Heeft iemand ervaring met het verlengen van de Mercedes Me Connect services voor een c350e?
Dit is wat ik zie:
* Sommige pakketten kan ik alleen voor 3 jaar verlengen (ipv 1 jaar)
* Voor andere zijn slechts 2 van de 7 opties beschikbaar voor mijn auto, maar moet toch de volle mep betalen (zo lijkt het).
* Voorprogrammeren klimaatregeling lijkt in 2 pakketten voor te komen (ik vermoed dat 1 standkachel is, en andere interieurvoorverwarming van de c350e)
Kan dit ook via de dealer geregeld worden zodat ik alleen kan kiezen wat ik echt nodig heb, of moet dit via de site?
Mercedes Me connect-services verlengen
-
- Berichten: 231
- Lid geworden op: 28 mar 2015 13:29
- Mercedes-Benz: Beide niet meer in bezit: W205 C350e (2015) en een R230 SL350 (2005)
Ja, ik heb dat in 2018 gedaan voor mijn c350e. (De auto is van juli 2015)
Omdat ik alle functies gebruik heb ik ze ook alle gekozen. Via de MB Me website met mijn account was dit snel geregeld.
Of dit via de dealer kan, en met een andere samenstelling, kan ik je helaas niet zeggen.
Omdat ik alle functies gebruik heb ik ze ook alle gekozen. Via de MB Me website met mijn account was dit snel geregeld.
Of dit via de dealer kan, en met een andere samenstelling, kan ik je helaas niet zeggen.
- Bijlagen
-
- Schermafbeelding 2019-12-28 om 16.54.45.png (173.58 KiB) 997 keer bekeken
-
- Berichten: 103
- Lid geworden op: 03 jan 2016 13:39
- Mercedes-Benz: C350e
- Specialisatie: ICT dienstverlening
Heb dit ook gedaan vorig jaar. Voor de maximale leaseperiode van nog 2 jaar. Helaas heeft het daarna meer dan 170 dagen niet gewerkt, het kennisniveau van mijn dealer was/is 0 op dit gebied. Net na het zoveelste bezoek aan de dealer is het weer gaan werken. Nooit meer !