Solliciteren & Rijden, een speeddate bij Mercedes-Benz Dealer Bedrijven

Algemene discussie en weetjes over Mercedes-Benz.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
MBDB
Dealermedewerker
Dealermedewerker
Berichten: 38
Lid geworden op: 24 nov 2010 20:06
Contacteer:

16 mei 2019 13:10

Solliciteren & Rijden bij Mercedes-Benz Dealer Bedrijven
Passie voor bedrijfswagens, techniek en innovatie? Aan het oriënteren of op zoek naar een nieuwe uitdagende baan? Stap dan nu in bij Mercedes-Benz Dealer Bedrijven!

Op zaterdag 15 juni 2019 organiseren wij een speeddate op onze vestiging in Roelofarendsveen. Door middel van een korte sollicitatie maak je kennis met Mercedes-Benz Dealer Bedrijven en maak je met alles wat wij onze (toekomstige) medewerkers te bieden hebben. Na de speeddate stap je in een Mercedes-Benz Actros, Mercedes-AMG C63 of een Mercedes-Benz Vito om te ervaren hoe het is om in een Mercedes-Benz te rijden. Als je terug komt weet je meteen waarom jij bij Mercedes-Benz Dealer Bedrijven wilt werken.

Aanmelden?
Bekijk welke openstaande vacature bij jou past en schrijf je snel in voor onze speeddate! Bekijk hier onze website!

Bedankt voor je aandacht en tot 15 juni!

Met vriendelijke groet,

Mercedes-Benz Dealer Bedrijven
Bijlagen
mbdb2.jpg
mbdb2.jpg (79.21 KiB) 1898 keer bekeken
Mercedes-Benz Dealer Bedrijven B.V. (MBDB) is een onderdeel van Mercedes-Benz Nederland.
https://www.klasseshop.nl - Dé plek voor originele Mercedes-Benz Accessoires.
Gebruikersavatar
michael6129
Berichten: 2508
Lid geworden op: 17 aug 2009 00:16
Mercedes-Benz: Geen momenteel, ex Carlsson CM60, W211 E500, 1996 C36 AMG
Locatie: Limburg

18 mei 2019 16:50

Gaaf vind het bijna jammer dat ik geen technicus ben 8-)
Rondje met die C63 rijden kan ik dan weer wel :D
Gebruikersavatar
Borgmonster
Berichten: 3822
Lid geworden op: 19 mei 2015 00:03
Mercedes-Benz: W205 C350e - 2015
Locatie: Flevopolder

18 mei 2019 23:48

Geen baan bij voor mij maar ík zou best eens willen weten hoe het voelt om in zo’n dikke truck te rijden! Mét oplegger erachter, dat dan weer wel... :sst: gewoon voor de ervaring.

Heb ooit eens meegereden op de lock van een goederentrein. Zo zeg, die kracht en het gewicht wat je voelt bij optrekken en afremmen: grandioos!

On topic: succes met de sollicitaties! Ik hoop dat jullie de juiste nieuwe medewerkers vinden. :goedzo:
Groet, Koos

C350e - mijn eerste wagen waarmee ik stilstond door pech maar die toch het beste rijdt - zie de foto's van "Kees m'n Sjees" in mijn Galerij
Gebruikersavatar
MBDB
Dealermedewerker
Dealermedewerker
Berichten: 38
Lid geworden op: 24 nov 2010 20:06
Contacteer:

20 mei 2019 13:06

michael6129 schreef:Gaaf vind het bijna jammer dat ik geen technicus ben 8-)
Rondje met die C63 rijden kan ik dan weer wel :D
Dat kan ik goed begrijpen Michael! Maar met een Carlsson kan jij je ook wel vermaken toch 8-)?
Borgmonster schreef:Geen baan bij voor mij maar ík zou best eens willen weten hoe het voelt om in zo’n dikke truck te rijden! Mét oplegger erachter, dat dan weer wel... :sst: gewoon voor de ervaring.
Heb ooit eens meegereden op de lock van een goederentrein. Zo zeg, die kracht en het gewicht wat je voelt bij optrekken en afremmen: grandioos!
On topic: succes met de sollicitaties! Ik hoop dat jullie de juiste nieuwe medewerkers vinden. :goedzo:
Gave ervaring Borgmonster! Met 2000 nm koppel kan je met de Actros een hoop in bewegen krijgen. Je bent altijd welkom om bij ons in Roelofvarensveen rond te neuzen, al is het alleen al voor je interesse voor onze trucks!
Mercedes-Benz Dealer Bedrijven B.V. (MBDB) is een onderdeel van Mercedes-Benz Nederland.
https://www.klasseshop.nl - Dé plek voor originele Mercedes-Benz Accessoires.
Plaats reactie