Beste,
Ik ben op het punt voor de aankoop van w212 break 7g 190000km euro6.
De auto is altijd onderhouden bij de dealer tot vorig jaar.
Zijn er punten waarvoor ik bang moet zijn voor deze auto? Ketting, injectoren, dpf, egr, oliekooler,...?
Er is veel te lezen op internet met problemen...
Op wat kan ik beter letten tijdens bezichtiging?
Grtjs, Z.
Aanschaf w212 e200 cdi bluetec 2015
-
- Berichten: 3853
- Lid geworden op: 22 okt 2011 20:26
- Locatie: Oost Vlaanderen
Als je over alles zorgen moet maken wat op het internet staat moet je niks meer kopen.
Vooral opletten dat de ketting niet ratelt. Voor de rest je gevoel volgen.
Stabiele motorloop, vloeistoffen eens controleren (olie, koelvloeistof)
Vooral opletten dat de ketting niet ratelt. Voor de rest je gevoel volgen.
Stabiele motorloop, vloeistoffen eens controleren (olie, koelvloeistof)
- pascalvd
- Berichten: 5148
- Lid geworden op: 15 jan 2012 20:01
- Mercedes-Benz: w114 250c met 280 m110 en de w639 122cdi
- Specialisatie: techniek
- Locatie: lemmer
- Contacteer:
Ketting ( mijn taxi heeft er al 2 versleten (onder garantie) om651 w212))
Subframe achter (ook onder garantie vervangen )
Verder je gevoel laten spreken
Evt. Aankoop keuring bij de dealer
Subframe achter (ook onder garantie vervangen )
Verder je gevoel laten spreken
Evt. Aankoop keuring bij de dealer