De fotograaf die ik mee had is niet naar buiten geweest vanwege het regenachtige weer..Helmy schreef: ↑19 sep 2022 10:30Waar zie je maar 2 foto's, in ons album of de flickr pagina van Ad?
Als je in ons album maar 2 foto's ziet, kan dat kloppen, Arthur verzorgt normaal veel foto's maar hij was er niet bij deze keer, ikzelf heb maar heel weinig foto's gemaakt en vind ze eigenlijk niet de moeite waard te uploaden, en wat andere aanwezigen hebben gedaan weet ik niet precies.
Zomermeeting Louwman Breda, zondag 18 september 2022
- Mercedes-Benz W168
- Mercedes-Benz: C200 Kompressor • 2003 (W203)
Groeten, Florent
Uiteindelijk komt een Mercedes-Benz bij de échte liefhebber terecht.
Instagram:
allard.benz
Logboeken:
huidig: W203 • C200 Kompressor Elegance
ex: W168 • A160 Elegance
Instagram:
allard.benz
Logboeken:
- Mercedes-Benz W168
- Mercedes-Benz: C200 Kompressor • 2003 (W203)
Ook namens mij dank voor het organiseren van de meeting. Leuk om wat oude bekenden weer te zien. Was gezellig! En ook dank namens Louman Breda voor de mogelijkheid!
Groeten, Florent
Instagram:
allard.benz
Logboeken:
Instagram:
allard.benz
Logboeken:
- Ad B
- Mercedes-Benz: SLK280 ("Benzie")
Hoi,
Ik had míjn Flickr pagina alleen maar gelinkt, om te laten zien wat ik zoal op het plaatje zet...
Bij een volgende meeting die ik bezoek, zal ik 'm meenemen
(en gebruiken...)
Op mijn pagina staan géén foto's van gisteren... Mijn camera lag thuis in de kast...Helmy schreef: ↑19 sep 2022 10:30 Waar zie je maar 2 foto's, in ons album of de flickr pagina van Ad?
Als je in ons album maar 2 foto's ziet, kan dat kloppen, Arthur verzorgt normaal veel foto's maar hij was er niet bij deze keer, ikzelf heb maar heel weinig foto's gemaakt en vind ze eigenlijk niet de moeite waard te uploaden, en wat andere aanwezigen hebben gedaan weet ik niet precies.
Ik had míjn Flickr pagina alleen maar gelinkt, om te laten zien wat ik zoal op het plaatje zet...

Bij een volgende meeting die ik bezoek, zal ik 'm meenemen

- Steefje
- Mercedes-Benz: W221 S500 4-Matic W109 300 SEL 3.5
Ook van deze kant mijn dank voor organisatie voor het organiseren van dit evenement, Ik hem samen met Rainaldo een proefrit gemaakt in de W223 en de EQS. Dat was een leuke eerste kennismaking met elektrisch rijden maar ik hou het voorlopig nog bij mijn diesel.