Ok, ik zag hem alleen na de race zeggen dat het wat hem betreft een incident was, niet dat ie fout is.
Je kan ook nog aanvoeren dat hij had verwacht dat hij met uitaccellerren de honda nog wel had gepakt met mercedes power.
Leuke discussie dat wel met heel veel voors en tegens .
en dan... ALONSO terug bij Renault!!!!!!!!
Formule 1 2020
GaaP?
Niet dat het slim is, maar het geeft gegarandeerd kijkplezier.
Als de renault mee kan komen kan hij dan het verschil maken?
Ik denk van wel. Rijd hij Ocon zoek? Ik denk van wel.
Als de renault niet mee kan komen (zeer waarschijnlijk) dan worden het vast leuke boordradio's.
Vind het zonde van zijn Talent, maar leuke tv wordt het denk ik wel.
groet Patrick
Niet dat het slim is, maar het geeft gegarandeerd kijkplezier.
Als de renault mee kan komen kan hij dan het verschil maken?
Ik denk van wel. Rijd hij Ocon zoek? Ik denk van wel.
Als de renault niet mee kan komen (zeer waarschijnlijk) dan worden het vast leuke boordradio's.
Vind het zonde van zijn Talent, maar leuke tv wordt het denk ik wel.
groet Patrick
Mercedes 560 SEC 1986
- Marco
- Forum Held
- Berichten: 8039
- Lid geworden op: 05 apr 2006 12:27
- Mercedes-Benz: ㉦ S211 Exyz 2004
- Specialisatie: 3D Engineering softw. consult
- Locatie: 078
- Contacteer:
Ja, gaap...
Begrijp me niet verkeerd: ik denk dat Alonso zijn talent bewezen heeft, al helemaal toen Ferrari ook niet zo denderend presteerde en hij nog het meeste er uit wist te halen, maar zijn tijd is geweest, dit wordt een re-entre ala Kimi, maar misschien zie ik het allemaal wel te zwart en gaan we nog wat moois zien van die oude knarren...
Gr. Marco * 00\=i=/00
-/-
x=6-4 | y=x*2 | z=(x*y)-(x+x)*x
Cilinderindex: x+y | Prestatie-index: y | Verbruiksindex: x*y | Probleemindex: z
-/-
x=6-4 | y=x*2 | z=(x*y)-(x+x)*x
Cilinderindex: x+y | Prestatie-index: y | Verbruiksindex: x*y | Probleemindex: z
- mr. Michel
- Beheerder
- Berichten: 13903
- Lid geworden op: 01 mei 2007 01:10
- Mercedes-Benz: ㉦ W211 E240 (2003)
- Specialisatie: BBQ
- Locatie: Een leuk durp in Gelderland
15 miljoen per jaar met een tweejarig contract naar verluidt.
Er gaan jaren voorbij dat het hier niet binnenkomt
Waar geen wil is, is een uitweg
Oo\=㉦=/oO
Oo\=㉦=/oO
-
- Forum Held
- Berichten: 1504
- Lid geworden op: 29 jul 2009 12:28
- Mercedes-Benz: S211 220cdi
- Locatie: Zeist
Franse francs toch?mr. Michel schreef: ↑09 jul 2020 20:4115 miljoen per jaar met een tweejarig contract naar verluidt.
Er gaan jaren voorbij dat het hier niet binnenkomt
- MBenzNL
- Moderator
- Berichten: 20706
- Lid geworden op: 03 jul 2005 19:37
- Specialisatie: sinds 18-12-2018 niet meer
- Locatie: Achterhoek
- Contacteer:
ach...dan kan het er ook niet uit gaanmr. Michel schreef: ↑09 jul 2020 20:41 15 miljoen per jaar met een tweejarig contract naar verluidt.
Er gaan jaren voorbij dat het hier niet binnenkomt
zwaar overbetaald IMHO
greetingz,
- Marco
- Forum Held
- Berichten: 8039
- Lid geworden op: 05 apr 2006 12:27
- Mercedes-Benz: ㉦ S211 Exyz 2004
- Specialisatie: 3D Engineering softw. consult
- Locatie: 078
- Contacteer:
Bizar...
Volgens de media verteld Alonso tegen Renault: vergeet 2021, en lijkt zich volledig te focussen op het nieuwe reglement een jaar later...
Ofwel volgend jaar rijdt hij dus blijkbaar voor een slordige 15.000.000 een paar "oefen rondjes"...
Dat zal lekker motiverend zijn voor die monteurs...
Volgens de media verteld Alonso tegen Renault: vergeet 2021, en lijkt zich volledig te focussen op het nieuwe reglement een jaar later...
Ofwel volgend jaar rijdt hij dus blijkbaar voor een slordige 15.000.000 een paar "oefen rondjes"...
Dat zal lekker motiverend zijn voor die monteurs...
Gr. Marco * 00\=i=/00
-/-
x=6-4 | y=x*2 | z=(x*y)-(x+x)*x
Cilinderindex: x+y | Prestatie-index: y | Verbruiksindex: x*y | Probleemindex: z
-/-
x=6-4 | y=x*2 | z=(x*y)-(x+x)*x
Cilinderindex: x+y | Prestatie-index: y | Verbruiksindex: x*y | Probleemindex: z
- Helmy
- Beheerder
- Berichten: 7564
- Lid geworden op: 23 jan 2010 20:29
- Mercedes-Benz: '11 C218 CLS350 CDI AMG
- Specialisatie: Nieuws, Design, Google
- Contacteer:
Dan heeft hij de media training van Abiteboulshit dus al gehad, Ricciardo zei hetzelfde. Nee, het eerste jaar wordt ontwikkeling en het jaar daarna staan we er. Ja, hebben we gezien.
Nu: '11 218.323 AMG-pakket
Ex: '94 202.020 Sport -- '01 203.004 Classic -- '00 202.134 Elegance Selection
Ex: '94 202.020 Sport -- '01 203.004 Classic -- '00 202.134 Elegance Selection
- Marco
- Forum Held
- Berichten: 8039
- Lid geworden op: 05 apr 2006 12:27
- Mercedes-Benz: ㉦ S211 Exyz 2004
- Specialisatie: 3D Engineering softw. consult
- Locatie: 078
- Contacteer:
Ferrari heeft het uitstekend gedaan naar mijn idee... zouden ze elke keer moeten doen en wel zo vroeg mogelijk in de wedstrijd...
Hoogte punten waren de gevechten in het middenveld (Perez!) en een kort gevechtje van Max en Valteri (kansloos, hoe mooi ook) maar verder is het wel duidelijk hoe de rest van het jaar gaat verlopen, MB nog steeds opper en oppermachtig, iedereen is gewoon kansloos...
Mclaren goed op weg, Haas nog steeds geen remmen...
Zonder publiek duidelijk een mindere ervaring
Nu zelfs bekers uitdelen op robot karretjes, het wordt allemaal wel heel erg minimaal zo...
Maar HAM en VER geven elkaar wel een hand (zonder handschoenen)
Hoogte punten waren de gevechten in het middenveld (Perez!) en een kort gevechtje van Max en Valteri (kansloos, hoe mooi ook) maar verder is het wel duidelijk hoe de rest van het jaar gaat verlopen, MB nog steeds opper en oppermachtig, iedereen is gewoon kansloos...
Mclaren goed op weg, Haas nog steeds geen remmen...
Zonder publiek duidelijk een mindere ervaring
Nu zelfs bekers uitdelen op robot karretjes, het wordt allemaal wel heel erg minimaal zo...
Maar HAM en VER geven elkaar wel een hand (zonder handschoenen)
Laatst gewijzigd door Marco op 12 jul 2020 17:26, 2 keer totaal gewijzigd.
Gr. Marco * 00\=i=/00
-/-
x=6-4 | y=x*2 | z=(x*y)-(x+x)*x
Cilinderindex: x+y | Prestatie-index: y | Verbruiksindex: x*y | Probleemindex: z
-/-
x=6-4 | y=x*2 | z=(x*y)-(x+x)*x
Cilinderindex: x+y | Prestatie-index: y | Verbruiksindex: x*y | Probleemindex: z
- Helmy
- Beheerder
- Berichten: 7564
- Lid geworden op: 23 jan 2010 20:29
- Mercedes-Benz: '11 C218 CLS350 CDI AMG
- Specialisatie: Nieuws, Design, Google
- Contacteer:
Sluit ik me helemaal bij aan. Wordt wel een lastig verhaal vind ik voor Red Bull, het gaat naar Mercedes is als vanouds.Marco schreef: ↑12 jul 2020 16:59 Ferrari heeft het uitstekend gedaan naar mijn idee... zouden ze elke keer moeten doen en wel zo vroeg mogelijk in de wedstrijd...
Hoogte punten waren de gevechten in het middenveld (Perez!) en een kort gevechtje van Max en Valteri (kansloos, hoe mooi ook) maar verder is het wel duidelijk hoe de rest van het jaar gaat verlopen, MB nog steeds opper en oppermachtig, iedereen is gewoon kansloos...
Mclaren goed op weg, Haas nog steeds geen remmen...
Zonder publiek duidelijk een mindere ervaring
Nu zelfs bekers uitdelen op robot karretjes, het wordt allemaal wel heel erg minimaal zo...
Maar HAM en VER geven elkaar wel een hand (zonder handschoenen)
Nu: '11 218.323 AMG-pakket
Ex: '94 202.020 Sport -- '01 203.004 Classic -- '00 202.134 Elegance Selection
Ex: '94 202.020 Sport -- '01 203.004 Classic -- '00 202.134 Elegance Selection
- Marco
- Forum Held
- Berichten: 8039
- Lid geworden op: 05 apr 2006 12:27
- Mercedes-Benz: ㉦ S211 Exyz 2004
- Specialisatie: 3D Engineering softw. consult
- Locatie: 078
- Contacteer:
En Albon is tevreden
en dus ook hij heeft het niet...
Om nog eens op Ferrari terug te komen: zeg eerlijk, die Leclerc wordt daar als een soort messias in dat "team" (of wat er voor moet doorgaan) gezet maar de frustratie die hij uitdraagt is 1 van een beginneling (zie vandaag) die gaat het ook niet maken daar, en straks is de meest ervaren rijder die ze hebben weg, mogelijk stort het nog verder in... Leclerc draagt dat team niet, en Sainz komt in dienst als 2de rijder... Dit lijken de stuiptrekkingen te zijn van een stervend iets...
Wat mij aangaat prima hoe dat het nu gaat, Ferrari werd altijd naar voren geschoven als benodigd ingrediënt voor het bestaansrecht van de F1, momenteel is het niet meer dan een regelrechte aanfluiting van alles wat daar gebeurt... Kan rustig wegblijven nu zonder gemist te worden, bovendien hebben we die Ferrari Incident Assistance dan ook niet meer nodig, weg ermee...
en dus ook hij heeft het niet...
Om nog eens op Ferrari terug te komen: zeg eerlijk, die Leclerc wordt daar als een soort messias in dat "team" (of wat er voor moet doorgaan) gezet maar de frustratie die hij uitdraagt is 1 van een beginneling (zie vandaag) die gaat het ook niet maken daar, en straks is de meest ervaren rijder die ze hebben weg, mogelijk stort het nog verder in... Leclerc draagt dat team niet, en Sainz komt in dienst als 2de rijder... Dit lijken de stuiptrekkingen te zijn van een stervend iets...
Wat mij aangaat prima hoe dat het nu gaat, Ferrari werd altijd naar voren geschoven als benodigd ingrediënt voor het bestaansrecht van de F1, momenteel is het niet meer dan een regelrechte aanfluiting van alles wat daar gebeurt... Kan rustig wegblijven nu zonder gemist te worden, bovendien hebben we die Ferrari Incident Assistance dan ook niet meer nodig, weg ermee...
Laatst gewijzigd door Marco op 12 jul 2020 17:52, 7 keer totaal gewijzigd.
Gr. Marco * 00\=i=/00
-/-
x=6-4 | y=x*2 | z=(x*y)-(x+x)*x
Cilinderindex: x+y | Prestatie-index: y | Verbruiksindex: x*y | Probleemindex: z
-/-
x=6-4 | y=x*2 | z=(x*y)-(x+x)*x
Cilinderindex: x+y | Prestatie-index: y | Verbruiksindex: x*y | Probleemindex: z
- Jeroen
- Berichten: 25803
- Lid geworden op: 10 jun 2007 09:46
- Mercedes-Benz: Een snellere PocketRocket vierzitskart
- Specialisatie: Hahaha!
- Locatie: Alkmaar
Die Roze Mercedessen gaan wel heel goed dit jaar. Zo lijkt zelfs Stroll talentvol.
Ferrari? Ach laat maar. Maar we hebben niet gesjoemeld verleden jaar hoor...
gr J
Ferrari? Ach laat maar. Maar we hebben niet gesjoemeld verleden jaar hoor...
gr J
"Look for the ridiculous in everything and you will find it". - Jules Renard
Ein Auto ist erst dann schnell genug, wenn man morgens davor steht und Angst hat es aufzusperren (Zitat: Walther Röhrl)
Ein Auto ist erst dann schnell genug, wenn man morgens davor steht und Angst hat es aufzusperren (Zitat: Walther Röhrl)
- Marco
- Forum Held
- Berichten: 8039
- Lid geworden op: 05 apr 2006 12:27
- Mercedes-Benz: ㉦ S211 Exyz 2004
- Specialisatie: 3D Engineering softw. consult
- Locatie: 078
- Contacteer:
Het lijkt er op dat Renault het met je eens is...
Wat een zwakte bod zeg... ik krijg er steeds minder zin in om het te volgen met al die huilebalken...
Gr. Marco * 00\=i=/00
-/-
x=6-4 | y=x*2 | z=(x*y)-(x+x)*x
Cilinderindex: x+y | Prestatie-index: y | Verbruiksindex: x*y | Probleemindex: z
-/-
x=6-4 | y=x*2 | z=(x*y)-(x+x)*x
Cilinderindex: x+y | Prestatie-index: y | Verbruiksindex: x*y | Probleemindex: z