Isofix S204 - Verfrommelde bekleding

Voor technische vragen over Mercedes-Benz.
Gebruikersavatar
David_O
Berichten: 1383
Lid geworden op: 18 jul 2017 22:44

11 jul 2019 14:41

Je krijgt er vanzelf handigheid in en dan kost het net iets meer tijd dan de stoel in de base klikken. Ligt misschien aan de base, maar het scheelt echt aanzienlijk in de beenruimte van de bijrijder terwijl de rugleuning niet eens bijzonder ver achterover staat.

Heb je er iets aan als je ziet hoe die afwerking vast zit als ie goed op zijn plaats zit? Dacht nl dat wij zo'n beetje in dezelfde omgeving wonen, maar kan me vergissen :S
Fans van Benz - S204 C200K Avantgarde '09
Gebruikersavatar
M87
Berichten: 487
Lid geworden op: 15 jan 2019 12:58
Locatie: De Achterhoek

12 jul 2019 22:54

David_O schreef:Je krijgt er vanzelf handigheid in en dan kost het net iets meer tijd dan de stoel in de base klikken. Ligt misschien aan de base, maar het scheelt echt aanzienlijk in de beenruimte van de bijrijder terwijl de rugleuning niet eens bijzonder ver achterover staat.

Heb je er iets aan als je ziet hoe die afwerking vast zit als ie goed op zijn plaats zit? Dacht nl dat wij zo'n beetje in dezelfde omgeving wonen, maar kan me vergissen :S
Ik woon zelf kort bij Doetinchem ;) :goedzo:

Dat helpt misschien wel wat en wellicht zien 2 meer dan 1 maar de bevestiging ervan is net niet zichtbaar. Waarschijnlijk heeft het al niet goed erin gezeten (alleen dan zodanig dat het mij niet opviel) maar zou het nu wel graag weer netjes erin hebben.
Zeg wat je doet en doe wat je zegt!
Gebruikersavatar
David_O
Berichten: 1383
Lid geworden op: 18 jul 2017 22:44

13 jul 2019 00:26

M87 schreef:Ik woon zelf kort bij Doetinchem ;) :goedzo:
Dan ben ik in de war. Evengoed welkom, maar flink stuk rijden dan naar het westen (A)
Fans van Benz - S204 C200K Avantgarde '09
Gebruikersavatar
M87
Berichten: 487
Lid geworden op: 15 jan 2019 12:58
Locatie: De Achterhoek

13 jul 2019 20:45

David_O schreef:
M87 schreef:Ik woon zelf kort bij Doetinchem ;) :goedzo:
Dan ben ik in de war. Evengoed welkom, maar flink stuk rijden dan naar het westen (A)
Bedankt voor de uitnodiging :goedzo: maar ik probeer het dan nog wel even zelf ;)
Zeg wat je doet en doe wat je zegt!
Plaats reactie