno ** Met deze persoon willen we NIETS te maken hebben **.
Was geweldig.
Maar dit terzijde, mijn naam is Jan Brouwer woonachtig in Drachten en inmiddels 57 jaar jong gelukkig gehuwd met Amelia en samen 3 kinderen die allen op zich zelf wonen en 3 mooie kleinkinderen.
Ik heb voorheen karen lang in Mercedes Benz W123 gereden, eerst een 200 benzine uit 1977 en later een 240D uit 1980.
In die tijd ook nog een Mercedes 307D helemaal omgebouwd van oude rode kruis bus uit Duitsland naar camper.
Een pracht bus met 18000km op de klok toen ik hem kocht en 25 jaar oud.
Maar door omstandigheden wordt je soms in een bepaalde richting gestuurd en loopt het anders dan je wilt. 8-)
Maar dit geeft niks als je er maar het beste van maakt.
Dus een tijdje Volvo gereden, eerst een 850, later een S80 en tot slot een S90.
Maar nu gelukkig weer de overstap mogen maken naar een Mercedes W211 E320 petrol uit 2004.
Deze haal ik komende zaterdag op en heb de Volvo S90 ingeruild.
De Mercedes is van de eerste eigenaar en heeft 327000 kilometers op de teller, dus redelijke ervaring.
Maar staat er als nieuw op , altijd top onderhouden en maar 1 eigenaar, dus de gok toch maar gemaakt.
Hopelijk pakt het goed uit, en als ik de recensies van deze auto's lees kan het haast niet fout gaan, deze zijn best goed.
In het begin van deze types was er nog wel wat op en aan te merken, maar door de updates toentertijd zijn de meeste problemen uit de wereld geholpen.
Dus ik ga er met een positief gevoel in en wacht het rustig af.
Hopelijk kan ik hier ook mijn bijdrages leveren aan kennis, humor, en steun.
Ik zal proberen een paar fotos te uploaden.
Hopelijk lukt dit.
Hartelijke groet, Jan Brouwer.
oftewel JB
20211102_104410_resized.jpg
20211102_104410_resized.jpg (171.74 KiB) 140 keer bekeken
Plaats reactie