Buiten dat Mercedes Me vaak niet goed werkt zal het nu nog moeilijker zijn om ze te bereiken, laat staan dat de persoon je in het Grieks gaat antwoorden
https://www.ad.nl/auto/massaontslag-mer ... t~aa5ddf28
Mercedes assistant
- snorremans_14
- Berichten: 1290
- Lid geworden op: 06 jul 2017 19:10
- Mercedes-Benz: W 247
- Specialisatie: Techniek
- Locatie: Zeist
MB B-klasse 220 (W247)Launch edition 194 PK, Designo Mountaingrey magno, Aut 7 bak, AMG line, AMG leder pakket, High perf.Led, 19" AMG multi spaak, Pano dak, Night pakket, KeylessGo, elek. verst. memory stoelen. spacers voor 10 mm, achter 15 mm
-
- Berichten: 410
- Lid geworden op: 14 jul 2013 19:17
De service van het Service Centrum was toch al niets, veel slechter kan het bijna niet worden.
Als ik dit lees kunnen we beter geld terug gaan vragen, we hebben bij de aanschaf van de auto ervoor betaald, maar Service krijgen zit er niet in.
Als ik dit lees kunnen we beter geld terug gaan vragen, we hebben bij de aanschaf van de auto ervoor betaald, maar Service krijgen zit er niet in.
-
- Berichten: 658
- Lid geworden op: 29 nov 2021 19:20
- Mercedes-Benz: B250E
Ik moet zeggen dat de service opzich prima is betreffende de app. De dealer helpt je gratis en als je het service centrum mailt krijg je altijd antwoord. De app kan hier en daar wel beter zeker qua snelheid in communiceren met de auto.
Qr code op deurstijl geloof ik.
Qr code op deurstijl geloof ik.
C350E en B250E
- Raimon
- Moderator
- Berichten: 11520
- Lid geworden op: 19 nov 2011 13:48
- Mercedes-Benz: W205, C180 2017, W204, C180 CGI 2013, ex W204, C180 CGI 2011, ex. C200k classic, W204 2007
- Specialisatie: Diagnosetechnicus MB
- Locatie: Zuid-holland
Is dit nog gebaseerd op je schade in het buitenland of zijn er meerdere contacten geweest?
Verder geen idee welke afdeling er weg gaat. Mijn I eerste lijn support zit al in Portugal sinds een jaar of wat. Garantie zaken, Xentry support en nog wat afdelingen zitten ook in Maastricht. Mogelijk dat die verhuizen. Ik gok dat het klantencontact veel meer medewerkers heeft aangezien 24/7 open in heel veel talen.
Greetz Raimon
Monteur bij Louwman Mercedes-Benz Gorinchem
Klik hier om contact op te nemen met Louwman Gorinchem
Nu in duidelijkere woorden: We stellen geen diagnose per mail!
Monteur bij Louwman Mercedes-Benz Gorinchem
Klik hier om contact op te nemen met Louwman Gorinchem
Nu in duidelijkere woorden: We stellen geen diagnose per mail!
-
- Berichten: 410
- Lid geworden op: 14 jul 2013 19:17
Daarna meerdere contacten momenten gehad, service en Mercedes, een lachertje.Raimon schreef: ↑12 feb 2023 22:21Is dit nog gebaseerd op je schade in het buitenland of zijn er meerdere contacten geweest?
Verder geen idee welke afdeling er weg gaat. Mijn I eerste lijn support zit al in Portugal sinds een jaar of wat. Garantie zaken, Xentry support en nog wat afdelingen zitten ook in Maastricht. Mogelijk dat die verhuizen. Ik gok dat het klantencontact veel meer medewerkers heeft aangezien 24/7 open in heel veel talen.
- snorremans_14
- Berichten: 1290
- Lid geworden op: 06 jul 2017 19:10
- Mercedes-Benz: W 247
- Specialisatie: Techniek
- Locatie: Zeist
Is maar de vraag of deze al in je auto verwerkt zit.
MB B-klasse 220 (W247)Launch edition 194 PK, Designo Mountaingrey magno, Aut 7 bak, AMG line, AMG leder pakket, High perf.Led, 19" AMG multi spaak, Pano dak, Night pakket, KeylessGo, elek. verst. memory stoelen. spacers voor 10 mm, achter 15 mm
Inmiddels vin in de app gezet en met de call knop in de auto contact gehad met de klantenservice en de auto gekoppeld.