Sterretje1968 schreef:Volgens mij rookt jouw vrouw niet.
helaas rookt ze wel - maar gelukkig NIET in de auto (en ook NIET in huis!!!)
BigSis schreef:Op de een of andere manier wil hij zijn handjes niet vuil maken aan mijn auto.
tisk, tisk, tisk, NO COMMENTS!
Mike C200 schreef:hmm 386 Geen idee was da die vind ik niet in mij lijstje
die datenkaart updaten goe gaat dat??
386 is UHI telefoon
...de wagenkaart kun je laten aanpassen wanneer je de juiste connecties hebt binnen de DC organisatie

...
Dennis combi schreef:en kun jij ook scs coderingen door voeren of moet je daar voor naar de dealer
SCN coderingen kan ik zelf ook doorvoeren met onze stardiagnose(s) maar heb daar in het verleden het "offline" FDOK programma voor nodig gehad wat vanaf de eerste februari 2007 niet meer te gebruiken is (SCN coderingen kunnen alleen nog maar online per stardiagnose aangevraagd worden...
Het meeste wat tegenwoordig per SCN coderingen moet worden geprogrameerd kan ik gelukkig nog steeds zonder SCN coderingen (dankzij het hebben van
erweiterte funktionen in mijn stardiagnose) maar dat helpt allemaal weinig bij deze 168er omdat er in de CDI stuurunit niets valt te programeren/wijzigen en zal dat dus op een andere manier moeten uitvogelen (aangezien ik niet van plan ben 1000 euro voor een nieuwe CDI stuurunit uit te gaan geven).
@Mike - de CDI stuurunit moet van de 580 optie in kennis worden gesteld zodat deze de sauglufter weer herkent en deze dus niet continu door blijft lopen wanneer de auto op kontakt staat (ik heb momenteel de sauglufter weer op de oude originele manier aangesloten zodat die in ieder geval voor de motor blijft functioneren zoals het hoort).
De auto's met airco hebben een ander schakelrelais voor de suaglufter en deze wordt niet door de CDI unit herkend wanneer die daar niet voor geprogrameerd is...
greetingz from san francisco,