Toevoegen elementen CLA

Algemene discussie en weetjes over Mercedes-Benz.
Plaats reactie
WMB
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 sep 2021 13:48
Mercedes-Benz: C200 Kompressor (W204); CLA250 (W117)

05 okt 2021 22:00

Zoals in mijn voorstelbericht gezegd ben ik sinds kort de (trotse) eigenaar van een CLA W117 geworden. Zonder meer een prachtige auto. Toch wil ik er nog enkele elementen aan toevoegen om 'em nog wat specialer te maken. En daarbij hoor ik graag suggesties van jullie uit omdat ik bij mijn zoektocht door de bomen het bos even niet meer zie. Opgesomd mijn wensenlijstje:
  • Chrome logo's achterklep vervangen door zwarte logo's
  • Chrome uitlaattips vervangen door zwarte exemplaren
  • 2 Spoilers/canards aan de voorbumper toevoegen (voorbeeld: voorbumper)
  • 2 Spoilers/canards aan de achterbumper toevoegen (voorbeeld: achterbumper)
Wat betreft de canards: ik kom ze voor een tientje tegen op AliExpress (en dat komt niet op mijn auto) tot en met een ruime € 150,- en alle varianten daar tussen in. Maar voor mij is het onduidelijk of de pasvorm en de montagevorm kwalitatief goed is. Liefst breng ik de auto naar een gerenommeerd bedrijf toe met mijn wensenlijstje die dit voor mij kan verzorgen waarbij kwaliteit leidend is. Alleen als ik zoek op auto tuning kom ik terecht op chippen en dat is niet wat ik zoek. Wie weet een bedrijf, bij voorkeur midden Nederland, die dit soort details aan een Mercedes toe kan voegen op een kwalitatief betrouwbare wijze. Zijn deze onderdelen überhaupt origineel Mercedes te krijgen, of zijn dit allemaal after market onderdelen?
Huidig: W117 Mercedes CLA250 (2013)

Vorige: W204 Mercedes C200 Kompressor (2007)
Plaats reactie