In dit geval begon de ombouw met een eenvoudige parktronic (PTS) wens en aangezien ik nog ergens een set nieuwe SLK55 AMG bumpers had liggen MET parktronic (en koplamp sproeier openingen) en compleet met een set zijskirts en nieuwe uitlaat einddempers in de juiste kleur, leek het mij een goed idee om die maar meteen tegen een "superschnapchen sonderangebotspreis" aan te bieden

Met het oog op het toekomstige gebruik van de auto leek het de eigenaar ook niet verkeerd om de halogeen koplampen meteen te laten vervangen voor bixenon koplampen (in dit geval compleet MET koplamp reinigings installatie (SRA) en automatische hoogteregeling (LWR)) en is het standaard geluids systeem vervangen voor een Harman Kardon sound syseem (1 versterker en 9 speakers).
Qua in-/ombouw stelt het allemaal niet zo veel voor - het is alleen even wat schroefwerk...helaas moest de voorste SAM ook gewisseld worden om de pomp voor de koplamp sproeiers aan te kunnen sturen dus die heb ik maar zolang even uit onze eigen SLK gehaald; die moest er toch nog uit ivm het niet willen functioneren van de daarin gebouwde keyless-start (wat nu dus wel wil functioneren

Zoeksleutel: Steve230479
greetingz,