Of een 209 CLK wat mij betreft

Natuurlijk, dat staat voorop. Maar dat een C klasse en lange afstanden “niet samengaan” ontkracht ik even, want ik doe al bijna vier jaar niet anders dan lange afstanden rijden in een C, en met m’n 1,93 cm ben ik ook niet de kleinste.
Leuke beslissingCorona Extra schreef: ↑25 jan 2023 12:32 Ben er ondertussen wel uit dat ik toch iets meer uit wil geven een een mooie W221 ga zoeken. Deze heb ik altijd al willen hebben de komende jaren zijn waarschijnlijk ook de enige jaren waarin dat dankzij de youngtimer regeling nog enigszins betaalbaar kan...
Mooie uitvoering idd! Niet helemaal fijn favoriete kleur, maar zal er eens een berichtje aan wagen. Dank voor de tipPeDe schreef: ↑25 jan 2023 13:12Leuke beslissingCorona Extra schreef: ↑25 jan 2023 12:32 Ben er ondertussen wel uit dat ik toch iets meer uit wil geven een een mooie W221 ga zoeken. Deze heb ik altijd al willen hebben de komende jaren zijn waarschijnlijk ook de enige jaren waarin dat dankzij de youngtimer regeling nog enigszins betaalbaar kan..., je moet zelf de slingers ophangen
![]()
Dan maar direct goed; een 500![]()
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... DES&vc=Car
Is dit niet iets? Prachtding toch![]()