Advies clk 200komp of 240/320
Alvast bedankt voor de antwoorden.
De 320 zal moeilijk worden om een goeie te vinden, dus zal een 240 worden.
Nu heb ik een vraag, wat kan ik nog met de originele tefoonhouder/aansluiting?
1 Is deze gemakkelijk te verwijderen of kan ik deze aanpassen.
2 een nieuw systeem plaatsen met Android/Bluetooth.
Het systeem wat ik bedoel is op de foto.
De 320 zal moeilijk worden om een goeie te vinden, dus zal een 240 worden.
Nu heb ik een vraag, wat kan ik nog met de originele tefoonhouder/aansluiting?
1 Is deze gemakkelijk te verwijderen of kan ik deze aanpassen.
2 een nieuw systeem plaatsen met Android/Bluetooth.
Het systeem wat ik bedoel is op de foto.
- Bijlagen
-
- Screenshot_20210708-012938_AutoScout24.jpg (51.66 KiB) 780 keer bekeken
- denman1710
- Donateur
- Berichten: 2848
- Lid geworden op: 22 apr 2007 10:43
- Mercedes-Benz: C219 CLS 500 - W115 200 - W201 190E - Corvette C5 Conv.
- Locatie: Westen des (bra)lands
- Contacteer:
Heb je nou al proefritjes gemaakt? Want of die 240 het nou moet zijn......
Ja, bevalt goed.
Schakelen zonder problemen, vermogen te kort kan ik niet zeggen. Ga van een bmw 318i met 129pk naar 170pk, dat is dus duidelijk merkbaar.
Motor loopt ook mooi rustig.
Interieur is netjes ondanks 270km op de klok.
Met een 320 nog niet kunnen rijden, dus nog niet kunnen vergelijken.
Maar ik plaats pas foto's als ik de auto gekocht heb.
Zijn namelijk 2 240's , 1 standaard en 1 met een aangepast dubbel uitlaat systeem, waarbij een klep voor meer of minder geluid.
Maar wat radio betreft , waar mijn vraag over gaat, beiden dezelfde radio uitvoering.
Schakelen zonder problemen, vermogen te kort kan ik niet zeggen. Ga van een bmw 318i met 129pk naar 170pk, dat is dus duidelijk merkbaar.
Motor loopt ook mooi rustig.
Interieur is netjes ondanks 270km op de klok.
Met een 320 nog niet kunnen rijden, dus nog niet kunnen vergelijken.
Maar ik plaats pas foto's als ik de auto gekocht heb.
Zijn namelijk 2 240's , 1 standaard en 1 met een aangepast dubbel uitlaat systeem, waarbij een klep voor meer of minder geluid.
Maar wat radio betreft , waar mijn vraag over gaat, beiden dezelfde radio uitvoering.
Ben gisteren gaan kijken naar de een 320 auto, gaat het niet worden.
Twee verschillende koplampen, voorspatbord wat niet precies aansluit in het verlengde van de deur.
Spiegel wat een tik heeft gekregen.
Vermoed lichte schade maar, volgens verkoper niet.
Wat betreft de gemodificeerde auto, heb ik mijn twijfels.
Je doet dit niet om rustig te toeren.
Twee verschillende koplampen, voorspatbord wat niet precies aansluit in het verlengde van de deur.
Spiegel wat een tik heeft gekregen.
Vermoed lichte schade maar, volgens verkoper niet.
Wat betreft de gemodificeerde auto, heb ik mijn twijfels.
Je doet dit niet om rustig te toeren.
Hallo,
Vandaag bij een clk 240 gaan kijken, ziet er netjes uit moet wel gepoetst worden.
Is alleen een probleem met de onderkant van de deur, roest vorming.
Is dit redelijk te herstellen.of wordt het meteen nieuwe deur?
Auto heeft 210000km op de klok en moet een b-beurt krijgen, is daar iets meer als 1000km over heen.
Of staan laten ,is een voorbode voor de rest.
Alvast bedankt
Vandaag bij een clk 240 gaan kijken, ziet er netjes uit moet wel gepoetst worden.
Is alleen een probleem met de onderkant van de deur, roest vorming.
Is dit redelijk te herstellen.of wordt het meteen nieuwe deur?
Auto heeft 210000km op de klok en moet een b-beurt krijgen, is daar iets meer als 1000km over heen.
Of staan laten ,is een voorbode voor de rest.
Alvast bedankt
- Bijlagen
-
- 20210721_194816.jpg (47.54 KiB) 631 keer bekeken
- denman1710
- Donateur
- Berichten: 2848
- Lid geworden op: 22 apr 2007 10:43
- Mercedes-Benz: C219 CLS 500 - W115 200 - W201 190E - Corvette C5 Conv.
- Locatie: Westen des (bra)lands
- Contacteer:
Ik zeg.....laten staan. Roest komt nooit goed.
Oke, dan zoeken we verder.
Deze staat namelijk kort bij huis te koop.
- René SLK230
- Berichten: 11252
- Lid geworden op: 01 dec 2016 20:56
- Mercedes-Benz: W213 M274 E200 bj 2018, W114 /8 M110 280 bj 1972, W115 /8 OM615 200D bj 1975, (ex W211 E320, ex SLK230 R170, ex 2x W203 C200k)
- Specialisatie: Relativeren
- Locatie: Den Haag
Dan kan je bijna alles op leeftijd laten staan.
Wil je rijden of kijken.
Deuren zijn te repareren of vervangen. Pas als dorpelkopjes en spatschermranden mee gaan doen kan je beter verder kijken, of 4-5 mee incalculeren. En spuitwerk
Hangt ook van het model af, of dat de moeite waard is natuurlijk.
Een goed rijdende auto; Díe te vinden…
volledig gek te doen, zo lang er lente is in de wereld
E.E. Cummings
E.E. Cummings
- denman1710
- Donateur
- Berichten: 2848
- Lid geworden op: 22 apr 2007 10:43
- Mercedes-Benz: C219 CLS 500 - W115 200 - W201 190E - Corvette C5 Conv.
- Locatie: Westen des (bra)lands
- Contacteer:
Maar we hebben het hier over een 13 in dozijn auto. Als je daar zoveel geld voor gaat vrijmaken, komt het nogmaals....nooit goed.
- René SLK230
- Berichten: 11252
- Lid geworden op: 01 dec 2016 20:56
- Mercedes-Benz: W213 M274 E200 bj 2018, W114 /8 M110 280 bj 1972, W115 /8 OM615 200D bj 1975, (ex W211 E320, ex SLK230 R170, ex 2x W203 C200k)
- Specialisatie: Relativeren
- Locatie: Den Haag
volledig gek te doen, zo lang er lente is in de wereld
E.E. Cummings
E.E. Cummings
Even een update,
Vandaag voor de 5de keer bij een clk gaan kijken, ook proefgereden.
Motor en automaatbak echt wat een genot maar, allemaal roestvorming.
Onder aan de deur of de spatborden, één zelfs bij de kentekenverlichting.
Bij sommige brak gewoon de rand af aan de binnenkant van het spatbord.
Wordt er echt niet vrolijk van
Vandaag voor de 5de keer bij een clk gaan kijken, ook proefgereden.
Motor en automaatbak echt wat een genot maar, allemaal roestvorming.
Onder aan de deur of de spatborden, één zelfs bij de kentekenverlichting.
Bij sommige brak gewoon de rand af aan de binnenkant van het spatbord.
Wordt er echt niet vrolijk van