Vertragingen in leveringen?
- Mercedesfreund
- Mercedes-Benz: S400d
- Contacteer:
Hopelijk mijn een na laatste update. De auto blijkt de fabriek uitgerold te zijn en de dealer verwacht hem deze week te ontvangen. We hebben een afleverafspraak gemaakt voor 28 maart. Nog een kleine 2 weken wachten nog en dan hopelijk mijn laatste update.Dennis87 schreef: ↑03 mar 2023 14:44 Hier een update over de levering van de Mercedes EQB. Deze zou volgende week (week 10) geleverd worden. Dit is verlaat naar week 13. Nog ietsje langer wachten dus. Al valt het voor mij reuze mee.
Augustus besteld. Eerste indicatie week 12, later week 14. Toen week 10 en nu dus toch week 13. Ten opzichte van sommigen anderen hier dus minimale verschillen.
Totaal zou ik op 7 maanden levertijd zitten. Erg positief dus. Daarnaast ook behoorlijk accuraat ten opzichte van de eerste gecommuniceerde verwachte afleverdatum. (Stern Nieuwegein, via LeasePlan)
Kirchoff8 schreef: ↑10 jan 2023 16:22OK spannend! Levering maart 23 zegt u, benieuwd naar hoe deze geleverd zal worden. Laat hier zeker iets weten héBecap schreef: ↑10 jan 2023 12:27Ik krijg geen feedback van de dealer dus geen idee of alle opties erop zitten, ik heb wel de de buitenkleur moeten aanpassen aangezien het sienna bruin leder plots niet meer leverbaar was met de gekozen kleur bij aankoop....Kirchoff8 schreef: ↑09 jan 2023 17:58
Hallo, Krijg je feedback van de dealer of je Digital Lights er effectief op zullen zitten, of weet je dat pas eens je de wagen gaat ophalen?
Ik heb namelijk ook een C300e besteld, met Digital Lights én Burmester, en ik vroeg me af hoe je feedback kunt krijgen of de opties er op zullen zitten. Mijn verwachte leveringsdatum is pas augustus 2023.Veel succes verder.
Wagen is vorige woensdag toegekomen bij de dealer . Geleverd met alle opties. Ga hem volgende woensdag ophalen. In totaal 14 maanden tussen bestelling en levering.
Fijn! Veel plezier met uw wagen, je hebt er lang naar mogen uitkijkenBecap schreef: ↑19 mar 2023 11:22
Wagen is vorige woensdag toegekomen bij de dealer . Geleverd met alle opties. Ga hem volgende woensdag ophalen. In totaal 14 maanden tussen bestelling en levering.