bij wie moet ze dan op schoot liggen?
gr J

ErikH schreef:Zijn we nou op die leeftijd gekomen dat we de grootte van elkaars remschijven vergelijken?
ErikH schreef:Zijn we nou op die leeftijd gekomen dat we de grootte van elkaars remschijven vergelijken?
speedster schreef:Dat is echt iets wat ik in mijn A-klasse mist.
Als vrachtwagenchauffeur heb ik altijd mijn (Rode) binnenverlichting aan in de truck.
Kan dat ook in de A-klasse AMG-line?
michael6129 schreef:Geld rolt het best op vier wielen en met een ster op de motorkap![]()
michael6129 schreef:Geld rolt het best op vier wielen en met een ster op de motorkap![]()
MBenzNL schreef:optiecode 877 toegevoegd aan een nieuwe B-klasse...ik had verwacht dat er maar een beperkt aantal kleuren beschikbaar zouden zijn maar het zijn er toch maar liefst 12
en dat met een totaal van 4 LEDs en 11 lichtstrips door de auto...zondermeer een must-have optie
greetingz,
MBenzNL schreef:glimmend zwart (krassend) plastic middenconsole pameel eruit en zwart essenhout paneel erin in combinatie met een analoge (digitale) klok - staat nog goed ook in combinatie met de alu portierlijsten
greetingz,