Importeren van Mercedes

Sloperijen, dealers, leveranciers
Plaats reactie
lolke
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 jun 2010 11:11
Mercedes-Benz: W123, W114, C-klasse

30 jun 2010 15:17

Hallo forum leden,

Mijn naam is Lolke Dijkstra, al een jaar of tien rijd ik Mercedes (W114, W123, C-klasse). Op het moment heb ik een W123 en C-klasse (ca. 10 jaar oud). Ik moet zeggen dat ik een persoonlijke voorkeur heb voor oldtimers (van Mercedes). Echt mooie en fijn rijdende auto's. Al geef ik meteen toe dat de moderne (met name grotere) auto's ook erg fijn rijden..

Enige tijd geleden heb ik een nieuw business initiatief opgestart, en ik wil dat ook graag bij jullie onder de aandacht brengen. De reden? Ik denk dat het voor jullie potentieel heel interessant kan zijn. Mijn firma biedt import services voor auto's uit m.n. Duitsland. Vanwege mijn affiniteit met Mercedes, hebben we besloten tot een stunt: 10% korting op alle tarieven gedurende juli en augustus, maar wel met een voorwaarde: Het moet een Mercedes zijn. Ik hoop dat jullie het op prijs stellen.. En tevens, als je de 10% korting wilt claimen vermeld dan a.u.b. mercedesforum in het bericht bij de bestelling. Dan zorg ik ervoor dat je de 10% krijgt!

Met vriendelijke groet,
Lolke Dijkstra
http://www.abcimport.nl
Plaats reactie