BNN-presentatrice Nicolette Kluiver voelt zich veilig

De officiële media/persberichten.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Peter
Oprichter
Berichten: 44423
Lid geworden op: 03 jul 2005 13:19
Mercedes-Benz: ✇ Ja ✇
Locatie: Achterhoek
Contacteer:

20 aug 2009 16:06

Afbeelding
Persbericht
Bron: Mercedes-Benz Nederland
BNN-presentatrice Nicolette Kluiver voelt zich veilig in haar nieuwe smart

Vorige maand is er op de A1 een auto met volle snelheid achter op de smart van Nicolette Kluijver ingereden. De BNN-presentatrice kwam met de schrik en een hersenschudding vrij, haar smart fortwo cabrio heeft de klap goed opgevangen en is uiteindelijk ‘total loss’ verklaard. Want ondanks de compacte afmeting van de unieke stadsauto, zorgt de bijzondere kooiconstructie voor de beste bescherming. Door dit systeem is smart de veiligste auto’s in haar prijsklasse.
Nicolette Kluiver nam onlangs bij het smart center in Amsterdam haar nieuwe smart in gebruik. ‘De aanrijding op de A1 is een traumatische ervaring. Ik ben heel blij dat ik door de bescherming van de kooiconstructie van mijn smart aan dit ongeluk alleen een zware hersenschudding heb overgehouden. In een andere auto had het heel anders kunnen aflopen. Ik voel me nu veiliger dan ooit in mijn smart en ben blij dat ik vandaag weer in mijn eigen cabrio kan wegrijden’, aldus Nicolette Kluiver.

Het crashmanagementsysteem en de bijzondere constructie van de smart zorgen voor de beste bescherming voor de inzittenden. Door dit systeem is smart een van de veiligste auto’s in haar prijsklasse. Voor meer informatie over smart, ga naar http://www.smart-amsterdam.nl.
Bijlagen
727772_1320101_3054_2036_090803_02_nicolette_kluijver_smart2[1].jpg
#doeslief
Plaats reactie