Injector kapot mercedes 250cdi
-
- Berichten: 55
- Lid geworden op: 01 jun 2018 21:33
- Mercedes-Benz: W205
Ik heb de wagen weg gebracht en hier kwam uit dat de Brandstofilter vol zat. En 1 injector zou slecht zijn. En de andere 3 worden getest om verdere motorschade te voorkomen. Als ik meer weet horen jullie het.
-
- Berichten: 55
- Lid geworden op: 01 jun 2018 21:33
- Mercedes-Benz: W205
Ja in principe wel. Alles is vervangen kwa vloeistoffen. Alleen de Brandstofilter niet dus blijkbaar.
-
- Berichten: 55
- Lid geworden op: 01 jun 2018 21:33
- Mercedes-Benz: W205
Injectoren die kapot gaan is niet echt te voorkomen denk ik. Het is een kwaal van deze motoren en over het algemeen hoor je het wel vaker bij de meeste merken. Er word onder zeer hoge druk ingespoten en dat geeft eenmaal slijtage.
-
- Berichten: 3853
- Lid geworden op: 22 okt 2011 20:26
- Locatie: Oost Vlaanderen
Injectoren gaan kapot door slechte kwaliteit brandstof...
-
- Berichten: 55
- Lid geworden op: 01 jun 2018 21:33
- Mercedes-Benz: W205
Ik tank meestal bij de esso. En soms bij de shell. 1 injector was kapot . 2 anderen werden onderdelen voor besteld. Ik denk vandaag of morgen dat ik de wagen kan gaan halen. Is v power zoveel beter dan?
Diesel is diesel lijkt mij zo. Tank altijd goedkope ongeacht merk tankstation
Bezit, S203 270cdi/Dodge W200 5.9CUMMINS 1976
ex, W201 2.0 1988 /S124 320te 1992/ W123 300DTusa 1983/W639 3.0V6 2011/W115 200D aut 1974/ S211 220CDI 2006/S124 300tdt 1994/W211 200cdi/S124 250TD/W220 320cdi/S124om606T/w639 2.2
ex, W201 2.0 1988 /S124 320te 1992/ W123 300DTusa 1983/W639 3.0V6 2011/W115 200D aut 1974/ S211 220CDI 2006/S124 300tdt 1994/W211 200cdi/S124 250TD/W220 320cdi/S124om606T/w639 2.2
-
- Berichten: 170
- Lid geworden op: 06 sep 2010 17:25
- Mercedes-Benz: WDB901 211CDI / T1 Bremer transporter 210D / Polaris Sportsman 800 EFI Twin 4x4
- Specialisatie: restauratie
het grootste probleem met de kwaliteit van diesel is veelal het pompstation zelf, vervuiling in de tanken, water/condens . ik heb eens horen vertellen dat dit komt door bezuiniging op het onderhoud van de installatie .
of natuurlijk het onderhoud van je eigen auto / brandstofsysteem .
of natuurlijk het onderhoud van je eigen auto / brandstofsysteem .
- TheDiver
- Berichten: 4278
- Lid geworden op: 17 jul 2005 13:12
- Mercedes-Benz: X218 350cdi 4matic / W211 E500 / A169 A160 / W208 CLK200
- Specialisatie: Wereldreiziger
Kan mij niet voorstellen dat je nog slechte brandstof hebt in NL.
Tijdje V-Power getankt, maar merkte alleen verschil in mijn portemonnee.
Grtzz
Tijdje V-Power getankt, maar merkte alleen verschil in mijn portemonnee.
Grtzz
Ex. S124 E200 1992 Ex. S124 E280 1996 Ex. A124 E220 1996 Ex. E320 4matic 1999. Ex. E320 4matic 2001. Ex. 190E 1993. Ex. S211 E220cdi.
- TheDiver
- Berichten: 4278
- Lid geworden op: 17 jul 2005 13:12
- Mercedes-Benz: X218 350cdi 4matic / W211 E500 / A169 A160 / W208 CLK200
- Specialisatie: Wereldreiziger
Dat heb ik dus 1,5 maand getest en kwam net zo ver als waar hetplorie schreef:Er zit wel degelijk verschil in. Het valt zelfs mijn vrouw op dat ze op sommige witte pompen minder ver komt.
0,20 goedkoper is.
Dus voortaan weer de goedkoopste tanken.
Ex. S124 E200 1992 Ex. S124 E280 1996 Ex. A124 E220 1996 Ex. E320 4matic 1999. Ex. E320 4matic 2001. Ex. 190E 1993. Ex. S211 E220cdi.