Slechte heldere koplampen

Sloperijen, dealers, leveranciers
Plaats reactie
jdr
Berichten: 113
Lid geworden op: 31 jul 2011 20:39
Mercedes-Benz: R171

28 apr 2017 15:20

Bij [xxxx] een jaar geleden heldere koplampen gekocht,maar net naar 1 jaar laat de chroomlaag in de lampen los.Bij melding bij [xxxx] kreeg ik enkel een berichtje dat de garantie voorbij was.zij gaan dus ervan uit dat de houdbaarheid van de lampen 1 jaar is.zij maken geen melding naar de leverancier en ik mag niet verwachten dat heldere koplampen meer dan 1 jaar meegaan. Om negatieve reacties te voorkomen, hebben zij geen mogelijkheid om revieuws te plaatsen op hun site. Eigenlijk zegt dit al genoeg! Deze mededeling wil ik graag delen,zodat mede Mercedes rijders gewaarschuwd zijn. Voor alle duidelijk geef ik hierbij ook aan dat mijn Slk altijd droog staat en dat ik standaard lampen met de voorgeschreven wattage gebruikt worden :twisted:

Moderator Arjen schreef:

Ik heb de naam van dit bedrijf even weggehaald. Het is vervelend dat je ergens een negatieve ervaring hebt bij een bedrijf, maar het is en blijft alleen jouw visie op de zaak. Je kunt niet verwachten dat ieder bedrijf 24/7 het WWW afstruint op zoek naar (negatieve) recenties en daar dan direct zelf op reageert (om de andere kant van het verhaal te plaatsen). Als je een probleem met een onderneming hebt, los het dan met dit bedrijf op en niet via het spuien van je gal op het WWW.

olle griese
Berichten: 107
Lid geworden op: 05 mar 2017 13:23
Mercedes-Benz: W203 200 compressor
Locatie: Groningen

28 apr 2017 21:11

Als TS er alles aan heeft gedaan om op een nette manier te communiceren met de leverancier maar alles wordt afgedaan met "de levensduur van 1 jaar is acceptabel" vind ik dat het best mag worden vermeld.
Al was het alleen maar om anderen te waarschuwen.
Maar ok, niet mijn beleid op dit forum, dat moet dan ook weer worden gerespecteerd.
Dit is b.v. een soortgelijks verhaal van mij op een ander forum, en dat heeft velen behoed voor ellende.
https://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=1&t=46071
jdr
Berichten: 113
Lid geworden op: 31 jul 2011 20:39
Mercedes-Benz: R171

28 apr 2017 21:53

Ik heb de situatie alleen maar geschetst om andere leden te waarschuwen. Ik blijf erbij dat het niet normaal is dat de chroomlaag los laat naar 1 jaar bij nieuwe heldere koplampen.
Anders geformuleerd is er een bedrijf van autospullen die zich nauwgezet aan de garantietermijn houdt en helaas niet doet wat je verwacht. De levering etc was gewoon goed,maar de kwaliteit en de nazorg niet. Let in ieder geval dan op dat je een site kiest waar je zelf ook revieuws kan plaatsen. Deze zijn er. :D
Plaats reactie