Hoi,
Het glas van mijn linker achterlicht unit die in de kofferklep zit is gesneuveld.
Een vervangende unit is wel te vinden.
De bekleding is deels los, afklepje los gehaald. Ik zie deels de unit en een grijs/wit blok met moer deze ook los maar de unit is niet los te krijgen.
Echter hoe demonteer ik nu deze unit uit de achterklep ?
Gaat om een limousine (sedan).
W212 - bj 2013 modelplege- achterlicht in kofferklep demonteren
- sigaar
- Berichten: 52
- Lid geworden op: 29 apr 2007 12:20
- Mercedes-Benz: 280CE / E220 d Business solution AMG / Volvo S60 I - 2.4
- Locatie: een dorpskern in het groene hart
De duurzame mens rijdt een Mercedes-Benz en Groot ander is er een kans bij ongeluk op de Dood.
(ex W123 -300 D, W210 - E300 TD , W212 E350 & 220 Bluetec ( 2 x economisch total loss MB met dank aan mede weggebruikers )
(ex W123 -300 D, W210 - E300 TD , W212 E350 & 220 Bluetec ( 2 x economisch total loss MB met dank aan mede weggebruikers )
- sigaar
- Berichten: 52
- Lid geworden op: 29 apr 2007 12:20
- Mercedes-Benz: 280CE / E220 d Business solution AMG / Volvo S60 I - 2.4
- Locatie: een dorpskern in het groene hart
Dank je wel.
Helaas zie je niet exact wat hij nu voor handeling uit voert.
Het lijkt met wat geweld dat de unit er uit wordt gedrukt - zie alleen de draadeind en niet het witte blokje.
Helaas zie je niet exact wat hij nu voor handeling uit voert.
Het lijkt met wat geweld dat de unit er uit wordt gedrukt - zie alleen de draadeind en niet het witte blokje.
De duurzame mens rijdt een Mercedes-Benz en Groot ander is er een kans bij ongeluk op de Dood.
(ex W123 -300 D, W210 - E300 TD , W212 E350 & 220 Bluetec ( 2 x economisch total loss MB met dank aan mede weggebruikers )
(ex W123 -300 D, W210 - E300 TD , W212 E350 & 220 Bluetec ( 2 x economisch total loss MB met dank aan mede weggebruikers )
- Sanderet
- Berichten: 583
- Lid geworden op: 19 jan 2013 19:49
- Mercedes-Benz: w212 E350cdi + W668 609D, W211 E320 2002
- Locatie: Ammerzoden
Ik heb hem er een paar weken geleden ook uitgehaald Om het achteruit rij lampje te wisselen.
Als ik het goed herinner sleuteltje 8 pakken (steek ratel sleutel) en gewoon die moer helemaal los draaien, gaat in Het begin lastig.
Tot het eind los draaien en het witte blokje voorzichtig een kwart slag draaien
Zo kreeg ik hem er uit
En niet vergeten eerst het stekkertje los te maken die houd hem deels tegen.
Als ik het goed herinner sleuteltje 8 pakken (steek ratel sleutel) en gewoon die moer helemaal los draaien, gaat in Het begin lastig.
Tot het eind los draaien en het witte blokje voorzichtig een kwart slag draaien
Zo kreeg ik hem er uit
En niet vergeten eerst het stekkertje los te maken die houd hem deels tegen.
W211 E320, 2002, w212 E350cdi 2009, W668 609D 1990.
- sigaar
- Berichten: 52
- Lid geworden op: 29 apr 2007 12:20
- Mercedes-Benz: 280CE / E220 d Business solution AMG / Volvo S60 I - 2.4
- Locatie: een dorpskern in het groene hart
Dank je wel.
Net gezocht op "reverse light w212" dit levert deze link op :
https://www.carcarekiosk.com/video/2013 ... erse_light
Daar wordt de moer los gedraaid en valt het witte blokje naar beneden, dus wellicht wat WD40 er tussen en wat wrikken om het witte blokje los te krijgen.
Net gezocht op "reverse light w212" dit levert deze link op :
https://www.carcarekiosk.com/video/2013 ... erse_light
Daar wordt de moer los gedraaid en valt het witte blokje naar beneden, dus wellicht wat WD40 er tussen en wat wrikken om het witte blokje los te krijgen.
De duurzame mens rijdt een Mercedes-Benz en Groot ander is er een kans bij ongeluk op de Dood.
(ex W123 -300 D, W210 - E300 TD , W212 E350 & 220 Bluetec ( 2 x economisch total loss MB met dank aan mede weggebruikers )
(ex W123 -300 D, W210 - E300 TD , W212 E350 & 220 Bluetec ( 2 x economisch total loss MB met dank aan mede weggebruikers )