In deze auto vraag je "hey Mercedes, hoe laat is het?" i.p.v. zelf op een klokje te moeten kijken
Wen maar vast aan het touchscreen, over een paar jaar hebben ze het allemaal, de W206 krijgt hem ook.
Grensverleggende luxe, veiligheid en autonomie: de nieuwe Mercedes-Benz S-Klasse (BR223)
- Rainaldo
- Beheerder
- Berichten: 7804
- Lid geworden op: 29 sep 2005 23:45
- Mercedes-Benz: W212 E200CGI
- Specialisatie: Financiële forumzaken
- Locatie: Nieuwpoort - NL
- Contacteer:
--------------------------------------------------------------------------------
Forumkentekenplaathouder kopen?
Garagekosten uitgespaard? Stuur mij een PB en wordt donateur.
Uitleg wagenkaart/datakaart (klik)
**| Werkt bij Mercedes-Benz dealer Louwman Gorinchem |**
Forumkentekenplaathouder kopen?
Garagekosten uitgespaard? Stuur mij een PB en wordt donateur.
Uitleg wagenkaart/datakaart (klik)
**| Werkt bij Mercedes-Benz dealer Louwman Gorinchem |**
- Marco
- Forum Held
- Berichten: 8039
- Lid geworden op: 05 apr 2006 12:27
- Mercedes-Benz: ㉦ S211 Exyz 2004
- Specialisatie: 3D Engineering softw. consult
- Locatie: 078
- Contacteer:
Dat vind ik wel een leuk vergelijk dit...Borgmonster schreef: ↑04 okt 2020 18:38 Alle mechanische onderdelen zijn onderhevig aan slijtage, is het algemene idee. Nu valt dat wel mee bij een goed ontwerp...
Al die mechanische verslijtende onderdelen die zijn nog lang niet uit de running als dat 2 cent kostende prut ICtje besluit er mee op te houden...
Probleem bij dat 2 cent kostende prut ICtje is dat daarmee een hele unit vervangen moet worden...
Dus:
- mechanisch klokje kapot (hoe dan? die dingen draaien 100 jaar als het moet) = klokje uitwisselen
- digitale klok in je flashy digitale multi media ultra wide (of long) screen kapot = een half auto interieur vervangen of minimaal verbouwen...
Welke idioot heeft dan verzonnen dat ik nu zoveel effort moet steken in het te weten te komen hoe laat het is?
Even op de klok kijken gaat toch veel sneller?
Gr. Marco * 00\=i=/00
-/-
x=6-4 | y=x*2 | z=(x*y)-(x+x)*x
Cilinderindex: x+y | Prestatie-index: y | Verbruiksindex: x*y | Probleemindex: z
-/-
x=6-4 | y=x*2 | z=(x*y)-(x+x)*x
Cilinderindex: x+y | Prestatie-index: y | Verbruiksindex: x*y | Probleemindex: z
- René SLK230
- Berichten: 11254
- Lid geworden op: 01 dec 2016 20:56
- Mercedes-Benz: W213 M274 E200 bj 2018, W114 /8 M110 280 bj 1972, W115 /8 OM615 200D bj 1975, (ex W211 E320, ex SLK230 R170, ex 2x W203 C200k)
- Specialisatie: Relativeren
- Locatie: Den Haag
Dat is om wakker te blijven, zodat (omdat als n camera ziet dat je je oogjes luikt) de auto niet vanzelf stopt...Marco schreef: ↑05 okt 2020 08:00Dat vind ik wel een leuk vergelijk dit...Borgmonster schreef: ↑04 okt 2020 18:38 Alle mechanische onderdelen zijn onderhevig aan slijtage, is het algemene idee. Nu valt dat wel mee bij een goed ontwerp...
Al die mechanische verslijtende onderdelen die zijn nog lang niet uit de running als dat 2 cent kostende prut ICtje besluit er mee op te houden...
Probleem bij dat 2 cent kostende prut ICtje is dat daarmee een hele unit vervangen moet worden...
Dus:
- mechanisch klokje kapot (hoe dan? die dingen draaien 100 jaar als het moet) = klokje uitwisselen
- digitale klok in je flashy digitale multi media ultra wide (of long) screen kapot = een half auto interieur vervangen of minimaal verbouwen...
Welke idioot heeft dan verzonnen dat ik nu zoveel effort moet steken om te weten te komen hoe laat het is?
Even op de klok kijken gaat toch veel sneller?
volledig gek te doen, zo lang er lente is in de wereld
E.E. Cummings
E.E. Cummings
- Borgmonster
- Berichten: 3825
- Lid geworden op: 19 mei 2015 00:03
- Mercedes-Benz: W205 C350e - 2015
- Locatie: Flevopolder
Ik krijg Teletubbie herinneringen.
“Hoe laat is het?”
“Tijd om naar bed te gaan, tijd om naar bed te gaan!”
“Hoe laat is het?”
“Tijd om naar bed te gaan, tijd om naar bed te gaan!”
Groet, Koos
C350e - mijn eerste wagen waarmee ik stilstond door pech maar die toch het beste rijdt - zie de foto's van "Kees m'n Sjees" in mijn Galerij
C350e - mijn eerste wagen waarmee ik stilstond door pech maar die toch het beste rijdt - zie de foto's van "Kees m'n Sjees" in mijn Galerij
- GamesBond
- Berichten: 88
- Lid geworden op: 23 aug 2011 00:42
- Mercedes-Benz: Huidig R170 : SLK230(2000) + SLK32(2001), W222 : S500e(2015) + S63 4M+(2019), C207 E200 Cabrio (2014), R230 SL63(2010), W164 ML320 CDI 4MATIC (2007). Verkocht : R170 SLK 230 (1997) , E250 CDI (2009)
Ik vond dat klokje in mijn W222 kneiter lelijk en heb mijn telefoon houder er overheen gehangen. Net als dat grootvaders 'opa' stuur dat je verplicht was te bestellen voor 700, vreselijk. Voor de rest een prima auto, rij er al 5 jaar in. Nu wachten op de S73Borgmonster schreef: ↑03 okt 2020 00:30 Ik vind in mijn W205 het lichtje op de usb lader al irritant in het donker. Hoe zal dat zijn met zo’n megascherm? Of gaat dat automatisch uit als het donker wordt?
Ennuh: een S zonder klokje? Manmanman.
- Helmy
- Beheerder
- Berichten: 7564
- Lid geworden op: 23 jan 2010 20:29
- Mercedes-Benz: '11 C218 CLS350 CDI AMG
- Specialisatie: Nieuws, Design, Google
- Contacteer:
Met de introductie van de reguliere motoriseringen is het nu tijd de focus naar de AMG('s?). Hieronder de S63 e met 4.0 V8 ondersteund door een elektromotor voor een gecombineerd vermogen van rond de 700 pk. Wat vooral opvalt is dat dus ook de S aan de Ster ín de grille moet geloven... Foto's via Motor1.com.
- Bijlagen
-
- BR223-S63e-spy-oct20-01.jpg (163.02 KiB) 2019 keer bekeken
-
- BR223-S63e-spy-oct20-02.jpg (191.37 KiB) 2019 keer bekeken
-
- BR223-S63e-spy-oct20-03.jpg (139.63 KiB) 2019 keer bekeken
-
- BR223-S63e-spy-oct20-04.jpg (127.18 KiB) 2019 keer bekeken
Nu: '11 218.323 AMG-pakket
Ex: '94 202.020 Sport -- '01 203.004 Classic -- '00 202.134 Elegance Selection
Ex: '94 202.020 Sport -- '01 203.004 Classic -- '00 202.134 Elegance Selection