Wij hebben onlangs onze nieuwe Vito 114 CDI automaat in gebruik genomen.
Automaat is enkel mogelijk icm. achterwielaandrijving en dus alleen met Mercedes motoren.
Hij wordt ingezet voor o.a. drukwerkvervoer, daarom betreft dit een zware uitvoering (3200kg), achterdeuren en 2 schuifdeuren.
Omdat het ook een reclamemiddel betreft, een vrij dure en nette uitvoering aangeschaft met zeer veel opties.
Een mooie fijne bus, enkel let wel op dat wanneer gekozen wordt voor betimmering achterin je ook meeneemt of de traptreden bij de schuifdeur(en) opgevuld moet worden of niet. Bij ons niet gedaan, en nu spijt van (losse spullen schuiven in een bocht de traptreden in en komen naar buiten als je de schuifdeur opent.
De nieuwe Mercedes-Benz Vito!
Dat schuiven ligt vooral aan je rijstijl en manier van beladen. Maar je uitsparingen weer dicht maken is niet moeilijk. Twee losse hoekprofielen 100 x 100 lengte 1500mm over het gat leggen is ook een optie. Dan heb je ook gelijk een opstaande rand. Mocht je niet begrijpen wat ik bedoel, dan maak ik morgen een foto.
Ik moet nog steeds wennen aan de nieuwe Vito, maar dejouwe is wel erg netjes.
Ik moet nog steeds wennen aan de nieuwe Vito, maar dejouwe is wel erg netjes.
Only dead fish go with the flow
- MaxB
- Berichten: 1756
- Lid geworden op: 04 jun 2011 21:32
- Mercedes-Benz: X204 GLK200 AMG 2015
- Specialisatie: ICT
- Locatie: Limburg
Vind het een erg mooie bus!
Eindelijk weer een bus met een mooie flinke neus!
Eindelijk weer een bus met een mooie flinke neus!
EX: S204 C180CGI 2012 Facelift | W204 C180K 2009| S204 C180K AMG 2009 Calcite white | S202 C220 CDI Sport 2000
-------------------------------------------
-------------------------------------------