Nieuw op forum

Ben je nieuw? Stel jezelf dan hier voor!
Plaats reactie
MR.AMG
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 mei 2022 21:07
Mercedes-Benz: a 45 amg

21 mei 2022 21:15

Beste forumgangers,

Sinds vanavond heb ik een account op deze site gemaakt, aangezien ik dit vroeger ook had met een fordforum, en dat beviel me wel.

1.5 jaar geleden ben ik eigenaar geworden van een c klasse uit 2017, nu ben ik daarnaast nog op zoek naar een a45 amg 2017-2018.
Zijn er mensen hier met ervaring met deze auto? Waar op te letten etc? Ik heb er 1 op het oog, maar voor mijn gevoel iets aan de hoge KM stand (70k) wel full optie etc.
Ik merk dat vele ook veel uit het buitenland komen? Kan dat kloppen?

Geen idee of ik hier op het juiste topic ben, maar iig ik hoop wat van jullie te horen!

Dank alvast!

Gr.
Gebruikersavatar
AndyP
Donateur
Berichten: 1336
Lid geworden op: 05 nov 2020 13:08
Mercedes-Benz: S205 C180 Avant Garde Obsidian Schwarz
Locatie: Twente

23 mei 2022 10:55

Welkom hier. Gave auto zo'n A45 AMG. Ik kan je er weinig over vertellen maar sta wel te kijken dat je een km stand van 70k hoog vindt. Het is een Mercedes he! :D

Duurdere, luxe modellen komen veel uit omliggende landen idd. want daar goedkoper en dus interessant voor de NL occasion koper. Ik koop zelf altijd import en dat scheelde me in het extreemste geval 8k t.o.v. de NL dealer met exact dezelfde auto + km stand.
Let wel goed op dat de documentatie compleet is. Bij MB altijd te achterhalen omdat alles digitaal is. Zeker bij jongere auto's.

Suc6 met de zoektocht. Dat is meestal de leukste fase ;)
Check mijn S205 blog
viewtopic.php?t=108999
Plaats reactie