er van uitgaande dat je een climax controle systeem hebt .
als je achterop je pomp een stekker of kabeltje hebt dan klopt dit ,
dan heb je geen magneet koppeling.
Dit is een vaste koppeling waar een breek plaat constructie in zit .
Wanneer de pomp zwaar loop breekt het plaatje.
En kan de poelie vrij draaien ten opzichte van de pomp.
In jou pomp zit een schijf die word versteld om de opbrengst van je pomp meer of minder te laten doen.
Ingeval van dat de airco geen druk meer heeft gaat deze in de nul /neutraal staan en draait de pomp vrij mee. helaas kan dit niet onbeperkt goed gaan.
En zal de pomp op de langere termijn inwendig verslijten .
Je waardes zijn inderdaad niet verkeerd.
Maar gezien jij de pomp kan verdraaien ten opzichte van de poelie is die dus gebroken.
Vito 2013 , Airco gevuld maar blaast lauw
- douwewe
- Berichten: 607
- Lid geworden op: 09 jan 2010 14:59
- Mercedes-Benz: w126
- Specialisatie: w126
- Locatie: sexbierum
een probleem word pas een probleem wanneer jij ergens een probleem van maakt
en een probleem is zo groot als jij hem maakt
Voor problemen groot of klein moet je in douwes prutshok zijn
en een probleem is zo groot als jij hem maakt
Voor problemen groot of klein moet je in douwes prutshok zijn
bedankt Douwe dat maakt het voor mij weer wat duidelijker
maar als ik de compressor draai met een dopsleutel dan gaat hij erg zwaar ,
de ene zegt dat is normaal omdat het een compressor is en de ander zegt dat het niet goed is
volgens mij heb ik een plaatje idd , heb trouwens handmatige airco
ik heb woensdag een afspraak met een ander bedrijf en even kijken wat hij zegt
maar als ik de compressor draai met een dopsleutel dan gaat hij erg zwaar ,
de ene zegt dat is normaal omdat het een compressor is en de ander zegt dat het niet goed is
volgens mij heb ik een plaatje idd , heb trouwens handmatige airco
ik heb woensdag een afspraak met een ander bedrijf en even kijken wat hij zegt