Offline is dat betaalslot er al.
O wacht. Offline voetbal mag niet meer. Dat is stap één. Een online betaalslot erbij zou de liefde voor voetbal toch ook wel iets moeten kunnen bekoelen.
Formule 1 2021
- Borgmonster
- Berichten: 3825
- Lid geworden op: 19 mei 2015 00:03
- Mercedes-Benz: W205 C350e - 2015
- Locatie: Flevopolder
Groet, Koos
C350e - mijn eerste wagen waarmee ik stilstond door pech maar die toch het beste rijdt - zie de foto's van "Kees m'n Sjees" in mijn Galerij
C350e - mijn eerste wagen waarmee ik stilstond door pech maar die toch het beste rijdt - zie de foto's van "Kees m'n Sjees" in mijn Galerij
- René SLK230
- Berichten: 11252
- Lid geworden op: 01 dec 2016 20:56
- Mercedes-Benz: W213 M274 E200 bj 2018, W114 /8 M110 280 bj 1972, W115 /8 OM615 200D bj 1975, (ex W211 E320, ex SLK230 R170, ex 2x W203 C200k)
- Specialisatie: Relativeren
- Locatie: Den Haag
volledig gek te doen, zo lang er lente is in de wereld
E.E. Cummings
E.E. Cummings
- Marco
- Forum Held
- Berichten: 8039
- Lid geworden op: 05 apr 2006 12:27
- Mercedes-Benz: ㉦ S211 Exyz 2004
- Specialisatie: 3D Engineering softw. consult
- Locatie: 078
- Contacteer:
Ja, maar helaas gaat het 'gekibbel' buiten de baan gewoon door...
Over en weer, nog steeds....
Het overschaduwd de kwaliteiten en prestaties van betrokken rijders, zeker mbt tot die race want ik vond 'm enerverend...
Ik zou er in ieder geval niet blij mee zijn als mijn 'team' zo door blijft drammen (nogmaals: beide kampen doen dit momenteel)
En dan verlies je wel eens focus op echt belangrijke zaken, want nu moet Verstappen zich toch nog even melden bij de stewards morgen vanwege het mogelijk negeren van een dubbele gele vlag... en in geval hij daar sancties van gaat ondervinden heeft hij het toch echt zelf verziekt, en niet een achtervleugel van MB
Over en weer, nog steeds....
Het overschaduwd de kwaliteiten en prestaties van betrokken rijders, zeker mbt tot die race want ik vond 'm enerverend...
Ik zou er in ieder geval niet blij mee zijn als mijn 'team' zo door blijft drammen (nogmaals: beide kampen doen dit momenteel)
En dan verlies je wel eens focus op echt belangrijke zaken, want nu moet Verstappen zich toch nog even melden bij de stewards morgen vanwege het mogelijk negeren van een dubbele gele vlag... en in geval hij daar sancties van gaat ondervinden heeft hij het toch echt zelf verziekt, en niet een achtervleugel van MB
Gr. Marco * 00\=i=/00
-/-
x=6-4 | y=x*2 | z=(x*y)-(x+x)*x
Cilinderindex: x+y | Prestatie-index: y | Verbruiksindex: x*y | Probleemindex: z
-/-
x=6-4 | y=x*2 | z=(x*y)-(x+x)*x
Cilinderindex: x+y | Prestatie-index: y | Verbruiksindex: x*y | Probleemindex: z
- René SLK230
- Berichten: 11252
- Lid geworden op: 01 dec 2016 20:56
- Mercedes-Benz: W213 M274 E200 bj 2018, W114 /8 M110 280 bj 1972, W115 /8 OM615 200D bj 1975, (ex W211 E320, ex SLK230 R170, ex 2x W203 C200k)
- Specialisatie: Relativeren
- Locatie: Den Haag
Over die achtervleugel gesproken…
Is nu al duidelijk of daar a. ms wat onreglementairs mee is en b. waarom Hamilton ineens zo veel sneller was rechtdoor?
Is nu al duidelijk of daar a. ms wat onreglementairs mee is en b. waarom Hamilton ineens zo veel sneller was rechtdoor?
volledig gek te doen, zo lang er lente is in de wereld
E.E. Cummings
E.E. Cummings
- Marco
- Forum Held
- Berichten: 8039
- Lid geworden op: 05 apr 2006 12:27
- Mercedes-Benz: ㉦ S211 Exyz 2004
- Specialisatie: 3D Engineering softw. consult
- Locatie: 078
- Contacteer:
Volgens mij was dat ook de bedoeling...
Gr. Marco * 00\=i=/00
-/-
x=6-4 | y=x*2 | z=(x*y)-(x+x)*x
Cilinderindex: x+y | Prestatie-index: y | Verbruiksindex: x*y | Probleemindex: z
-/-
x=6-4 | y=x*2 | z=(x*y)-(x+x)*x
Cilinderindex: x+y | Prestatie-index: y | Verbruiksindex: x*y | Probleemindex: z
- René SLK230
- Berichten: 11252
- Lid geworden op: 01 dec 2016 20:56
- Mercedes-Benz: W213 M274 E200 bj 2018, W114 /8 M110 280 bj 1972, W115 /8 OM615 200D bj 1975, (ex W211 E320, ex SLK230 R170, ex 2x W203 C200k)
- Specialisatie: Relativeren
- Locatie: Den Haag
Nog niet bekend dus begrijp ik…René SLK230 schreef: ↑20 nov 2021 19:30 Over die achtervleugel gesproken…
Is nu al duidelijk of daar a. ms wat onreglementairs mee is en b. waarom Hamilton ineens zo veel sneller was rechtdoor?
volledig gek te doen, zo lang er lente is in de wereld
E.E. Cummings
E.E. Cummings
- Poppel180
- Forum Held
- Berichten: 3197
- Lid geworden op: 27 jun 2016 12:49
- Mercedes-Benz: 2014 X218 CLS 400 Shooting Brake, 2010 Mini Cooper, ex: 2005 S203 200CDI
- Locatie: Zuidplas
De FIA gaat de vleugel testen met gewichten. RB heeft ‘bewijzen’ aangeleverd dat deze teveel doorbuigt en daardoor een voordeel oplevert. RB heeft rond Frankrijk ookal haar achtervleugel moeten aanpassen.René SLK230 schreef: ↑20 nov 2021 19:53Nog niet bekend dus begrijp ik…René SLK230 schreef: ↑20 nov 2021 19:30 Over die achtervleugel gesproken…
Is nu al duidelijk of daar a. ms wat onreglementairs mee is en b. waarom Hamilton ineens zo veel sneller was rechtdoor?
Mbt het geel, blijkbaar kwam de vlag niet op het scherm van Max en had de FIA ook de teams niet onmiddellijk geinformeerd.
https://nl.motorsport.com/f1/news/max-v ... r/6802923/
- Raimon
- Moderator
- Berichten: 11532
- Lid geworden op: 19 nov 2011 13:48
- Mercedes-Benz: W205, C180 2017, W204, C180 CGI 2013, ex W204, C180 CGI 2011, ex. C200k classic, W204 2007
- Specialisatie: Diagnosetechnicus MB
- Locatie: Zuid-holland
Onboard beelden laten een gele lamp op zijn stuur zien. Ook de dubbele vlaggen zijn zichtbaar. Ik denk niet dat hij er onderuit komt. Anders is het echt wel een zooi met de regels en het hanteren ervan
- Jeroen
- Berichten: 25803
- Lid geworden op: 10 jun 2007 09:46
- Mercedes-Benz: Een snellere PocketRocket vierzitskart
- Specialisatie: Hahaha!
- Locatie: Alkmaar
Eerder dit seizoen boog bij enkele teams (waaronder Red Bull) het bovenste (bij DRS bewegende) deel teveel door. Nu verdenkt Red Bull Mercedes er van een onderste (normaal dus niet bewegend) deel van de achtervleugel te hebben dat teveel doorbuigt, ofwel vlakker gaat staan.René SLK230 schreef: ↑20 nov 2021 19:30 Over die achtervleugel gesproken…
Is nu al duidelijk of daar a. ms wat onreglementairs mee is en b. waarom Hamilton ineens zo veel sneller was rechtdoor?
Er schijnen foto's te zijn waar je aan de binnenkanten van de verticale achtervleugeldelen slijtageplekken kunt zien van het bewegen.
gr J
"Look for the ridiculous in everything and you will find it". - Jules Renard
Ein Auto ist erst dann schnell genug, wenn man morgens davor steht und Angst hat es aufzusperren (Zitat: Walther Röhrl)
Ein Auto ist erst dann schnell genug, wenn man morgens davor steht und Angst hat es aufzusperren (Zitat: Walther Röhrl)
- Marco
- Forum Held
- Berichten: 8039
- Lid geworden op: 05 apr 2006 12:27
- Mercedes-Benz: ㉦ S211 Exyz 2004
- Specialisatie: 3D Engineering softw. consult
- Locatie: 078
- Contacteer:
Het is me nu helemaal duidelijk, het is een complot:
Helmut heeft Gasly de opdracht gegeven gisteren om een gele vlag situatie te veroorzaken die als gevolg zou hebben dat hij van plek 2 start op de rode band, naast Hamilton. Max is verteld dat dubbel geel te negeren, zodat hij 5 plekken terug gezet wordt en zo uit de gevarenzone blijft als Gasly vanaf plek 2 net iets sneller wegkomt dan Hamilton en Hamilton laat crashen...
Overduidelijk....
Helmut heeft Gasly de opdracht gegeven gisteren om een gele vlag situatie te veroorzaken die als gevolg zou hebben dat hij van plek 2 start op de rode band, naast Hamilton. Max is verteld dat dubbel geel te negeren, zodat hij 5 plekken terug gezet wordt en zo uit de gevarenzone blijft als Gasly vanaf plek 2 net iets sneller wegkomt dan Hamilton en Hamilton laat crashen...
Overduidelijk....
Gr. Marco * 00\=i=/00
-/-
x=6-4 | y=x*2 | z=(x*y)-(x+x)*x
Cilinderindex: x+y | Prestatie-index: y | Verbruiksindex: x*y | Probleemindex: z
-/-
x=6-4 | y=x*2 | z=(x*y)-(x+x)*x
Cilinderindex: x+y | Prestatie-index: y | Verbruiksindex: x*y | Probleemindex: z
Marco schreef: ↑21 nov 2021 14:39 Het is me nu helemaal duidelijk, het is een complot:
Helmut heeft Gasly de opdracht gegeven gisteren om een gele vlag situatie te veroorzaken die als gevolg zou hebben dat hij van plek 2 start op de rode band, naast Hamilton. Max is verteld dat dubbel geel te negeren, zodat hij 5 plekken terug gezet wordt en zo uit de gevarenzone blijft als Gasly vanaf plek 2 net iets sneller wegkomt dan Hamilton en Hamilton laat crashen...
Overduidelijk....
maar stel dat ze elkaar idd van de baan rijden...dan word je verhaal bijzonder
PK van je auto is het resultaat van je koppel vermenigvuldigt met het aantal toeren dat je rijdt gedeeld door 5252
Dus hoe meer PK's hoe verder je de muur in rijdt
Dus hoe meer PK's hoe verder je de muur in rijdt