En dat alles onder de noemer komt toch ook uit de grond

Die heb je op het platteland toch wat minder dan in stedelijke omgevingenplorie schreef:Veel te veel gedoe: een rioolput werkte sneller.
Ja, maar ik herinner me nog goed die ene keer bij de buurman om de hoek waar het iets te snel ging en hij zijn zoontje bij zijn enkels vasthield terwijl die de aftapplug mocht opduikenplorie schreef:Veel te veel gedoe: een rioolput werkte sneller.
Die goeie ouwe tijd..pascalvd schreef:Vroeger was het heel normaal graaf een gat, rij het voertuig er boven, draai de plug er uit, uit lekken, plug er in, olie er in, voertuig van het gat af, gat weer dicht gooien en klaar was het onderhoud![]()
En dat alles onder de noemer komt toch ook uit de grond![]()
![]()
Dat heb ik ook al eens gedaan met de witte w114E55amg schreef:
Die goeie ouwe tijd..
Heb het niet met olie gedaan, maar heel voeger wel eens koelwater/ antivries in de straat put laten lopen in het kader van: mag volgens de verpakking met water gemengd worden
Je spreekt uit ervaring?pascalvd schreef: Want je kan tegenwoordig beter iemand vermoorden dan zoiets
Nou niet uit de 1e hand maar wel bij klanten mee gemaaktgfgf schreef:Je spreekt uit ervaring?pascalvd schreef: Want je kan tegenwoordig beter iemand vermoorden dan zoiets
Ik doelde meer op dat vermoorden.pascalvd schreef:Nou niet uit de 1e hand maar wel bij klanten mee gemaaktgfgf schreef:Je spreekt uit ervaring?pascalvd schreef: Want je kan tegenwoordig beter iemand vermoorden dan zoiets
Tja wie weetgfgf schreef:Ik doelde meer op dat vermoorden.pascalvd schreef:Nou niet uit de 1e hand maar wel bij klanten mee gemaaktgfgf schreef:Je spreekt uit ervaring?pascalvd schreef: Want je kan tegenwoordig beter iemand vermoorden dan zoietsJe hebt er mooi gereedschap voor in ieder geval
![]()
Don Pascal Corleonepascalvd schreef:Tja wie weetgfgf schreef:Ik doelde meer op dat vermoorden.pascalvd schreef:Nou niet uit de 1e hand maar wel bij klanten mee gemaaktgfgf schreef:Je spreekt uit ervaring?pascalvd schreef: Want je kan tegenwoordig beter iemand vermoorden dan zoietsJe hebt er mooi gereedschap voor in ieder geval
![]()
ik weet in ieder geval wel de plekjes waar ze personen niet heel snel vinden
Vast lassen op een damwand plank en minimaal 20 m mee naar beneden drukken/ trillen bijv.
CorW schreef:Wjd ik hier de oplossing voor elk probleem met je auto heb?