Mercedes-Benz Type: S211 E500 Combi (vrij zeldzaam)
Kenteken: Geen
Geregistreerd in: Nederland ingevoerd
Bouwjaar: 18-10-2004
KM stand: 110.000
Versnelling: Automaat
Brandstof: benzine
Kleur: 744U Brilliant Silver Metallic
Vraagprijs: € 5500 ex. btw.
Ik mag hier het chassisnummer niet vermelden, maar het betreft een japanner.
De eigenaar had een kort p*kkie vermoedelijk: volop V8 kompressor en E55 er op, maar het is een E500 combi.
Heeft weinig gelopen, en ziet er ook echt goed uit. Was van plan om er zelf mee te gaan rijden, maar komt er niet van.
Heb al wel wat kleine reparaties (interieur) laten doen. Velgen zijn imitatie's. Kan gebracht worden.
S211 E500 combi youngtimer
-
- Berichten: 909
- Lid geworden op: 21 jan 2010 06:58
- Mercedes-Benz: W108-280SEL4.5,W460.2-G320cdi,Suzuki LJ80,Volvo C306 met OM613,2xE320CDI combi's,Fordje F100pickup 1964'(6.2d)W220-S500. Puch Haflinger, W123 240D.
- Specialisatie: dieselinspuiting
- Locatie: Netersel (NB)
- Contacteer:
- Bijlagen
-
- 19.jpg (100.09 KiB) 3043 keer bekeken
-
- 19-1.jpg (91.68 KiB) 3043 keer bekeken
-
- 19-2.jpg (92.92 KiB) 3043 keer bekeken
-
- 19-3.jpg (94.38 KiB) 3043 keer bekeken
-
- 19-4.jpg (91.81 KiB) 3043 keer bekeken
-
- 19-5.jpg (58.2 KiB) 3043 keer bekeken
-
- 19-6.jpg (68.98 KiB) 3043 keer bekeken
-
- 19-7.jpg (61.54 KiB) 3043 keer bekeken
-
- 19-8.jpg (53.49 KiB) 3043 keer bekeken
-
- 19-9.jpg (74.92 KiB) 3043 keer bekeken
-
- 19-10.jpg (63.06 KiB) 3043 keer bekeken
-
- 19-11.jpg (72.92 KiB) 3043 keer bekeken
-
- 19-12.jpg (68.61 KiB) 3043 keer bekeken
-
- 19-13.jpg (62.53 KiB) 3043 keer bekeken
-
- 19-14.jpg (58.39 KiB) 3043 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Foetske op 14 jan 2020 20:42, 2 keer totaal gewijzigd.
Diesel: nog effe en de lucht komt er schoner uit dan-ie er in gaat. Toyota, bedankt, het ga je goed
-
- Berichten: 909
- Lid geworden op: 21 jan 2010 06:58
- Mercedes-Benz: W108-280SEL4.5,W460.2-G320cdi,Suzuki LJ80,Volvo C306 met OM613,2xE320CDI combi's,Fordje F100pickup 1964'(6.2d)W220-S500. Puch Haflinger, W123 240D.
- Specialisatie: dieselinspuiting
- Locatie: Netersel (NB)
- Contacteer:
En nog wat meer gegevens
- Bijlagen
-
- identificatie.jpg (70.96 KiB) 3021 keer bekeken
-
- identificatie2.jpg (89.09 KiB) 3021 keer bekeken
-
- identificatie3.jpg (52.91 KiB) 3021 keer bekeken
Diesel: nog effe en de lucht komt er schoner uit dan-ie er in gaat. Toyota, bedankt, het ga je goed
- Marco
- Forum Held
- Berichten: 8035
- Lid geworden op: 05 apr 2006 12:27
- Mercedes-Benz: ㉦ S211 Exyz 2004
- Specialisatie: 3D Engineering softw. consult
- Locatie: 078
- Contacteer:
919 Fuel cooling...
Is dat vanwege het feit dat deze auto geleverd is in een warm land?
Ik heb daar nog nooit van gehoord eigenlijk...
Ik blijf het apart vinden dat dit soort auto's zonder PTS geleverd zijn geweest...
Erg mooi dat AMG pakket met de enkele uitlaten
Is dat vanwege het feit dat deze auto geleverd is in een warm land?
Ik heb daar nog nooit van gehoord eigenlijk...
Ik blijf het apart vinden dat dit soort auto's zonder PTS geleverd zijn geweest...
Erg mooi dat AMG pakket met de enkele uitlaten
Gr. Marco * 00\=i=/00
-/-
x=6-4 | y=x*2 | z=(x*y)-(x+x)*x
Cilinderindex: x+y | Prestatie-index: y | Verbruiksindex: x*y | Probleemindex: z
-/-
x=6-4 | y=x*2 | z=(x*y)-(x+x)*x
Cilinderindex: x+y | Prestatie-index: y | Verbruiksindex: x*y | Probleemindex: z
-
- Berichten: 608
- Lid geworden op: 21 nov 2017 09:37
- Mercedes-Benz: S204 320 cdi amg
-
- Berichten: 608
- Lid geworden op: 21 nov 2017 09:37
- Mercedes-Benz: S204 320 cdi amg
Mooie auto!
Als je zelf van plan was er mee te gaan rijden, heb je zelf denk ik wel een beeld van eventuele bijkomende kosten (BPM, ombouw radio, BTW over 5.500 of over 5.500 + BPM?, etc.). Zou je ons (of mij in PM) daar deelgenoot van willen maken?
Als je zelf van plan was er mee te gaan rijden, heb je zelf denk ik wel een beeld van eventuele bijkomende kosten (BPM, ombouw radio, BTW over 5.500 of over 5.500 + BPM?, etc.). Zou je ons (of mij in PM) daar deelgenoot van willen maken?
Plus mogelijk nog een rest bedrag BPM. Maar dan nog, groot verschil qua prijs in vergelijking met sommige handelaren
Fans van Benz - S204 C200K Avantgarde '09
- Peter
- Oprichter
- Berichten: 44431
- Lid geworden op: 03 jul 2005 13:19
- Mercedes-Benz: ✇ Ja ✇
- Locatie: Achterhoek
- Contacteer:
En wellicht BPM?
Dan nog andere koplampen en Comand denk ik, maar dan nog kun je er een hele mooie auto voor een goede prijs aan hebben.
Japan staat er, denk dat je het in die richting moet zoeken idd.
+1
Sowieso mooi ogende auto
#doeslief
- MBenzNL
- Moderator
- Berichten: 20704
- Lid geworden op: 03 jul 2005 19:37
- Specialisatie: sinds 18-12-2018 niet meer
- Locatie: Achterhoek
- Contacteer:
nee - als dat allemaal geen probleem is of is mee gecalculeerd EN het hemeltje niet naar beneden hangt dan heb je over het algemeen aan die japanners best een goede auto met weinig tot geen roestvorming
greetingz,
-
- Berichten: 909
- Lid geworden op: 21 jan 2010 06:58
- Mercedes-Benz: W108-280SEL4.5,W460.2-G320cdi,Suzuki LJ80,Volvo C306 met OM613,2xE320CDI combi's,Fordje F100pickup 1964'(6.2d)W220-S500. Puch Haflinger, W123 240D.
- Specialisatie: dieselinspuiting
- Locatie: Netersel (NB)
- Contacteer:
Auto's en machines. Die laatste ken ik, auto's importeren wat minder. Deze 'auto' is nu in NL als zijnde 'machine'. Je kunt er mee rijden, op eigen terrein. Wil je de weg op, wat de bedoeling is, dan ben je verplicht tot: kenteken, verzekering, wegenbelasting.
Kenteken: dan moet je de auto laten keuren. Indien er een typegoedkeuring is, en die papieren zijn er bij, dan is het bij de RDW laten keuren dat de auto inderdaad die auto is op de papieren vermeld, én dat de auto voldoet aan de wegenverkeerswet eisen. Zolang die in het import land hetzelfde zijn als in het export land: niets aan de hand. Hier is echter een verschil: de plaats op de weg. Japan rijd links, wij rijden rechts. Hét verschil kan zijn de plaats van de bestuurder, al is dat juist weer geen toelatingseis, dus geen punt. Deze auto is overigens links gestuurd, dus wat wij allemaal gewend zijn. Wat wel is, de koplampen. Die zijn voor linksrijdend verkeer, en in NL niet toegelaten. Is nu afkeur: er moeten andere in. Lijkt me voor dit type niet zo'n punt, die zijn tweedehands zeker te vinden.
De radio/comand is een keuze: er is hier op MB forum iemand die voor een reëel bedrag een mooie set inbouwt met datgene wat je wil. Zover ik begreep kun je vanaf 1200 euro starten en het zo mooi maken als je wil. Dat is allemaal mét behoud van stuurbediening en telefoonbediening. Is dat voor jou niet relevant, dan is er al veel goedkoper iets mogelijk
Dan: BPM: Uitgaande van catalogusprijs van 94.000 euro en 258 gr CO² zal die nu nog rond 1250 euro zitten.
Keuren bij RDW incl. APK volgens mij rond 250 euro.
Twee mooie kentekenplaten: 30 euro.
De BTW: die komt alleen op het bedrag wat je op de factuur wil hebben staan. Als je zakelijk een youngtimer wil rijden. Geen factuur, geen btw.
Rijden.
Akkefietje: ik heb er één sleutel bij, zonder de metalen noodsleutel er in. Volgens mij is die laatste op chassisnummer te bestellen.
De auto staat al even stil, accu is leeg. Dus, wil je komen kijken/rijden: ff laten weten, dan maak ik 'm tevoren open. En dan zet ik er wielen onder, want i.v.m. diefstal-wat-moeilijker-te-maken staat-ie nu op blokken. Het is een 'breed'setje (19x8,5/ET35 - 245/35ZR19 en 19x9,5/ET38 -275/30 ZR 19 en de bandjes zou ik vervangen. Velgen zijn imitaties! Eentje is er ook lek.
Aanvullingen welkom, maar zoiets zou het moeten zijn.
En het hemeltje hangt er in alsof het nieuw is.
Kenteken: dan moet je de auto laten keuren. Indien er een typegoedkeuring is, en die papieren zijn er bij, dan is het bij de RDW laten keuren dat de auto inderdaad die auto is op de papieren vermeld, én dat de auto voldoet aan de wegenverkeerswet eisen. Zolang die in het import land hetzelfde zijn als in het export land: niets aan de hand. Hier is echter een verschil: de plaats op de weg. Japan rijd links, wij rijden rechts. Hét verschil kan zijn de plaats van de bestuurder, al is dat juist weer geen toelatingseis, dus geen punt. Deze auto is overigens links gestuurd, dus wat wij allemaal gewend zijn. Wat wel is, de koplampen. Die zijn voor linksrijdend verkeer, en in NL niet toegelaten. Is nu afkeur: er moeten andere in. Lijkt me voor dit type niet zo'n punt, die zijn tweedehands zeker te vinden.
De radio/comand is een keuze: er is hier op MB forum iemand die voor een reëel bedrag een mooie set inbouwt met datgene wat je wil. Zover ik begreep kun je vanaf 1200 euro starten en het zo mooi maken als je wil. Dat is allemaal mét behoud van stuurbediening en telefoonbediening. Is dat voor jou niet relevant, dan is er al veel goedkoper iets mogelijk
Dan: BPM: Uitgaande van catalogusprijs van 94.000 euro en 258 gr CO² zal die nu nog rond 1250 euro zitten.
Keuren bij RDW incl. APK volgens mij rond 250 euro.
Twee mooie kentekenplaten: 30 euro.
De BTW: die komt alleen op het bedrag wat je op de factuur wil hebben staan. Als je zakelijk een youngtimer wil rijden. Geen factuur, geen btw.
Rijden.
Akkefietje: ik heb er één sleutel bij, zonder de metalen noodsleutel er in. Volgens mij is die laatste op chassisnummer te bestellen.
De auto staat al even stil, accu is leeg. Dus, wil je komen kijken/rijden: ff laten weten, dan maak ik 'm tevoren open. En dan zet ik er wielen onder, want i.v.m. diefstal-wat-moeilijker-te-maken staat-ie nu op blokken. Het is een 'breed'setje (19x8,5/ET35 - 245/35ZR19 en 19x9,5/ET38 -275/30 ZR 19 en de bandjes zou ik vervangen. Velgen zijn imitaties! Eentje is er ook lek.
Aanvullingen welkom, maar zoiets zou het moeten zijn.
En het hemeltje hangt er in alsof het nieuw is.
- Bijlagen
-
- IMG_20190713_161524_resized_20190713_044043737.jpg (97.87 KiB) 2074 keer bekeken
Diesel: nog effe en de lucht komt er schoner uit dan-ie er in gaat. Toyota, bedankt, het ga je goed
- MBenzNL
- Moderator
- Berichten: 20704
- Lid geworden op: 03 jul 2005 19:37
- Specialisatie: sinds 18-12-2018 niet meer
- Locatie: Achterhoek
- Contacteer:
in nederland kom je bij de keuring over het algemeen wel weg met het vlak zetten van het lichtbeeld (met een heveltje dat al in de koplamp zit) zonder de koplamp te hoeven vervangen
in duitsland kom je daar meestal niet mee weg (veel van die japanners worden via duitsland ingevoerd naar nederland omdat dat meestal eenvoudiger gaat
greetingz,
in duitsland kom je daar meestal niet mee weg (veel van die japanners worden via duitsland ingevoerd naar nederland omdat dat meestal eenvoudiger gaat
greetingz,
-
- Berichten: 45
- Lid geworden op: 10 mar 2016 23:11
- Mercedes-Benz: W211 E320 CDI
Interesse pb gestuurd.