Dan ben ik bang dat je compressor (binnenkort) overleden is... helaas...
De compressor is dan waarschijnlijk zo versleten dat ie niet genoeg druk meer op kan bouwen of er is een lekkage die nu zo groot is dat ie constant bij moet pompen. En van die "overuren" wordt zo'n compressor niet beter..
Bij te lang pompen zou hij ook in storing moeten gaan volgens mij.
Luchtvering vito w638
Auto staat nu bij de garage. Lek is gevonden. Bij de compressor. Hopelijk is het een snelle en goedkope fix.
Nogmaals super bedankt voor je hulp en informatie.
En het geweldige garage handleiding.
Super tof.
Hou je op de hoogte.
Mvg
Freddy
Nogmaals super bedankt voor je hulp en informatie.
En het geweldige garage handleiding.
Super tof.
Hou je op de hoogte.
Mvg
Freddy
- Wieger
- Berichten: 727
- Lid geworden op: 14 okt 2013 10:41
- Mercedes-Benz: W169 A200; W906 313cdi; W906 314cdi; W639 113cdi; W639 cdi 3.0
- Locatie: Westerkwartier (Gr.)
OK, ben benieuwd...
Mocht de compressor wel aan vervanging toe zijn...
Hier hebben wij de vervangende (alternatieve) compressor aangeschaft: http://www.air-suspension-shop.com/Luftversorgung_24
Mocht de compressor wel aan vervanging toe zijn...
Hier hebben wij de vervangende (alternatieve) compressor aangeschaft: http://www.air-suspension-shop.com/Luftversorgung_24
Super bedankt voor de Site.
Stuk goedkoper dan in NL.
Zover we kunnen zien is dat de druk slang naar de lucht balgen klein stukje voor de compressor een Scheurtje heeft waar hij op lekt. Gaan ze fixen.
Dan zou het probleem opgelost moeten zijn.
Laat het je weten.
Mvg
Freddy
Stuk goedkoper dan in NL.
Zover we kunnen zien is dat de druk slang naar de lucht balgen klein stukje voor de compressor een Scheurtje heeft waar hij op lekt. Gaan ze fixen.
Dan zou het probleem opgelost moeten zijn.
Laat het je weten.
Mvg
Freddy
- Wieger
- Berichten: 727
- Lid geworden op: 14 okt 2013 10:41
- Mercedes-Benz: W169 A200; W906 313cdi; W906 314cdi; W639 113cdi; W639 cdi 3.0
- Locatie: Westerkwartier (Gr.)
Beide luchtbalgen en compressor??Freddy82 schreef:Hele systeem is kapot.
Veel meer kan er volgens mij niet kapot (behalve wat onderbrekingen in de stekkers wat met wat soldeerwerk op te lossen is; besturingscomputer heb ik nog niet over gelezen dat die stuk gaat)...
En wat kost ombouw naar gewone vering (je levert dan wel wat op comfort in volgens mij)?
- Wieger
- Berichten: 727
- Lid geworden op: 14 okt 2013 10:41
- Mercedes-Benz: W169 A200; W906 313cdi; W906 314cdi; W639 113cdi; W639 cdi 3.0
- Locatie: Westerkwartier (Gr.)
Hou er wel rekening mee dat je (waarschijnlijk) geen hoogteverstelling op de koplampen hebt en dat bij belading wellicht een "probleempje" kan veroorzaken...
Was 400 euro kwijt.
Balgen waren lek en de compressor was ook niet helemaal top meer.
Nu dus gewone vering en heb er geen spijt van.
Was het zo zat dat gekloot.
Helemaal omdat ik afhankelijk ben van de bus.
Heb er geen spijt van.
Mvg
Freddy
Balgen waren lek en de compressor was ook niet helemaal top meer.
Nu dus gewone vering en heb er geen spijt van.
Was het zo zat dat gekloot.
Helemaal omdat ik afhankelijk ben van de bus.
Heb er geen spijt van.
Mvg
Freddy